Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.

Vierailija
16.11.2015 |

Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän on testattukin, kun ihmiselle lyö monensadan euron merkkirasvan käteen on se ihmisen mielestä paljon parempi kuin kolmen euron markettirasvat, mutta sitten kun etiketit poistettiin niin mikään ei ollut enää ylivoimaisesti muita rasvoja parempi. Se on vaan se kallis hinta ja tunnettu merkki, jotka saa ihmisen kuvittelemaan, että tuote olisi jotenkin parempi.

Vierailija
42/205 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö kukaan mistä hinta koostuu? 1900e johon sisältyy 11 tuotetta (~170e tuote) ja ne ilmaiset jälkipalvelut, kyllähän peruskosmetologilla käymisestäkin saa pulittaa ainakin satasen per kerta. Eli jos ne vähentää hinnasta niin yksittäiselle tuotteelle jää hintaa n. 110e joka taas on ainakin se määrä mitä itse maksan keskimäärin jokaisesta tuotteestani. Ja totta ihmeessä maksan hiukan ekstraa laadusta, mitä ei halvalla saa mistään.

T. Suht pienituloinen, ihon hyvinvoinnista kiinnostunut, tyytyväinen "höynäytetty" asiakas"

Laatua saa kyllä halvalla. Jos katsotaan esimerkiksi vaikka hiusöljyjä, niitä löytyy seitsemällä eurolla ja sitten löytyy myös lähes 200 euron purnukoita, mutta jos lähdet vertaamaan sitä 200 ja 7 euron öljyä keskenään niin sisällysluettelo on tismalleen sama. Ei siinä maksa laatu vaan merkki. Sama useimpien muiden kauneudenhoitotuotteiden kanssa.

Sepä juuri,jos joku haluaa maksaa kymmeniä tai satoja euroja siitä,että purnukan kyljessä on hienon merkin nimi,siitä vaan,mutta laadun kanssa sillä ei ole tekemistä.Hoidan atooppista ihoani lääkesuolarasvoilla,enkä ole huomannut juurikaan eroa Seacretin monen kympin ja Tigerin parin euron voiteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deshelin työpaikkailmoituksessa ei vaadita kosmetologin tutkintoa, vaan hoitoja tekee kauneuskonsulti (=kauneustuotteiden myyjä/esittelijä). Toki hoitoa voi mennä kokeilemaa, jos jaksaa kuunnella myyntipuheen ja ymmärtää, että homman tarkoitus on vain saada asiakas ostamaan kalliin hoitopaketin.  

Vierailija
44/205 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut pelkkää hyvää tuttaviltani tästä paikasta. ☺

Vierailija
45/205 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko ! Täyttä pas***, kauneuskonsultteja haetaan sinne firmaan mol:n sivuilla. Eivät ole kosmetologeja nähneetkään ! Herätys !

Vierailija
46/205 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle soitettiin tämän viikon tiistaina ja sanottiin että ilmaista  on. moneen kertaan tivasin et mihin tässä sitoutuu. no minulla oli aika to aamusta. Järjestelin työvuorot uusiksi ja menin junalla kaupunkiin, kävelen paikan päälle ja hups minulle tulee viesti " yritimme tavoittaa teitä, mutta emme saaneet yhteyttä. ja aamun aika on peruttu.! soitin sinne ja sanoin että he ei ole yrittänytkään taoitella minua, sillä minulle tulee viesti.. siitä ja siitä nrosta on yritetty tavoittaa teitä... Puhelimen päässä oli hetken hiljaa ja sanoi et sairastapaus..

Juu tällasia ilmaisia hoitoja.. jotka juoksuttaa ihmisiä  TURHANTAKIA

Vierailija
47/205 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin juuri tuolla ilmaisessa hoidossa. Salkun hinta on todella suolainen. Ystävällinen palvelu eikä tyrkytetty väkisin. Tosin vähän yritettiin psyykata ottamaan salkku mukaan. Turha reissu koska en kokenut hoitoa/tuotteita paremmiks kun normi kosmetologilla. Ylihintaista ja sitovaa. Jos tonne menee niin täytyy tietää omat rajat ja osata sanoa ei. Puhelimessa ei sanottu että kyseessä tuote-esittely joka mielestäni oli harhaanjohtavaa. Ei ole käymisen arvoinen.

Vierailija
48/205 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aika asiallinen kirjoitus tästä DeSheli yrityksestä https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10153947713734459

Likainen laastari ja hiuksia täynnä oleva pampula ranteen ympärillä houkuttelee kokeilemaan... o.O

Vierailija
49/205 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuntui hyvältä näin kosmetologina kun olisin hakenut paikkaa, ajattelin että etukäteen kysäisen lisätietoja niin puhelimessa sanottiin että ei tarvitse osata tehdä niitä hoitoja eikä tarvi olla kosmetologi, he opettavat :D

En hakenut...

Vierailija
50/205 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tuntui hyvältä näin kosmetologina kun olisin hakenut paikkaa, ajattelin että etukäteen kysäisen lisätietoja niin puhelimessa sanottiin että ei tarvitse osata tehdä niitä hoitoja eikä tarvi olla kosmetologi, he opettavat :D

En hakenut...

Ja parempaa on siis olla työttömänäkö?

Vierailija
51/205 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin hyvät immeiset. Nyt tulee savolaiselta tarina, valmistautukaa romaaniin. : )

Mulle soitettiin kyseisestä firmasta ja sanottiin että: haluamme tarjota keski-ikäisille naisille mahdollisuuden ilmaiseen kasvohoitoon.

Ja tutustumaan uuteen yritykseen joka on ensimmäinen Deshelin liike Suomessa.

Minä en yleensäkään paljon kiinnostu puhelinmyyjien myynneistä, sanon aina että ei kiinnosta ja lyön luurin kiinni. Mutta, kun tarjosivat ilmaista kasvohoitoa ja myös mahdollisuutta sitten ostaa myös kyseisiä tuotteita sen jälkeen, niin aattelin et ei mulla ole vara mennä maksulliseen kasvohoitoonkaan, joten päätin kokeilla mitä ne keksii keski-ikäiselle tarjota.

Mulla oli ollu männä vkoilla kauhee kuratauti, nuhaa jossa iho oli ihan rikki nenän ympäristössä ja oli vielä ne kovat pakkaset joten iho oli ihan suoraan sanottuna paskassa kunnossa.

No sillä lärvillä menin sitten sinne hoitoon.

Kasvohoidontekijää jännitti tosi paljon, kun joutuu samalla myymään tuotetta ja yrittää vakuuttaa asiakasta ostamaan tuotesettiä joka on kerta summana tosi kallis, 1500€ naamapaketti+ se laite.

Ja jos hoidontekijäkin on sellanen ettei tykkää tyrkyttää niin onhan siinä puolin ja toisin vaivaantunut olo.

Hän teki vain puoleen naamaan hoidon, että voin nähdä eron kasvoista.

Hoito oli ihan ok ja tietysti kun naamaa hierotaan niin kyllähän se sit virkoo siitä sitten freesimmän näköiseksi.

Mulle kyseinen kasvohoidontekijä sanoi että ne on ranskalaistuotteita ja tehdään yhteistyössä Israelin kanssa.

Oiskohan joku muu valittanu sille israelilaisista tuotteista tai heidän boikotoinnista, kun ei uskaltanut niin suoraan puhua.

No kohtahan pitkän kaupittelun jälkeen tuli tehopakki myyntitykki tekemään edullisempaa tarjousta. Aikamoinen neiti olikin. Nuori ja ylimeikattu ja yritti olla tosi tehokas ja tietävä.

No mut päätin kuitenkin ostaa paketin itselleni joululahjaksi. Mitäpä nainen ei tekisiitsensä vuoksi ; ) vaikka olikin vähän tyrkkyä.

Eli tuotteiden ja laitteen lisäksi sain ilmaisia kasvohoitoja ja naama- ja hiusanalyysejä pakettiin mukaan.

Ja jos laskee tosta 1500€ paketin hinnasta pois sen laitteen niin jää hinnaksi 1350€. Sit on niitä rasvoja yms. tuubeja se 10 purkkia ja tarjottuna "ilmaiseksi" lisähoitoja 8 kpl, niin per jutun hinnaksi tulee 75€/ per tuote tai hoito.

No onhan se niin, että kyllä me ihmiset sitä osataan käyttää turhempaankin 75€ rahaa, vaikka ryyppäämiseen tai hamppariaterioihin yms. turhakkeisiin per/kk rahaa. Eikä taida edes sekään riittää. Saako etes känniä tuolla hinnalla baarissa? Ja kuinka monena päivänä sitä vielä syökään kuussa epäterveellisesti. Itsekkin kun rakasta hamppariaterioita, lurps!! ; )

No mut ei mennä sen syvemmälle tohon asiaan, kun se on niin herkkä alue monelle.

Mulla on ollut monesti rasvoina Israelilaisia kuolleenmeren tuotteita ja Ahavan- tuotteet on ollu tosi hyviä vaikka ne tuoksuukin vähän varttuneemman väen tuotteille. : )

No mut kääk mähän olen jo 45v.

No mut nyt siis on läträtty tuotteita naamaan viimeiset reilu 3kk ja oon huomannut, että naama näyttää hieman freesimmältä. Ja kun olen käynyt kuukausittain naama-analyyseissä niin on sanottu, että jo ennen hoitojakin mun iho on näyttänyt 10v. nuoremmalta. Toivotaan, että näytän nuoremmalta myös tän ostetun paketin jälkeenkin. ; )

Kaikille "luulotautisille, epäilijöille ja kaupustelijoiden pelkääjille", tehkää niin kuin sydämenne vaatii, ei pakosta.

Vielä loppu kaneetti: kun joku kertoi, että paikka oli hieman homssuinen niin ehkä pitäisi tarjota liikkeelle parempaa sisustussuunnittelijaa ja remonttitaitoista firmaa niin saatas luukki kuntoon. : )

Moro ja kiitos kaikille kommenteista!!

T: S

Vierailija
52/205 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää tuote-esittelyä, aika aggressiivista, hinnat huikeat, hoidon osuus n. 10 min. Muu aika konemaisesti juttua. Asenne muuttui negatiiviseksi, kun en kiinnostunut.

Tapaaminen "myytiin" minulle 1,5 tunnin kasvohoitona.

Vierailija
53/205 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on ne kyllä kerrassaan TÖRKEITÄ tuommoset ilmaiset kasvohoidot. Ettäs kehtaavat kaupitella tuotteitaan, huhhuh sentään. Ja vielä tuolla hinnalla, siis törkeetä. Onneksi meillä kumminkin on järki päässä eikä me siis ikinä sorruta mihinkään NOIN tolloon - ja nuokin jotka tuotteita kehuvat on taatusti niitä myyjiä, siis törkeetä!

Vierailija
54/205 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun romaanini:

Minäkin sain kutsun ilmaiseen kasvohoitoon. Kysyin heti mikä koira tässä on haudattuna ja minulle sanottiin, että hankkivat uutta asiakaskuntaa. No, oma kosmetologini oli juuri muuttanut toiselle paikkakunnalle ja super-herkkä allergisoitunut ihoni oli päässyt hoidon puutteessa harmaantumaan ja veltostumaan, joten ajattelinm että mikäpä siinä. Menin siis ilmaiseen hoitoon.

Puolikkalle naamalle tehty hoito sai ihmeitä aikaan; iho hehkui ja napakoitui niin silminnähden, että konsultti kutsui kaksi muutakin naista ihmettelemään tulosta (ajattelin sen kuuluvan myyntikikkoihin). Minun ei tarvinnut tehdä päätöstä heti, sillä kuten sanottu, olen yliherkkä melkein kaikelle kaupan kosmetiikalle. Sain siis viikon miettimisaikaa. Suureksi yllätyksekseni en saanut tököttimäärästä mitään reaktiota (olin satavarma, että saisin - jolloin pääsisin kuin koira veräjästä). Päinvastoin; kun parin päivän sisällä jo kolmas kaverini kehui kuinka freesiltä näytän, marssin takaisin Deshelin toimipisteeseen ja PYYSIN saada tuon järjettömän hintaisen paketin! Niin herkkä sitä ihminen on kehuille...

Käytin tuotteita neljä kuukautta. Kerran kuussa kävin ihan oikealla kosmetologilla henkilökohtasisessa ihoanalyysissä ja sain uusia ohjeita ihoni hoitoon ja tuotteiden käyttöön (kaikkia purkkeja ei siis oteta heti käyttöön). Olin erittäin tyytyväinen. Koska ihoni reagoi erityisen suotuisasti Desheli-hoidoille, minut pyydettiin koulutustilaisuuteen kertomaan kokemuksistani. Mainitsin siellä mm., että nettisivut ovat niin huonoa suomea, ettei se herätä luottamusta...

Sitten tuo mukava kosmetologi oli kerran hävinnyt. Tilalla oli ylimeikattu nuori tyttö, joka ei osannut neuvoa minua niin kuin aikaisempi henkilö oli osannut. Samaan aikaan ihoni alkoi taas reistailla. Ilmeisesti herkistyin jollekin näistäkin tuotteista. Menetin mielenkiintoni koko juttuun. Jouduin lopettamaan kaikkien aineitten käytön selvittääkseni mille niistä olin herkistynyt. Olen edelleen tyytyväinen tuotteisiin, mutta laiskistuin niin, etten enää noudata hoito-ohjelmaa enkä ole enää käynyt ihoanalyyseissä. Paketin mukana tullut ultraääni- ja valohoitolaite on kuitenkin edelleen käytössä (mainio tuote herkän ihon hoitoon!), samoin jotkut tuotteet satunnaisesti. Aika tavallahan tuosta maksoin, mutten kyllä tunne itseäni mitenkään huijatuksi. Tuotteet ovat hyviä ja niillä sai aika dramaattisen nuorennuksen aikaan. Ilmeisesti kaikilla ei ole ollut samaa kokemusta.

Venäjällä asunut tuttavani tiesi, että tämä merkki on erityisesti venäläisnaisten suosiossa. Jokaisella trendikkäällä naisella pitää olla iPhone ja Deshelin kosmetiikka käytössä.

Vierailija
55/205 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin heidän tapansa markkinoida uutta tuotekonseptia Suomessa. Ideana on perusteellinen uudenlainen ihonhoito-ohjelma jossa hoidetaan ihon ongelmat kuntoon pitkäjännitteisesti. Kävin siellä ja ihan hyvältä tuntuu. Toivovat tietty mua vakioasiakkaaksi jatkossa. Kun olen työelämässä niin olis vaivaton tapa saada iho huippukuntoon. Ei ole mitään pakkosyöttöä mukana. Suosittelen.

Vierailija
56/205 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelilaisia kuolleenmeren mineraali tuotteita saa netistä tilattua, Googleta "Kuolleen meren tuotteet", ovat varmasti halvempia kuin nämä, Nämä tuotteethan  on kuulemma Israelissa kehitetty. Vai käytetäänkö tässä  hyväksi Israelin nimeä, maa  on kuuluisa Kuolleen meren mineraaleistaan. Koulleen meren tuotteet ovat mahtavan hyviä, niitä käytän itse... Minäkin sain kutsun esiittelyyn, oli aika varattuna, peruin.

Vierailija
57/205 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen näkökulmasta esittelyssä valehdeltiin.

"Hoitolaite" oli huijauksen huippu! Jokainen lääkäri tietää, että ihosairauksia hoitavaa valoa annetaan asiantuntijalaitteilla isoille alueille useita minuutteja kerrallaan. Kysyin, mitä sininen ja punainen valopiste "hoitolaitteessa muka olivat. Myyjä vastasi ihan suoraan ja rehellisesti: "led-valoja!" 

Eli saman "hoidon" laitteella saa, minkä led-taskulampulla kotona. Oikeat valo-ja ultralaitteet ovat todella kalliita, eikä niitä myydä kadulla tai kauneushoitolassa ohikulkijoille.

"Ultraäänestä" myyjä väitti, että laite tuottaa oikeasti ultraääntä. Ihon nopea sively muka avaa, tyhjentää ja sulkee ihohuokoset nopeasti. Kuvitteliko hän itse, että iholle voi tapahtua noita asioita parissa sekunnissa? No, ei tainnut myyjällä olla itselläänkään mitään kosmetologin koulutusta tai tietoa ihmisen ihosta.

Sääliksi käy työntekijöitä. Varmaan aika ahdistavaa myydä peruskoulun käyneille ihmisille tuollaisia lääketieteellisesti mahdottomia väitteitä.

Muistakaa, että Suomessa saa purkaa kaupan 2 viikon sisällä pelkällä ilmoituksella. Älkää avatko tuotteita kotona, vaan palauttakaa heti!

Vierailija
58/205 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen kasvohoito? Ilmainen poskihoito?

Vierailija
59/205 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjota nyt 15-vuotiaalle ilmainen "kasvohoito". Huh huh.

Vierailija
60/205 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo sitä. Siellä pakko myydään 1800 euron kauneustuotesallkkua 11 tuotetta.

Et tiedä sopiiko tuotteet ihollesi?

Kessähän on varaa maksaa tuotteista tuollaista hintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi