Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa tänään kanan fileesuikaleista?

Vierailija

Vinkkejä? Perus kanakastike wokkivihanneksilla ei innostaisi... Kana-avokado pastaa ollaan tehty myös paljon.

Kommentit (14)

Vierailija

Meilläkin broilerisuikaleita tänään.

Teen niitä munanuudeleiden kanssa. Paistan siis kanan ensin ja lisään thai-mausteita, kookosmaitoa, limeä jne. Keitän nuudelit erikseen. Paistan keitetyn nuudelin vielä pannulla öljyssä uudelleen.

10-vuotiaan pojan toiveruoka, toinen on uunilohi.

Vierailija

Sitruunakanakastike on mun suosikki. Voit laittaa joko kirkkaalla liemellä, kermalla tai kookoskerman kanssa. Sitruunamehu ja sitruunankuori plus muut mausteet joukkoon.

Vierailija

Mauttomat ja halvat filesuikaleet paistaisin ilman mausteita ja antaisin koirille. Itse laitan tänään friteerattuja jättikatkarapuja ja avokado-salsaa itsetehtynä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nam, friteerausta en olekaan pahemmin kokeillut. Pitäisi hankkia oikein sellainen keitin.
<-- en ole ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mauttomat ja halvat filesuikaleet paistaisin ilman mausteita ja antaisin koirille. Itse laitan tänään friteerattuja jättikatkarapuja ja avokado-salsaa itsetehtynä.
Okei, koska voi tulla kylään? :D Jos tuon vaikka valkoviinin tuliaisina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kaupassa nähnyt, että olisi erikseen mauttomia ja maukkaita kanasuikaleita. Kai nyt jokainen ostaa kuitenkin maustamattomia, eikä niitä eltaantuneita mausteliemiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat