Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.

Vierailija
16.11.2015 |

Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri voitti jostain 5x ilmaisen hieronna. Meni sitten ja mieshieroja käytti 40 minuutin ajasta 30 minuuttia pakaroiden hieromiseen. Kyllä oli perse vetreä sen jälkeen, mutta kaveri jätti ne loput kerrat käyttämättä.

Nyt keksin miten pääsen hyväilemään naisen vartaloa. :D

Ikisinkkumies

Vierailija
22/205 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tarjous tuli ja ajattelin mennä kokeilemaan. Tuote-esittelyä odotan itsekin mutta voin sitten kertoa täällä että oliko käynnin väärti vai ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ja vakuutuin kyllä tuotteista. Teki ensin hoidon toiselle puolelle ja sitten sain peilin. Ikää mulla on sen verran jo, että ikämuutoksia on jo tullut. Hoidon jälkeen hoidettu puoli näytti paljon kiinteämmältä kuin hoitamaton puoli. 

En kokenut painostusta ja myyntikonsulentti teki vielä tarjouksen minulle päin, joten tuotteiden kanssa lähdin. Olen jo monta kuukautta etsinyt sopivaa kosmetologia, joten tämä tuli hyvään saumaan. 

Vierailija
24/205 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uteliaisuuttani. En ollut kuullutkaan. Juuri tuo puolinaaman hoito ja vilkaisu peiliin - en kyllä ite huomannut eroa.

Tuotteiden hinta ihan JÄÄTÄVÄ. Naamapakki 1900 ja hius- & vartalohoidon kanssa yli 5200. Naamapakin mukana oli 150€ laite jotain ultraääntä/sinivaloa/punavaloa jne. Se tuntui tosi mukavalta, kuten mutanaamio ja seerumi! Ihania. Sinne jäi kyllä, koska eivät myyneet yksittäisiä tuotteita, ja hinnan pudotus n. 150€/kk vuoden ajan vastaa jo kahden hengen etelänlomia. Niin luksusta en ihan kaipaa.

Hyperaktiivinen konsulentti ja pyramidigeneraattori, mutta hyvä valmistautua etukäteen sanoon ei jos perheessä ei oo öljysheikkiä.

Vierailija
25/205 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi mennä, pelkäisin, että lätkäisevät jotain happoa naamalle. Joo, olen vainoharhainen.

Vierailija
26/205 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äskettäin ja huomasin kasvojen puoliskoissa eroa. Olin varautunut että joku koira haudattuna, joten myyntipuheet ei yllättänyt. Sanoin heti hinnat nähdessäni etten tule ostamaan eikä minua painostettu liikaa.

Vierailija
27/205 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää näitä israelilaisfirmoja? Kasvoihin lätkäistään ainetta, joka ihoon hierottaessa muuttuu likasenharmaaksi ja sitten sanotaan, että "katso kuinka paljon likaa irtosi kasvoistasi".

Mikä on paikan nimi? Y-tunnus? Kuluttajansuoja?

Vierailija
28/205 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni ilmainen "kasvohoito" tuohon voi sisältyäkin mutta varaudu kun menet paikalle, että älytön tyrkytys on varmasti tiedossa. Itse koitan jatkossa karttaa tuollaisia. Kerran ulkomailla erehdyin suostumaan, kun nappasivat minut kampaamon edestä kadulta juurikin johonkin ilmaiseen vedoten. Olisiko ollut ilmainen kampaus, mutta muuta ei jäänyt mieleen kuin se äärimmäisen vaivaantunut olo kun olin sanonut jo viisi kertaa että en nyt tällä kertaa osta noita viidensadan euron hiustenpidennyksiä ja yritin päästä lipeämään liikkeestä kampaajan tuputtaessa tuotteitaan.

Vierailija
29/205 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläripuhelu eilen kirjoitti:

Kävin uteliaisuuttani. En ollut kuullutkaan. Juuri tuo puolinaaman hoito ja vilkaisu peiliin - en kyllä ite huomannut eroa.

Tuotteiden hinta ihan JÄÄTÄVÄ. Naamapakki 1900 ja hius- & vartalohoidon kanssa yli 5200. Naamapakin mukana oli 150€ laite jotain ultraääntä/sinivaloa/punavaloa jne. Se tuntui tosi mukavalta, kuten mutanaamio ja seerumi! Ihania. Sinne jäi kyllä, koska eivät myyneet yksittäisiä tuotteita, ja hinnan pudotus n. 150€/kk vuoden ajan vastaa jo kahden hengen etelänlomia. Niin luksusta en ihan kaipaa.

Hyperaktiivinen konsulentti ja pyramidigeneraattori, mutta hyvä valmistautua etukäteen sanoon ei jos perheessä ei oo öljysheikkiä.

Seuraavana päivänä ja illalla kyllä mietin, että voi voi voi elämä, ei ollut edes mitenkään hyvä se merkki. Illalla oli aivan ohuen tuntoinen iho ja aamulla ohuen ja nahkean tuntoinen naama. Mitä humpuukia! Päätöshän pitäisi tehdä salongissa heti. Eihän siinä voi tietää, miltä hoito oikeasti tuntuu! :D

Vierailija
30/205 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös tuote esittelyssä ja kun olisi ollut enemmän varaa olisin varmasti hankkinut tuotteet. ilmainen jälkipalvelu kuulosti erinomaiselle ja tuotteet vaikuttivat tosi laadukkaille, mutta tällä hetkellä ei vain ole varaa hankkia pakettia.

Vierailija
31/205 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin puhelimessa että mies ei päästä ja nautin siitä miten vaivautunut myyjä oli.

Kiitos tästä ketjusta, osasin pelata puhelun niin että piristi päivää.

Vierailija
32/205 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys esiintyä asiakkaana.

Vierailija
33/205 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkavaivainen sihuahua.

Vierailija
34/205 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vähän aikaa sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Sain hyvän kasvohoidon, paljon vinkkejä ihonhoitoon -olin todellakin niiden tarpeesta. Ostin sen salkullisen tuotteita ja sain aikamoisen määrän hoitokertoja kaupan päälle, mm. ihoanalyysi, hiusten analyysit yms.

Palvelu oli erinomaista, ei mitään tyrkytystä! Aika hinnakkaita tuotteita mut otin ne 150euroo kuussa sopparilla. Voin suositella :)

Vierailija
35/205 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollasella hinnalla saisivat kyllä antaa jo kokonaan uudet kasvot.

Vierailija
36/205 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö kukaan mistä hinta koostuu? 1900e johon sisältyy 11 tuotetta (~170e tuote) ja ne ilmaiset jälkipalvelut, kyllähän peruskosmetologilla käymisestäkin saa pulittaa ainakin satasen per kerta. Eli jos ne vähentää hinnasta niin yksittäiselle tuotteelle jää hintaa n. 110e joka taas on ainakin se määrä mitä itse maksan keskimäärin jokaisesta tuotteestani. Ja totta ihmeessä maksan hiukan ekstraa laadusta, mitä ei halvalla saa mistään.

T. Suht pienituloinen, ihon hyvinvoinnista kiinnostunut, tyytyväinen "höynäytetty" asiakas"

Vierailija
37/205 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vähän aikaa sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Sain hyvän kasvohoidon, paljon vinkkejä ihonhoitoon -olin todellakin niiden tarpeesta. Ostin sen salkullisen tuotteita ja sain aikamoisen määrän hoitokertoja kaupan päälle, mm. ihoanalyysi, hiusten analyysit yms.

Palvelu oli erinomaista, ei mitään tyrkytystä! Aika hinnakkaita tuotteita mut otin ne 150euroo kuussa sopparilla. Voin suositella :)

Sori, mutta kukaan ei kyllä usko sinua.

38/205 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näistä "hyvä kokemus,hyviä tuotteita"-kommenteista tulee sellainen olo,että ne on kirjoittanut joku kun kauppaa kosmetiikkaa? :D Ei sillä,etteikö olisi mahdollista,jotenkin vain ei kuulosta uskottavalta nuo jutut.Itse jätin "ilmaisen" kasvohoidon väliin,kun se tuli kylkiäisenä ostettuani hyvin ylihintaisia kuolleenmerensuolatuotteita(siis hyviähän ne on,mutta samaa tavaraa saa halvemmallakin).En epäillyt saavani happoa naamaan tai muuta,mutta kyseisen ketjun myyntityyli on niin tuputtava että ahdistaa.Siis kun kulkee kaupan ohi,ovella kärkkyy myyjä joka tyrkyttää testattavaksi jotain ja jos erehtyy liikkeeseen sisälle,puhuvat pyörryksiin ja tulee olo että on ostettava kauppa tyhjäksi.En uskalla edes ajatella,millainen tuotteiden tuputtamistilaisuus "ilmainen" kasvohoito olisi ollut. Joo,ymmärrän että saavat provikkapalkkaa mutta se että asiakas melkein pakotetaan ostamaan jotain monen sadan euron ylellisyystuotteita ei tunnu mukavalta.

Vierailija
39/205 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinko me nyt tänne paikan edustajat kehumaan itseään? :D

Vierailija
40/205 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö kukaan mistä hinta koostuu? 1900e johon sisältyy 11 tuotetta (~170e tuote) ja ne ilmaiset jälkipalvelut, kyllähän peruskosmetologilla käymisestäkin saa pulittaa ainakin satasen per kerta. Eli jos ne vähentää hinnasta niin yksittäiselle tuotteelle jää hintaa n. 110e joka taas on ainakin se määrä mitä itse maksan keskimäärin jokaisesta tuotteestani. Ja totta ihmeessä maksan hiukan ekstraa laadusta, mitä ei halvalla saa mistään.

T. Suht pienituloinen, ihon hyvinvoinnista kiinnostunut, tyytyväinen "höynäytetty" asiakas"

Laatua saa kyllä halvalla. Jos katsotaan esimerkiksi vaikka hiusöljyjä, niitä löytyy seitsemällä eurolla ja sitten löytyy myös lähes 200 euron purnukoita, mutta jos lähdet vertaamaan sitä 200 ja 7 euron öljyä keskenään niin sisällysluettelo on tismalleen sama. Ei siinä maksa laatu vaan merkki. Sama useimpien muiden kauneudenhoitotuotteiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän