Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 13 v lasta alkoi huimata uimahallissa, paniikkikohtaus vai...?

Vierailija
28.02.2023 |

Menierin tauti? Vai jotain ihan muuta?

Lapsi sanoi että korvissa humisi ja hänen täytyi juosta oksentamaan. Tästä on jo viikko, vatsatauti se ei ollut.

Googlen mukaan vastaavasta kärsivillä on keskimääräistä useammin jokin mielialahäiriö ja itselläni on.
Tosin elän täysin normaalia elämää, mutta tämä vähän huolestutti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
2/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain niin uusiutuu, jotta on hyvä seurata ja keskustella että onko ollut aiemminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Hän on poika.

Vierailija
4/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerit ja/tai verenpaineet alhaalla? Oliko se syönyt ja juonut normaalisti aiemmin?

Vierailija
5/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tuota samaa nyt kun oon raskaana ja verenpaine on sen vuoksi laskenut normaalia paljon alemmas. En siis sano että poikasi raskaana on vaan todennäköisesti verenpaine syystä tai toisesta heitti.

Vierailija
6/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniä huimaa ja heti ollaan diagnosoimassa jotain vakavaa tautia. :D Itseäni huimasi teininä vähän väliä kun verenpaine oli ihan olematon.

Vierailija
7/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki saunassa niin ison meisselin et meinas taju lähtee

Vierailija
8/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiniä huimaa ja heti ollaan diagnosoimassa jotain vakavaa tautia. :D Itseäni huimasi teininä vähän väliä kun verenpaine oli ihan olematon.

Itse aina tunnen pojan parhaiten, hän on herkkä poika. 

Vierailija
9/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein tuon ikäisenä oon pyörtynyt sen ainoan kerran elämässäni, tulin saunasta ulos ja vaan silmissä musteni, ja tuohonkin liittyi kova pahoinvointi, en tosin oksentanut. Jotenkin se liittyi murrosikään ja sen hormonivaihteluihin sekä nopeaan lämpötilan muutokseen. Ei tosiaan ikinä uusiutunut, ei ole masennusta, ei menieren tautia eikä edes diabetesta I tai II:sta, ikää on nyt 53v. 

Vierailija
10/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmaan matala verenpaine. Nopeat lämpötilan vaihtelut voi aiheuttaa pyörtymisen tunnetta.

Vierailija
11/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein tuon ikäisenä oon pyörtynyt sen ainoan kerran elämässäni, tulin saunasta ulos ja vaan silmissä musteni, ja tuohonkin liittyi kova pahoinvointi, en tosin oksentanut. Jotenkin se liittyi murrosikään ja sen hormonivaihteluihin sekä nopeaan lämpötilan muutokseen. Ei tosiaan ikinä uusiutunut, ei ole masennusta, ei menieren tautia eikä edes diabetesta I tai II:sta, ikää on nyt 53v. 

Ok, kiitos!

En toki itsekään ajatellut että se ehdottomasti jotain on, kunhan aloin miettimään.

Vierailija
12/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ottanut k-injektion?

Voi olla haitta monen myyn syyn lisäksi.

Vierailija
13/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#12 ... myyn siis muun

Vierailija
14/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat verenpaineet. Aika tavallista tuossa iässä, kun kasvua tapahtuu keskivertoa enemmän.

*been there*

Vierailija
15/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos nykynuoria ahdistaa. Jokainen pikku huimauskin diagnosoidaan hengenvaaralliseksi taudiksi.

Vierailija
16/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tuommoista oireilua. Tuli aivan yllättäen ja meni ohi kun söi vähän jotain. Pahoinvoinnin takia syöminen oli siinä tilanteessa vaikeaa, mutta onneksi ihan vähäinenkin syöminen auttoi.

Taisi johtua verensokerista vaikka ei minulla mitään diabetesta ole.

Vierailija
17/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 12 vuotiaasta täytyy sanoa kohta 13 vuotias? On sama  kuin 26 vuotiaasta sanoisi kohta 27 vuotias?

Vierailija
18/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
19/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat jumissa?

Jos herkkä niin miettisin ennemmin kaikista tavallisimpia syitä ennen katastrofiajattelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi