Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumin muoti"tyyli" mitä tiedät nykyään?

Vierailija
12.11.2015 |

1. Jopo-pyörä
2. Kånken-reppu
3. Converse-kengät

Kommentit (248)

Vierailija
101/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä se tyyli kun laitetaan henkselit mut ne olkaimet jätetäänkin roikkumaan siihen lantioille. Triplan juontaja Niko Kivelällä on ollut jokaisessa jaksossa roikkuvat henkselinolkaimet reisillä.

Vierailija
102/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun hipsterit laittaa pipon päähän niin, että se vaan sojottaa korvien yläpuolella kohti taivasta. Ihan kuin se ei olisikaan pipo, vaan vitsi.

Jep :D Mutta eikös hipstereiden ole tarkoituskin pukeutua mahdollisimman vitsikkäästi ja nolosti (eli ironisen mauttomasti). Mitä rumempi ja juntimpi asukokonaisuus, sitä coolimpi look heidän mielestään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita päälakipipoja oli myös 50- ja 60-luvulla.

Vierailija
104/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusmuodissa keskijakauksen uusi tuleminen miehillä.

Vierailija
105/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenissa tavallaan ärsyttää se, että reppu on tylsä, huonot olkahihnat ja ihan tuhottoman kallis tasoonsa nähden. Ts. hinta ja käytettävyys/laatu ei kohtaa. Sinänsä aivan sama mulle, jos joku sellaisen haluaa ja en siitä angstia hanki, mutta ärsyttää se, että muoti voi olla noin päätöntä.

Vierailija
106/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkikset ja tekoturkikset

Vierailija
107/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånkenissa tavallaan ärsyttää se, että reppu on tylsä, huonot olkahihnat ja ihan tuhottoman kallis tasoonsa nähden. Ts. hinta ja käytettävyys/laatu ei kohtaa. Sinänsä aivan sama mulle, jos joku sellaisen haluaa ja en siitä angstia hanki, mutta ärsyttää se, että muoti voi olla noin päätöntä.

Mä sain ekan Kånkenini jouluna 2001, nyt on toinen menossa (lemmikkini tuhosteli ensimmäisen). Mä käytän sitä retkeillessä ym., eikä ne hihnat ole huonot. Se on jotenkin sen mallinen, että ne ei paina. Mulla on ollut paljon huonompia reppuja, joissa on pehmustetut, leveät ja muotoillut olkaimet. Ainakin tuossa mun edellisessä kaikki kesti tosi hyvin (ei tunnu hintaansa nähden kalliilta), ompeleet ja kangas eivät menneet miksikään. Vetskarin kestävyydestä en osaa sanoa, kun se oli ensimmäinen kohde, jonka elukka pureskeli rikki ja joka vaihdettiin kahdesti repun käyttöaikana.

Vierailija
108/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmain x H&M, koska niitä helposti tunnistettavia vaatteita näkee aivan liikaa tv:ssä, blogeissa ja katukuvassa. Nenäpäivä-ohjelmassakin monilla artisteilla oli malliston vaatteita päällä (Diandra, Cheek, Cheekin kanssa esiintynyt laulajaneito, ym). Miksi haluta käyttää jotain, jota on jo niin monella? Eikö kyllästytä? Eikä se malliston tyyli edes sovi kaikille.

Vierailija
109/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se tyyli kun laitetaan henkselit mut ne olkaimet jätetäänkin roikkumaan siihen lantioille. Triplan juontaja Niko Kivelällä on ollut jokaisessa jaksossa roikkuvat henkselinolkaimet reisillä.

Sen voi ajatella koristeena samaan tapaan kuin kravatin. Onhan se hassua joo, mutta toisaalta ei kurista kaulaa eikä ui keittolautasella.

Vierailija
110/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime elokuussa, siihen lämpimimpään aikaan kun mittari näytti 25+, näin Hgissä about 20vee naisen jolla hellemekko päällä, sellainen jossa ohuet naruolkaimet, jalassa oli varvastossut mutta kaulassa oli sellainen merinovillainen myttyhuivi jossa taisi olla jotain Mulberryn murrettua sävyä, kuviota ja puulogoa. Siis mikä järki tuossa on...?! Omistetaan yksi ainoa kalliimpi merkkihuivi ja sitä käytetään sitten kesät talvet?

Näin itse viime kesänä myös vastaavan näyn. Lämpöä reippaasti yli kaksikymmentä, muut hikoilivat t-paidoissa ja hellemekoissa - ja sitten kadulla käveli vastaan n. 16-vuotias teini villaisessa tuubihuivissa ja nahkatakki päällä. Jokaisella on toki oikeus pukeutua niin kuin haluaa, mutta tällaista en vain kykene ymmärtämään :D

Vierailija
111/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Movember-viikset. Ajatus taustalla tosi hyvä (syöpätietoisuuden lisääminen ja rahankeruu), mutta onhan ne viikset aika ällöttäviä (etenkin jos kasvaa vain amishaituvia). Vain harvoille sopii viikset yksinään ilman partaa.

Vierailija
112/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi ajatella koristeena samaan tapaan kuin kravatin. Onhan se hassua joo, mutta toisaalta ei kurista kaulaa eikä ui keittolautasella.

Kravatti on kuitenkin ihan perussiistin ja fiksun näköinen (jopa ne tarkoituksella löysiksi jätetyt rennommat versiot), mutta roikkuvista henkseleistä syntyy mielikuva, että tyyppi on käynyt wc:ssä kakkosella ja palatessaan unohtanut nostaa henkselit ylös :D Eli musta ne on epäsiistin näköiset. Vähän samalla tavalla kuin lantioilla roikkuvat löysät housut, joiden alta näkyy alushousut tai pahimmassa tapauksessa rekkamiehen hymy.

Vierailija
113/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä puhelinlanka ponnareissa ärsyttää? Eihän niitä edes nää kun on hiuksissa?

Itselleni ne on olleet oikea pelastus. Mulla on tosi paksut hiukset joten normaalit ponnarit venyy heti ensimmäisellä käytöllä ja ei enää seuraavalla kerralla pysy kunnolla. Noi puhelinlanka ponnarit pysyy tosi hyvin eikä valu ja kaiken lisäksi palautuu yleensä hyvin alkuperäisen kokoiseksi

Samaa tässä ihmettelen. En mä ainakaan huomaa, millaisella lenksulla muut ponnarinsa sitovat. Nämä puhelinlangat pysyvät hyvin liukkaissa hiuksissa. Toisekseen meillä kissa varastaa leluksi perinteiset hiuslenkit. Mieluummin näitä kuin kissanruoalta tuoksahtavia, joita saa etsiä sitten jostain sohvan alta leikkien jäljiltä.

Vierailija
114/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukat ja korkosandaalit:

http://www.lily.fi/blogit/tickle-your-fancy/kun-olen-hankkinut-meille-t…

En vaan ymmärrä :D

Noita sandaaleja oli itse asiassa viime kesänä kaikilla rikkailla miljoonajahti-jetsettaajilla tuolla Etelä-Ranskassa kuten Nizzassa, Cannesissa, Saint-Tropezissa ja Monacossa joissa lomailimme. Laukkuna näillä oli monen tonnin veskaa, päällä helmikoristeltuja kirjavia tunikoja ja kaftaaneja, päässä olkihatut, silmillä värikkäät peililasit ja jalassa mustat tuollaiset! :D

Vierailija
115/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosandaalit on hoteinta hottia muodissa. Kesällä siis. 

Vierailija
116/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yli nelikymppinen naisihminen en myöskään ymmärrä nykyteinien ylikorostettuja kulmakarvoja, jotka näyttää siltä että olisi paksulla tussilla maalattu naamaan. Eikö ne oikeasti tajua, miten naurettavalta näyttävät?

Vierailija
117/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes pois nypityt kulmat jotka uudestaan piirretty kynällä! Eniten näkyy kolme, neljäkymppisillä mutta valitettavasti myös jotkut teinitytöt sortuvat tähän :/

Vierailija
118/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeevyötäröiset housut.. entiiä miksi mut todella harvojen päällä musta näyttää hyvältä.. Kamelinvarpaat piiloon ystävät!

Vierailija
119/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä puhelinlanka ponnareissa ärsyttää? Eihän niitä edes nää kun on hiuksissa?

Itselleni ne on olleet oikea pelastus. Mulla on tosi paksut hiukset joten normaalit ponnarit venyy heti ensimmäisellä käytöllä ja ei enää seuraavalla kerralla pysy kunnolla. Noi puhelinlanka ponnarit pysyy tosi hyvin eikä valu ja kaiken lisäksi palautuu yleensä hyvin alkuperäisen kokoiseksi

Samaa tässä ihmettelen. En mä ainakaan huomaa, millaisella lenksulla muut ponnarinsa sitovat. Nämä puhelinlangat pysyvät hyvin liukkaissa hiuksissa. Toisekseen meillä kissa varastaa leluksi perinteiset hiuslenkit. Mieluummin näitä kuin kissanruoalta tuoksahtavia, joita saa etsiä sitten jostain sohvan alta leikkien jäljiltä.

En tiedä itsekään mikä niissä minuakin ärsyttää :D Ehkä yhdistelmä siitä, että a) ne muistuttaa niitä lankapuhelimien johtoja, b) ne on aika rumia, c) ne osuu paljon helpommin silmään (esim. ratikassa matkustaessa) kuin tavalliset ponnarit ja d) niitä mainostettiin yhteen aikaan niin paljon blogeissa, että sain yliannostuksen (samalla tavalla minulle tulee muihinkin blogeissa samanaikaisesti näkyviin yhteistyötuotteisiin jokin hylkimisreaktio).

Ei niissä toki mitään pahaa ole ja moni kehuu niiden hyötyjä (sopii liukkaille hiuksille, ei jää hiuksia kiinni, jne), eli käyttäkää vain ihan rauhassa! :)

Vierailija
120/248 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan