Rumin muoti"tyyli" mitä tiedät nykyään?
1. Jopo-pyörä
2. Kånken-reppu
3. Converse-kengät
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt tästä tämmöinen "ihana" kokonaisuus. En ymmärrä yhtään vaikka reilu parikymppinen vasta olen.
Tsiisus. Aika kamala.
90-luvulla teinit eivät käyttäneet pipoja tai huiveja, mutta oli sentään järkevät talvikengät !
Nyt on myssyä päässä ja huivia kaulassa, mutta läpsytellään nilkat paljaina H&M:n tennareissa
Mä oon joskus miettiny, et miks kaikki homoimman näköiset tyypit saa kaikki nuoret naiset?
Tämä. Miten tätä likaisen ruskeaa ja mielikuvituksetonta joku pitää kauniina? Merkkikö merkitsee? Käsi ylös, kuka ostaa merkin takia?
http://www.google.fi/search?q=burverry&tbm=isch&oq=burverry&gs_l=mobile…
Suomalainen blogityyli eli hävyttömän kalliiseen huiviin yhdistettynä pitkä roikkuva takki. Alla jotkut kireät farkut ja jalassa Converse-tennarit! Hyi!
tämä trendikäs puolinuttura, eli osa hiuksista nutturalla takaraivolla ja loput auki. hölmön näköistä!
ja se karmea ruskea veska jossa kuviointia.. merkkiä en muista mutta että ovat rumia! näkee useammankin naisen käsipuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miten tätä likaisen ruskeaa ja mielikuvituksetonta joku pitää kauniina? Merkkikö merkitsee? Käsi ylös, kuka ostaa merkin takia?
aamen ! tylsä ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aamen ! tylsä ja ruma.
Minua ylipäätään hämmästyttää, kuinka suosittuja noista jopa huomattavan hintavista laukuista ja "luksusmerkeistä" on tullut nuorille, jotka eivät välttämättä ole 18:aa täyttäneet. Kun... eihän ne tietyt luksuslaukut ole edes mitään kovin nuorekkaita! :D
... Mutta kaipa muotiin olennaisena osana kuuluu aina se, että me toisen muotikauden nuoruudessamme eläneet paheksumme tämän päivän nuorien kummallisia trendejä. Onpa tullut taivasteltua sitä omaakin tyyliä aikanaan. :)
Tikkitakit ja makkaratakit ja se vaakasuoraan tikattu toppis, mitä nykyään on melkein kaikilla.
Mua ei ärsytä mikään tyyli, joka kertoo kantajasta itsestään. Mua ärsyttää se, että joka puolella näkee tyylittömiä ja harmaita ihmisiä Suomessa, jotka eivät jaksa ulkonäköön tai pukeutumiseen panostaa. Aina se helvetin tuulipuku. Eli varmaa se 70-80%
Rumin tyyli aina ja ikuisesti on amis/juntti/rockabilly/isänmaan puollustaja tyyli. Amistukat, tribaalikuviot, leijonakorut, kiitospaidat, rööki ja bensa ja mistään tietämätön junttiolemus... siis hyi vittu miks joka puolella?
- Freddyt yms
- ylipolvensaappaat
- krepatut hiukset
- leveä lahkeiset housut
- korkokengät päivittäisessä käytössä
- cropatut paidat/topit
- pukeudutaan omaa vartalomallia huomioimatta
21v tyttö
käytän villahuiveja, koska lämmittävät huomattavasti paremmin kuin ohut tekokuituinen liina kaulan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kybergootit suorastaan tihkuvat ongelmia.
Ai kiitos, en itsekään tiennyt tihkuvani ongelmia. Rumin milestäni farkkulegginssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt tästä tämmöinen "ihana" kokonaisuus. En ymmärrä yhtään vaikka reilu parikymppinen vasta olen.
Ot, mutta "murskattua samettia" :D Taitaapi olla suomeksi antiikkisametti tai välkesametti tuo materiaali.
Eikö sitä kutsuta loimusametiksi.
Ketjun kun lukaisin läpi, niin voin kuvitella, miten nykymuotia parjaavat mammat pukeutuvat: bootcut-farkut, collegehuppari ja alla Anttilasta ostettu t-paita.
Yhdyn muuten tuossa ylempänä kommentoineeseen: kauhein tyyli on kiitospaita/pilottitakki/reisitaskuhousut/skinikalju -tyyli, koska sitä harrastavat lähiöiden ja syrjäseutujen junttikansalaiset, joiden viikon kohokohta on päästä lähipubiin jauhamaan paskaa mamuista ja miten epäreilua on, että sossu antaa enemmän rahaa naapurin kuusihenkiselle somaliperheelle kuin Peralle ja Suskille, joiden kakara on huostaanotettu ja päivät kuluu sohvalla maaten.
En tiedä tyylistä mut kesällä alettiin nauraa kavereiden kaa ku yhellä miehellä oli valkoinen kauluspaita, missä oli tribaalia, lohikäärmeitä ja kiinalaiskirjaimia sekaisin ja sit päässä semmoset keltaset pyöräilijälasit. Housut oli caprit. Näytti siltä, että olisi viihteelle polkemassa. HIRVEET VAATTEET!
Taisteluananas-tukka, sivu-/piilokalju, urheilupaitojen ja -trikoiden käyttäminen tavallisina arkivaatteina, isot hipsterisilmälasit (etenkin jos ne ovat vaan koriste eivätkä oikeat lasit), tuhannen värin yhdistäminen samaan asuun, kånkenit, korkeavyötäröiset pillifarkut + crop top -yhdistelmä...
L. Vuittonin trendilaukut, joissa joko se ruma monogram- tai ruutukuvio:
http://todanovidade.com.br/wp-content/gallery/louis-vuitton/louis-vuitt…
Mummomaiset Chanel-veskat tikkikuvioineen ja mauttomine kultalogoineen:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/db/14/0edb145a0720481fd77f…
Myöskään ketjussa aiemmin linkatun Burberryn kuosin muodikkuutta en ole koskaan ymmärtänyt.
Keski-ikäiset tantat ei taida ymmärtää urbaania muotia :)