Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati
katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".
Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei kuitenkaan tunnu kaikki faktat olevan ihan kohdallaan. Instassa pelkkiä kuvia arjen luksuksesta ja ulkomaanmatkoilta.
Jep, samaa mieltä. Äiti loikoili kalliinnäköisen seudun uima-altaan reunalla ja heillä oli varaa matkustaa Brasiliaan. En usko, että köyhällä työttömällä on tähän varaa. Kyllä itseäni ottaa pattiin, jos ex-vaimo vaatii mieheltä rahaa luksuselämän ylläpitoon ja levittelee julkisuuteen valheita.
Tästä tulikin ihan parasta viihdettä kun saatiin nää nolot kommentit tänne "mun ulkonäöstä" :-D! Hahhaaa, mikä moka. Nolot ihmiset.
Onkohan tästä ketjusta jo vinkattu Seiskaan :-D.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin ihan parasta viihdettä kun saatiin nää nolot kommentit tänne "mun ulkonäöstä" :-D! Hahhaaa, mikä moka. Nolot ihmiset.
Onkohan tästä ketjusta jo vinkattu Seiskaan :-D.
Joku saa hyvät massit... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei kuitenkaan tunnu kaikki faktat olevan ihan kohdallaan. Instassa pelkkiä kuvia arjen luksuksesta ja ulkomaanmatkoilta.
Jep, samaa mieltä. Äiti loikoili kalliinnäköisen seudun uima-altaan reunalla ja heillä oli varaa matkustaa Brasiliaan. En usko, että köyhällä työttömällä on tähän varaa. Kyllä itseäni ottaa pattiin, jos ex-vaimo vaatii mieheltä rahaa luksuselämän ylläpitoon ja levittelee julkisuuteen valheita.
Tuskin Oksana siellä yksikseen odottelee Jerppaa. Kauniina ja fiksusti pelaavana venäläisnaisena hänellä riittää takuuvarmasti muitakin sponsoreita laittamaan välillä vähän ulkomaanmatkaa ja illallista.
Tiedetäänkö jo onko uusi vauva tyttö vai poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!
Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..
Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.
Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.
Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?
Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..
Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.
Ai Oksana on se valehtelija tässä kuviossa? Onneksi Jere on sentään ollut niin rehti ja suoraselkäinen pitkin matkaa ;)
Ja oikeasti, vaikka äiti olisi itse saatana, syytön se pieni lapsi siihen on, eikä häntä voi noin vaan hylätä.
Jos miehesi kerran on niin rikaskin, miksi ei vaan maksaisi lapselleen sen, mikä hänelle kuuluu? Kuvittelisi, että olisi teillekin helpompaa, ja saisitte olla rauhassa mm. tällaiselta huonolta julkisuudelta.
Ja teidän kummankaan ulkonäkö ei mitenkään kuulu siihen, että ihmiset ovat pöyristyneitä pienen lapsen hylkäämisestä. Todella lapsellista lesoilla jollakin ulkonäöllä muutenkaan. Muistathan, että kauneus ja komeus on tunnetusti katsojan silmässä.
Tsemppiä nyt kuitenkin. Toivottavasti elämä opettaa vielä sinuakin hieman kypsemmäksi ja aikuisemmaksi, etenkin kun olet äidiksi tulossa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan POSITIIVISTA kommentointia meidän neiti päivänpaisteelta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihihi, uppos ku kuuma veitsi voihin!
T. "mun" ulkonäöstä kehuskellut NannaJa ei, en ole Nanna, enkä perustanut uutta ketjua hupsuilujani varten. Hyvää perjantaita!
Kyllä kai suurimmalle osalle on selvää, että et ollut Nanna. Tai siis se "mun ulkonäkö" kirjoittaja ei ollut. Oikeasti. Perjantaiprovot kyllä piristää aina.
Joopajoo. Ensin se "MUN ulkonäkö" oli muka puhelimen autocorrect - moka, ja kun selitys ei mennyt läpi, juttu muuttuikin niin, että joku kateellinen provoaa esittämällä nannaa. Voi nanna, älä pidä meitä liian tyhminä. :-)
Ja eiköhän tää ketju oo jo vinkattu vähän sinne sun tänne, sen verran eeppinen moka kyseessä :-)
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänkö jo onko uusi vauva tyttö vai poika?
Tuskin ainakaan ultran perusteella, eikös tuo sen verran alussa vielä ole. Mut ehkä ne tosiaan valikoi alkion, ettei tartte jerpan enää tytön takia akkaa vaihtaa ;)
Meni viimeinenkin arvostus tähän roskasakkipariskuntaan. Ei tuommoisen miehen kuuluisi saada enää lapsia kun ei edellisistäkään huolehdi. Sama se on Nannallakin edessä ennemmin tai myöhemmin, katotaan sitten kuinka positiivisena jaksaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan POSITIIVISTA kommentointia meidän neiti päivänpaisteelta :-)
Ja ihanan RISTIRIITAISTA kommentointia, positiivisuutta ja rakkautta ympärille joojoo ja sitten viesti on kuitenkin tollasta akkojen haukkumista :-DD! Ymmärsiköhän hän ollenkaan kirjoittamaansa englanninkielistä tekstiä, vai kopsasiko vaan kaverin instasta kun " oli jee enkkuu ja näytti hyvälle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihihi, uppos ku kuuma veitsi voihin!
T. "mun" ulkonäöstä kehuskellut NannaJa ei, en ole Nanna, enkä perustanut uutta ketjua hupsuilujani varten. Hyvää perjantaita!
Kyllä kai suurimmalle osalle on selvää, että et ollut Nanna. Tai siis se "mun ulkonäkö" kirjoittaja ei ollut. Oikeasti. Perjantaiprovot kyllä piristää aina.
Joopajoo. Ensin se "MUN ulkonäkö" oli muka puhelimen autocorrect - moka, ja kun selitys ei mennyt läpi, juttu muuttuikin niin, että joku kateellinen provoaa esittämällä nannaa. Voi nanna, älä pidä meitä liian tyhminä. :-)
quote]
Ja hirveet megakilarit kun tajus itse mokansa: "En oo Nanna, siis en VARMANA OO Nanna!! Luuletteko, ettei nannalla oo paljon kehittävämpää tekemistä kun roikkua läskien yksinhuoltajien palstalla" jne.. Niin läpinäkyvää ja noloa, että melkein kävisi jo sääliksi, ellei hän ois antanut itsestään niin epämiellyttävää kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma syynsä kyllä jos hän tai lapsensa näkee nälkää. Toki Jerellä on myös velvollisuutensa mutta ei ne vähennä äidin velvollisuuksia.
Äitihän on sanonut, ettei halua itselleen mitään, mutta lapselle kuuluvat elatusmaksut on maksettava. Ei lapsen elatus ole ainoastaan äidin velvollisuus.
Tässä puhuttiin ruoattomuudesta. Jos äiti ei kykene lastaan ruokkimaan olisi syytä antaa lapsi pois, sen verran isosta asiasta kyse. Otsikossa kuitenkin sanotaan vain äidin näkevän nälkää joka on ihan puhtaasti oma vika. Olen ollut monta kertaa elämässäni puhtaasti sosiaalitukien varassa ja nälkää ei ole kukaan taloudessani koskaan nähnyt. Ja ihan normi summat olen saanut, en mitään ekstraa.
Mikähän mahtaa olla Valko-venäjän sosiaaliturva...
Jotenkin ei kuitenkaan tunnu kaikki faktat olevan ihan kohdallaan. Instassa pelkkiä kuvia arjen luksuksesta ja ulkomaanmatkoilta. Olen kyllä sitä mieltä, että elatusmaksut on maksettava, mutta ihmetyttää toinenkin osapuoli, että onko noin kurjasti asiat. Asioidenhan ei tarvitse olla kurjasti, etteikö olisi oikeutettu elatusmaksuihin.
Voi elämä, kellä nyt on instassa se kaikista aidoin ja oikein elämä? Eiköhän siellä suurin osa näytä vain parhaat palat, joten instasta on turha vetää mitään johtopäätöksiä (ellei sitten ole oikeasti monimiljonäärijulkimo). Niin tai näin, niin kyllähän Karalahman tulisi lapsensa elatuksen hoitaa. Alinta sakkaa tuollaiset tyypit, jotka laittavat uuden naisensa laittamaan välit poikki exän ja lasten kanssa. Huh.
No niin tai näin, niin ihan tuoreita matkakuvia palmurannoilta. Nuorimman lapsen koostahan sen pystyy toteamaan.
Tuorein kuva Oksanan instassa on neljän kuukauden takaa. Ne rantakuvat, joissa Stella esiintyy, on luultavasti kuvattu kesällä jollain Valko-Venäjän lukuisista hiekkarannoista. Mistä sitä tietää, miten vanhoja ne kuvat on, joissa Stellaa ei näy. Onhan ne hempeilykuvat Jeren kanssakin todellisuudessa varmaan yli 2 vuotta sitten otettuja.
Kyllä jotkut ihmiset sitten on lapsellisia, vaikka ikää olisi enemmän kuin ansaitsee.
Uskooko joku täällä tosissaan, että Nanna seurailis saatika kirjoittelis teidän av-mammojen keskustelua?
Muutenkin Ihan järkyttävää tekstiä suollatte täällä. Kannattas varmaa kattoa asiaa useammastakin näkökulmasta eikä uskoa vain yhtä puolta asiasta. Sinisilmäisesti uskotte kyllä Seiskan artikkeleihin ja katkeran exän juttuihin :D
Miksi tää Oksana käyttää vielä Karalahden nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää Oksana käyttää vielä Karalahden nimeä?
Sen tyttären, Stellan, sukunimi on Karalahti
Kyllä nyt on jollain roolit pahasti sekaisin...