Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati
katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".
Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!
Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..
Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.
Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.
Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?
Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..
Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.
Huhhuh. Edes pahimmat Chicagoiidan fanit eivät räjähdä tuollalailla jos heidän idolistaan kirjoitellaan netissä.
Ihan sama mikä lapsen äidin oma elintaso on mutta isän on hoidettava elatusmaksunsa.
Tuossa kuviossa on ihan turha syytellä muita. Jos mies ei ehdottomasti halua lapsia niin sitten käyttää kortsua, niin yksinkertaista se on. Ihan sama vaikka nainen käyttäisi mitä ehkäisyä niin ompahan mies sitten oman osansa myös ehkäisyn eteen tehnyt. Ihan turha enää jälkeenpäin vinkua että en olis lasta halunnut.
Nyt kun se lapsi on sitten olemassa niin ei auta kun vaan kiltisti huolehtia lapsen elättämisestä jos ei muuta halua ole olla lapsensa elämässä mukana. Olkoon sitten lapsen äiti minkälainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!
Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..
Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.
Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.
Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?
Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..
Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.
Mun ulkonäko aiheuttaa kateutta? Niin kenen?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässäkin on taustalla, jotenkin tulee fiilis, että seiska ei kerro kuin yhden osapuolen kertomuksen tarinasta.
On se sika se Karalahti, mutta tälläiset sotkut on monesti pikkuisen monimutkaisia.
Mutta miksi kaikki sotkut "sattuvat" tapahtumaan Jerelle? Huumeet, pettämiset, lapsen hylkäämiset, rahasotkut jne...
Aika simppeli juttu, kun kaikki jäljet johtaa Jereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.Mun ulkonäko aiheuttaa kateutta? Niin kenen?
Niin... Mut ei se kohta aiheuta. Ja tiukat vatsalihakset on v*ttumainen juttu synnärillä.
Terv. Been there, done that
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas näen, että sisaruussuhteita kannattaa vaalia. Ihmisellä ei koskaan ole liikaa lähisukua tai ystäviä! Tämä siis oma mielipiteeni.
Siksi olen todella onnellinen, että miehen edellisen liiton lapset suhtautuu meidän yhteiseen oikein nätisti. Ikäeroa on hurjasti ja sisaruussuhde sen takia vähän outo, mutta nämä sisarukset on tosi kilttejä, järjestää kaikkea kivaa pienemmälle jne. Sisarukset on 24 ja 26, tämä yhteinen 8-vuotias. Toisaalta tämä on pitkän työn tulos. Nuo vanhemmat lapset on aina olleet osa meidän perhettä ja minä olen tehnyt paljon heidän eteensä. Auttanut fyysisesti, maksanut huonekaluja ensiasuntoihin, otettu aikuisenakin reissuille mukaan (vaikka siis minä olen maksanut matkan) jne. Nämä on tapahtuneet pitkälti oman hyvätahtoisuuden takia, mutta nyt sen huomaa, että hyvä oli tosiaan. Niin mukava suhde on tuohon pikkusisarukseensa ja ovat aina jeesaamassa kaikilla tavoin ja itse hakevat pikkusisarusta kylään, vievät huvipuistoon omasta aloitteesta jne.[/quote
Niin eli tekevät arkipäivän asioita yhdessä. Eri asia kuin se kun kirjoitin tutustuneeni aikuisiällä velipuoleeni. Toki tilanne olisi ollut eri jos meillä olisi ollut kuvaamasi kaltainen tilanne lapsista asti. Se vaan on niin että jos asuu toisessa maassa, ja tapaa pari kertaa vuodessa ei kuvaamasi kaltaista tilannetta synny. Eli puhut täysin eri asiasta kuin itse kirjoitin. Ja vaikka olisi täyssisarus ja asuttu samssa perheessä, ei kaikkien kanssa vaan luonne natsaa ja saatetaan olla etäisiä aikusinakin. Tiedän useita sisaruksia joilla käynyt noin. Ei nyt pahalla mutta tuntuu niin dramaattisilta aina nämä avautumiset siitä millaiset välit kuuluisi sisaruksilla olla.
Oksanahan voi muuttaa perheineen Suomeen, se olis hyvinkin mahdollista. Sitten muodostuisi läheiset välit.
Mitäpä se Suomeen? Eikö Jere ja Nanna asu Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mikä lapsen äidin oma elintaso on mutta isän on hoidettava elatusmaksunsa.
Tuossa kuviossa on ihan turha syytellä muita. Jos mies ei ehdottomasti halua lapsia niin sitten käyttää kortsua, niin yksinkertaista se on. Ihan sama vaikka nainen käyttäisi mitä ehkäisyä niin ompahan mies sitten oman osansa myös ehkäisyn eteen tehnyt. Ihan turha enää jälkeenpäin vinkua että en olis lasta halunnut.
Nyt kun se lapsi on sitten olemassa niin ei auta kun vaan kiltisti huolehtia lapsen elättämisestä jos ei muuta halua ole olla lapsensa elämässä mukana. Olkoon sitten lapsen äiti minkälainen tahansa.
Miksi pitäisi niin toimia? Siksi kun sinä sanot niin? Voi olla, ettei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanna taitaa olla ihan saatanan tyhmä akka. Täytyy olla jos lähtee tommoseen sotkuun tunkemaan vielä lisää lapsia.
Sit kun sieltä ei tuukaan poikaa niin goodbye Nanna ja seuraavaa matoa koukkuun.
miehestä riippuu kumpaa sukupuolta tulee. Ei se naista vaihtamalla parane
Mutta tietääkö Jere tämän? :)
Jossain vaiheessa Jere ja Johanna olivat kovasti muuttamassa Thaimaaseen, jossa heidän kotiinsa rakennettaisiin - yllätys yllätys - kuntosali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas näen, että sisaruussuhteita kannattaa vaalia. Ihmisellä ei koskaan ole liikaa lähisukua tai ystäviä! Tämä siis oma mielipiteeni.
Siksi olen todella onnellinen, että miehen edellisen liiton lapset suhtautuu meidän yhteiseen oikein nätisti. Ikäeroa on hurjasti ja sisaruussuhde sen takia vähän outo, mutta nämä sisarukset on tosi kilttejä, järjestää kaikkea kivaa pienemmälle jne. Sisarukset on 24 ja 26, tämä yhteinen 8-vuotias. Toisaalta tämä on pitkän työn tulos. Nuo vanhemmat lapset on aina olleet osa meidän perhettä ja minä olen tehnyt paljon heidän eteensä. Auttanut fyysisesti, maksanut huonekaluja ensiasuntoihin, otettu aikuisenakin reissuille mukaan (vaikka siis minä olen maksanut matkan) jne. Nämä on tapahtuneet pitkälti oman hyvätahtoisuuden takia, mutta nyt sen huomaa, että hyvä oli tosiaan. Niin mukava suhde on tuohon pikkusisarukseensa ja ovat aina jeesaamassa kaikilla tavoin ja itse hakevat pikkusisarusta kylään, vievät huvipuistoon omasta aloitteesta jne.[/quote
Niin eli tekevät arkipäivän asioita yhdessä. Eri asia kuin se kun kirjoitin tutustuneeni aikuisiällä velipuoleeni. Toki tilanne olisi ollut eri jos meillä olisi ollut kuvaamasi kaltainen tilanne lapsista asti. Se vaan on niin että jos asuu toisessa maassa, ja tapaa pari kertaa vuodessa ei kuvaamasi kaltaista tilannetta synny. Eli puhut täysin eri asiasta kuin itse kirjoitin. Ja vaikka olisi täyssisarus ja asuttu samssa perheessä, ei kaikkien kanssa vaan luonne natsaa ja saatetaan olla etäisiä aikusinakin. Tiedän useita sisaruksia joilla käynyt noin. Ei nyt pahalla mutta tuntuu niin dramaattisilta aina nämä avautumiset siitä millaiset välit kuuluisi sisaruksilla olla.
Oksanahan voi muuttaa perheineen Suomeen, se olis hyvinkin mahdollista. Sitten muodostuisi läheiset välit.
Eivät ne siellä enää kauaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun se lapsi on sitten olemassa niin ei auta kun vaan kiltisti huolehtia lapsen elättämisestä jos ei muuta halua ole olla lapsensa elämässä mukana. Olkoon sitten lapsen äiti minkälainen tahansa.Miksi pitäisi niin toimia? Siksi kun sinä sanot niin? Voi olla, ettei ketään kiinnosta.
Ihan laki sanoo niin. Vaikka ei ketään kiinnostaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanna taitaa olla ihan saatanan tyhmä akka. Täytyy olla jos lähtee tommoseen sotkuun tunkemaan vielä lisää lapsia.
Sit kun sieltä ei tuukaan poikaa niin goodbye Nanna ja seuraavaa matoa koukkuun.
miehestä riippuu kumpaa sukupuolta tulee. Ei se naista vaihtamalla parane
Tää on niin totta. Mun paska ex on tehny kaikille naisillensa vaan tyttöjä. Ei Jumala anna poikaa huonolle isälle. Tai onko se sitten luonto.
Alkaa hymyilyttää noi Nannan päivitykset:) jotenkin huvittavia. Etenkin kun lehdissä kerrotaan hänen miehen sotkuista. Milloin Nanna avaa silmät? Ajatteleeko vieläkin, että " minä muutin Jeren"?
Miehen siittiö ratkaisee kumpaa sukupuolta lapsi on, mutta olen myös lukenut, että on mahdollista, että nainen munasolu voi suosia tai hylkiä tiettyä sukupuolta. On siis mahdollista, että jollakin naisella on vaikka munasoluja, jotka hylkivät tyttösiittiöitä. Lisäksi Jerellä on vasta 2 lasta, joten vaikka molemmat ovat tyttöjä niin se ei ole mikään ihmeellisyys tai todiste, että Jerellä olisi vain tyttösiittiöitä. Ihan hyvin voi tulla poika tällä kertaa tai sitten taas tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Siis uskotteko te oikeesti että Nanna pyöris täällä odottamassa, milloin te keksitte jotain kritiikkiä häntä kohtaan ja hyökkää samantien puolustamaan itseään? Herätys.
Joku vinkannut?
Vierailija kirjoitti:
oksanan ig?
stellakaralahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kohta Suomeen takas tuu. Ei taida Jeren peliura enää kauaa kestää. Voi olla ettei tarvita enää kuin yhden käden sormet laskemaan jäljellä olevat ottelut...
Miehen pitäisi ottaa vastuu teoistaan! Aina kun sen kullin himoissaan pesään työntää on olemassa mahdollisuus lapsesta. Ihan sama vaikka kuinka nainen väittää ehkäisevänsä. Ei ole sen viattoman lapsen syy jos äiti on valehteleva mulkku. Pieni rakas ihminen joutuu elämään ilman isää kahden selkärangattoman ihmisen takia. Voi kun lapsi voisi päättää vanhempansa, tuskin olisi luuseri Jereä siinä tapauksessa isäkseen valinnut.
Jere on luvannut rahallisesti lasta tukea. Raha ei merkitsee mitään läsnä olevan aikuisen rinnalla!
Ottakaa aikuiset vastuu teoistanne!
Ai Oksana näkee nälkä?! Vara näköjään istua uima-altaalla ja varastaa tyttärensä identeetin.
Ymmärrän täysin Susannaa ja Nannaa. Ylimääräiset hoidot lapsineen voisivat olla hiljaa. Mitäs piti lapsen, kun tiesi, ettei tämä saisi koskaan isää lapsilleen.