Vein miehen kitaran jätekatokseen
Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!
Kommentit (190)
Lukiko siinä lavassa Gibson? Sitten veit kyllä väärän kitaran rodeen. Loppuisi myös kyllä suhdekkin siihen aika hapiaan, multa ainakin.... Jos siis joku tahallaan hävittäisi mun Gibsonin. Kitara on sitäpaitsi muutakin, kuin sen pelkkä myyntiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh tää on hauska, voi olla jopa provo. Mutta kenkää tulisi tuollaiselle vosulle vaikka olenkin Fender miehiä.
t. muusikko
Fender-miehet on ihania, mulla sellainen puolisona jo neljännesvuosisadan :) Musisoidaan perheenkin kanssa tosi paljon, soittaminen ja laulaminen on ihan parasta sielulle!
Vierailija kirjoitti:
Lukiko siinä lavassa Gibson? Sitten veit kyllä väärän kitaran rodeen. Loppuisi myös kyllä suhdekkin siihen aika hapiaan, multa ainakin.... Jos siis joku tahallaan hävittäisi mun Gibsonin. Kitara on sitäpaitsi muutakin, kuin sen pelkkä myyntiarvo.
Nimenomaan, vie soittajan soitin niin voit samalla katkaista hänen kätensäkin.
Joillekin asioille ei voi määrittää rahallista arvoa.
Nyt sitten av:n vakioviesti! Mä haen nyt popparit, tämä mennään nyt perälautaan asti tämä juttu. Olehan kuulolla ap!
Jospa mies nyt huomaa sun olleen oikeassa ja näkee valon. Kiittää sua romanttisesti ja ottaa sut kuin mies. Nyt loppu kitaran rämpytys, hän keskittyy ihanaan naiseensa.
Joko se äijä tuli takas? Kerro miten kävi? Selvisitkö antamalla, löytykö kitta vai ootko tästä eteenpäin 60 vuotta velkaorjuudessa? Me palstahyeenat odotetaan osuuttamme ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh tää on hauska, voi olla jopa provo. Mutta kenkää tulisi tuollaiselle vosulle vaikka olenkin Fender miehiä.
t. muusikko
Joo, mutta jos se on arvokas kitara, niin sen voi aina vaihtaa unelma-fenkkuun.
Sillä saisi pari komeaa rumpusettiäkin.
t. muusikko rummuissa
Hehee, mä repesin myös! Suhteen elinkaaren voi muusikoilla määrittää ei-muusikko-osapuoleen suhteesta puolison kitaraan.
Vaihe 1/ alku: "Ihanaa kun sä soitat aina kotona niin nätisti tota kitaraa!"
Vaihe 2 /arki harmaa: "Taas toi sama biisi. Eikse muita osaa?" <- hiljaa mielessä mutistuna
Vaihe 3 / aika jatkaa matkaa: "V*t kun sä aina rämpytät tota s*nan kitaraa!"
t. muusikko, lyömä- ja kielisoittimia + kitarisat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa.comissa kallein oli liki 3000,-
Niin, mitä sitten?
Halvin tuon linkin alta löytyvistä taisi olla 398,-.
Joopajoo. Ja varmaan entry-level malli kelpaa, jos kyseessä sattuu olemaan premium-malli. Tai 50-luvun kymmenientuhansien arvoinen laatusoitin.
Jos ja jos.
Mutta tottakai ap:n poikaystävällä oli kaikkein kallein timanteilla höystettynä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. muusikko
t. muusikko rummuissa
Hehee, mä repesin myös! Suhteen elinkaaren voi muusikoilla määrittää ei-muusikko-osapuoleen suhteesta puolison kitaraan.
Vaihe 2 /arki harmaa: "Taas toi sama biisi. Eikse muita osaa?" <- hiljaa mielessä mutistuna
Satiiria juu, mutta kyllä se muusikon ja ei-muusikon suhde onnistuu jos kumpikin on vain huomioonottavia. Täällä jopa päädytty naimisiinkin ja lapsikin syntyy pian.
Mies siis muusikko, minä en musiikista juuri välitä. Ei ole balladeja kyllä koskaan minulle rämpytellyt, vaikka tuo tuntuu olevan se stereotyyppisin ajatus muusikkomiehestä :D
Kun hän tekee musiikkia, niin se on periaatteessa sama kuin tekisi mitä tahansa työtä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Joopajoo. Ja varmaan entry-level malli kelpaa, jos kyseessä sattuu olemaan premium-malli. Tai 50-luvun kymmenientuhansien arvoinen laatusoitin.
Jos ja jos.
Mutta tottakai ap:n poikaystävällä oli kaikkein kallein timanteilla höystettynä :)
Niin voi olla, mutta kun sitä ei (vielä) kukaan tiedä. On hyvä varautua kaikkiin vaihtoehtoihin.
Ei hyvä luoja mikä kusipää ap on. Ei mitään kunnioitusta toisen omaisuutta kohtaan, eikä myöskään vissiin kykyä miettiä ennen kuin toimii. Jättäisin tuollaisesta välittömästi. Onneksi oma soitin sen verran iso että sitä ei ihan noin vain roskikseen nakatakaan..
T:harpisti
Hei ap. tiedoksi sinulle tässä nyt välillä :
...Nyt on enää vajaa neljä tuntia ehtiä sinne musiikkikauppaan (huom. ei siellä enää sitten viittä vaille viisi ehdi saamaan myyjältä tarvittavaa palvelua noin hintavan ostoksen ollessa kyseessä-sanoo sinulle sitten vain että 'palataan asiaan huomenna,tule silloin ')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Jos ja jos.
Ei se olisi sanonut sen olevan kallis, jos se oli se halvin malleista.
KITARA LÖYTYI! Kävin kysymässä kaikilta naapureilta ja joku tyyppi oli sen ottanut. Ei kuitenkaan suostunut antamaan sitä mulle vaan käski pistää miehen sen hakemaan. Voi itku eli joudun siis tunnustamaan mitä tein! Riita siis jatkuu varmasti illalla... AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. muusikko
t. muusikko rummuissa
Sulla noi sanoituksetkin menee hienosti riimeihin. (poislukien toi <- osuus.)
Vierailija kirjoitti:
KITARA LÖYTYI! Kävin kysymässä kaikilta naapureilta ja joku tyyppi oli sen ottanut. Ei kuitenkaan suostunut antamaan sitä mulle vaan käski pistää miehen sen hakemaan. Voi itku eli joudun siis tunnustamaan mitä tein! Riita siis jatkuu varmasti illalla... AP
Totta vitussa tunnustat. Ihan oikein naapurilta. Miehelläs on oikeus tietää millasen ihmisen kanssa sitä oikein elää.
Vierailija kirjoitti:
No, onnellinen loppu tarinalla. Tavallaan.
Pidä meidät ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten av:n vakioviesti! Mä haen nyt popparit, tämä mennään nyt perälautaan asti tämä juttu. Olehan kuulolla ap!
Mikä on av:n vakioviesti? Olen ollut täällä liki 15v enkä tiedä kuin jssap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. muusikko
t. muusikko rummuissa
Satiiria juu, mutta kyllä se muusikon ja ei-muusikon suhde onnistuu jos kumpikin on vain huomioonottavia. Täällä jopa päädytty naimisiinkin ja lapsikin syntyy pian.
Mies siis muusikko, minä en musiikista juuri välitä. Ei ole balladeja kyllä koskaan minulle rämpytellyt, vaikka tuo tuntuu olevan se stereotyyppisin ajatus muusikkomiehestä :D
Kun hän tekee musiikkia, niin se on periaatteessa sama kuin tekisi mitä tahansa työtä kotona.
Äläs ny iha tosikoksi rupee :) Se muuten harvoin toimii musikanttien kanssa, vihj vihj
t. muusikko täälläkin
Vai onko tämä nyt se "sateenvarjoherra" sieltä bussipysäkiltä ...(?)