Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati

Vierailija
12.11.2015 |

katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".

Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.

Kommentit (553)

Vierailija
341/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe nälkää. Paksuhuulinen akka uusimmissa muotivaatteissaan jauhaa paskaa. Meikkiä enemmän kuin laki sallii, kuten venäläisillä yleensä.

Paremmissa oloissahan tuo elää kuin vaikkapa minä. Joudun käymään töissä, eikä mulla ole varaa ostella noin hienoja vaatteita.

Vierailija
342/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näe nälkää. Paksuhuulinen akka uusimmissa muotivaatteissaan jauhaa paskaa. Meikkiä enemmän kuin laki sallii, kuten venäläisillä yleensä.

Paremmissa oloissahan tuo elää kuin vaikkapa minä. Joudun käymään töissä, eikä mulla ole varaa ostella noin hienoja vaatteita.

Niinpä! Instagramin mukaan Oksanalla on auto ja Louis Vuitton laukkuja ym merkkitavaroita. Myis ne niin sais lapsiraukka ruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama näkeekö nälkää vai ei. Elatukset on maksettava silti.

Vierailija
344/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...joku random kirjoittelija ei vetäisi tuollaisia pultteja, jos hänen väitettäisiin olevan Nanna. Just sayin'. Ja mitkä pultit...

Jep. Ei kukaan random-kirjoittelija vetäis noin pahasti palkokasvia nokkaan ja jankkaisi koko ajan "En ole Nanna, en TODELLAKAAN ole Nanna!!!"   Hhohhoijaa, niiiin läpinäkyvää...

Ja Nanna, mikä itse olet, kun kutsut Oksanaa golddiggeriksi ja samalla itse väität, että muut ovat kateellisia sinulle, koska sinulla on komea ja RIKAS mies..... Naurettavaa.

Vierailija
345/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi Oksanan parempi muuttaa lapsineen Suomeen lähemmäksi Jereä. Asiat muuttuisivat varmasti paremmiksi. Tapaamisten järjestelyt ym.

Vierailija
346/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pukkaa taas huoneentaulua instaan

Vierailija
347/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se menikään, alistettu on alistetulle peto (nainen naiselle susi), koska nuoleskelee vahvempaa.

Eikö tässä vastuuton ja paska ihminen ole se, joka on vastuuuttomasti levitellyt spermaansa ja ei kanna spermansa tuotoksista vastuuta, mutta akat kilpaa haukkuvat vastuuttoman narsistin puolisoita.

Vilkaisin nopeasti ketjun, ja vaikka tuollainen nainen ei minunkaan sympatioitani saa (nanna) joka vaikeuttaa isän ja lapsen suhdetta niin uskon kuitenkin jonkun perskärpästrollin tässä ketjussa puuhastelevan.

Naiset saavat aina helposti perskärpäsiä, miehistä  ja naisista.

Vierailija
348/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, varmaan tästä onkin jo ollut keskustelua, mutta olen vaan miettinyt jo ennen kuin tämä uusin nuorikko tiineytyi, että mitäköhän ajattelee tuosta pienestä lapsiraukasta sillä hetkellä kun saa oman lapsensa syliin. Siitä että on mahdollisesti kieltänyt pieneltä lapselta isän ja jopa mahdollisuuden saada ruokaa ja muun elintärkeän hoivan. Luulisi että paatuneinkin tajuaa sen sitten kun on oma lapsi huolehdittavana. Saattaa muutama kyynel vierähtää

Yleensä toimii juuri toisinpäin. Naisesta kuin naisesta paljastuu vieraiden lasten inhoaja, kun on oma lapsi.

Mitä siis olen lukenut palstalta ja muualta tarinoita uusperheistä, miehen kakara oli juuri ja juuri siedettävä siihen saakka, kun omaa ei ollut.

Vierailija
349/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksana on varmaan tarkoituksella halunnut laittaa vanhoja kuvia hänestä ja Jerestä jotta Nanna näkisi että heillä oli oikesti hauskaa ja seurustelivat. Jere kun on varmastikkin vähätellyt suhdetta Oksanaan nannulille? Kuvista päätellen olivat olleet yhdessä ulkomaillakin. Nannan pitää ymmärtää että jere on ollut kuumana oksanan perään:)

Nanna voisi ryhdistäytyä ja panna peli poikki. Vaatia Jereä hommaamaan asunto Oksanalle ja ehkä se nainen sitten rauhoittuu ja voi jatkaa elämää kotimaassa. Muuten tullaan lukemaan vielä useita juttuja seiskasta miten huono isä tuo jere on....

Vierailija
350/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä vastuuton ja paska ihminen ole se, joka on vastuuuttomasti levitellyt spermaansa ja ei kanna spermansa tuotoksista vastuuta, mutta akat kilpaa haukkuvat vastuuttoman narsistin puolisoita..

Ja sinunko mielestä tuo vastuuton sperman levittelijä ei ole saanut osaansa tässä ketjussa? Olisin hieman eri mieltä.

Vierailija
351/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää (muiden lukuisten seikkojen ohella) tässä kuviossa se, eikö Nanna yhtään mieti (Jerestä en ihmettele ettei mieti, se ei ylipäänsä näytä miettivän paljon mitään muutakaan), että Stella on hänen tulevan oman rakkauspakkauksensa isosisko siinä missä Ronjakin, ja tulee aina olemaan. Viimeistään aikuisena lapsi yleensä haluaa tutustua biologisiin sisaruksiinsa. Vai meinasivatko yrittää salata koko lapsen olemassa olon?

Vierailija
352/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terve. Katoin Stellan instagramia. Oksana on ostanu lapselle paidan,jossa lukee " i love my daddy". Jerehän jätti " perheen" kun Stella oli 1kk. (Ja jos ois saanu lahjaks tommosen paidan niin luulis,et Oksana olis heittänyt roskikseen paidan, ite olisin ainaki tehny noin!)

Tuli tosi surullinen olo tästä. Ehkä hän on yrittänyt tuolla tavalla vedota lapsensa tunteettomaan isään? :(

Vierailija
353/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Oksana on kyllä aivan järjettömän kaunis nainen. Toivottavasti Stella perii ulkonäkönsä äidin puolelta. <3

Vierailija
354/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Dubain loma väliin ja Oksanan ja tyttären asiat kuntoon!

Vierailija
355/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huvittavia nuo Nannan instan mietelausetaulut tässä heidän tilanteessaan. Tuon karma-taulun lisäksi siellä on myös sellainen, jossa sanotaan, että isäni antoi minulle parhaan lahjan mitä kukaan voi saada: Hän uskoi minuun.

Ja samaan aikaan ollaan myötävaikuttamassa siinä, että yksi pikkutyttö menettää oman isänsä ihan kokonaan. How the irony.

Ei tullut sitten mieleen, että se Stellakin varmaan aikuisena ihan mielellään postais samoin.

Vierailija
356/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikkea tajuaako Nanna että Stella on hänen tulevansa lapsen isosisko? Vaikka Nanna haluaiskin erottaa oman lapsensa ja Jeren Stellasta niin entä sitten kun tämä kolmas lapsi on aikuinen ja haluaa tutustua Stellaan?

Onhan noita naisia jotka haluaa savustaa miehensä lapset ulos miehen elämästä.

'Stella ja Nannan lapsi eivät asu eivätkä tule asumaan samassa perheessä, ja asuvat jopa eri maissa. Ei voi verrata sisaruussuhdetta sellaiseen, jonka kanssa elää arkielämää.Itselläni oli tälläinen tilanne ja aikuisiällä tutustuin velipuoleeni. Tiesin olemassaolostaan ja asuimme samassa kaupungissa. Ei se kuule niin dramaattista ole kuin luulet, lapsille on tärkeitä ne läheiset joiden kanssa asuu ja joiden kanssa on päivittäin tekemisissä. Ihan suoraan sanoen, ei se velipuoli tuntunut eikä tunnu "oikealta" veljeltä siinä mielessä ettei meillä ole yhteisiä arkipäivän muistoja ja elämää yhdessä, vaikka yhdennäköisyyttä löytyy. Jotenkin ei ole mitään yhteistä, olemme aika erilaisia ja nyt yhteydenpito on tyrehtynyt vaikka pari kertaa vuodessa viestittelemme jne ja molemmilla on pienet lapset. Ei vaan tunneta toisiamme läheisiksi vaikka puoliksi olemme sisarusia isän kautta.Läheisimpiä ovat esim. lapsuuden ystävät. 

Vierailija
357/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näen, että sisaruussuhteita kannattaa vaalia. Ihmisellä ei koskaan ole liikaa lähisukua tai ystäviä! Tämä siis oma mielipiteeni.

Siksi olen todella onnellinen, että miehen edellisen liiton lapset suhtautuu meidän yhteiseen oikein nätisti. Ikäeroa on hurjasti ja sisaruussuhde sen takia vähän outo, mutta nämä sisarukset on tosi kilttejä, järjestää kaikkea kivaa pienemmälle jne. Sisarukset on 24 ja 26, tämä yhteinen 8-vuotias. Toisaalta tämä on pitkän työn tulos. Nuo vanhemmat lapset on aina olleet osa meidän perhettä ja minä olen tehnyt paljon heidän eteensä. Auttanut fyysisesti, maksanut huonekaluja ensiasuntoihin, otettu aikuisenakin reissuille mukaan (vaikka siis minä olen maksanut matkan) jne. Nämä on tapahtuneet pitkälti oman hyvätahtoisuuden takia, mutta nyt sen huomaa, että hyvä oli tosiaan. Niin mukava suhde on tuohon pikkusisarukseensa ja ovat aina jeesaamassa kaikilla tavoin ja itse hakevat pikkusisarusta kylään, vievät huvipuistoon omasta aloitteesta jne.

Vierailija
358/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas näen, että sisaruussuhteita kannattaa vaalia. Ihmisellä ei koskaan ole liikaa lähisukua tai ystäviä! Tämä siis oma mielipiteeni.

Siksi olen todella onnellinen, että miehen edellisen liiton lapset suhtautuu meidän yhteiseen oikein nätisti. Ikäeroa on hurjasti ja sisaruussuhde sen takia vähän outo, mutta nämä sisarukset on tosi kilttejä, järjestää kaikkea kivaa pienemmälle jne. Sisarukset on 24 ja 26, tämä yhteinen 8-vuotias. Toisaalta tämä on pitkän työn tulos. Nuo vanhemmat lapset on aina olleet osa meidän perhettä ja minä olen tehnyt paljon heidän eteensä. Auttanut fyysisesti, maksanut huonekaluja ensiasuntoihin, otettu aikuisenakin reissuille mukaan (vaikka siis minä olen maksanut matkan) jne. Nämä on tapahtuneet pitkälti oman hyvätahtoisuuden takia, mutta nyt sen huomaa, että hyvä oli tosiaan. Niin mukava suhde on tuohon pikkusisarukseensa ja ovat aina jeesaamassa kaikilla tavoin ja itse hakevat pikkusisarusta kylään, vievät huvipuistoon omasta aloitteesta jne.[/quote

Niin eli tekevät arkipäivän asioita yhdessä. Eri asia kuin se kun  kirjoitin tutustuneeni aikuisiällä velipuoleeni. Toki tilanne olisi ollut eri jos meillä olisi ollut kuvaamasi kaltainen tilanne lapsista asti. Se vaan on niin että jos asuu toisessa maassa, ja tapaa pari kertaa vuodessa ei kuvaamasi kaltaista tilannetta synny. Eli puhut täysin eri asiasta kuin itse kirjoitin. Ja vaikka olisi täyssisarus ja asuttu samssa perheessä, ei kaikkien kanssa vaan luonne natsaa ja saatetaan olla etäisiä aikusinakin. Tiedän useita sisaruksia joilla käynyt noin. Ei nyt pahalla mutta tuntuu niin dramaattisilta aina nämä avautumiset siitä millaiset välit kuuluisi sisaruksilla olla. 

Vierailija
359/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olen todella onnellinen, että miehen edellisen liiton lapset suhtautuu meidän yhteiseen oikein nätisti. Ikäeroa on hurjasti ja sisaruussuhde sen takia vähän outo, mutta nämä sisarukset on tosi kilttejä, järjestää kaikkea kivaa pienemmälle jne. Sisarukset on 24 ja 26, tämä yhteinen 8-vuotias. Toisaalta tämä on pitkän työn tulos. Nuo vanhemmat lapset on aina olleet osa meidän perhettä ja minä olen tehnyt paljon heidän eteensä. Auttanut fyysisesti, maksanut huonekaluja ensiasuntoihin, otettu aikuisenakin reissuille mukaan (vaikka siis minä olen maksanut matkan) jne. Nämä on tapahtuneet pitkälti oman hyvätahtoisuuden takia, mutta nyt sen huomaa, että hyvä oli tosiaan. Niin mukava suhde on tuohon pikkusisarukseensa ja ovat aina jeesaamassa kaikilla tavoin ja itse hakevat pikkusisarusta kylään, vievät huvipuistoon omasta aloitteesta jne.[/quote

Niin eli tekevät arkipäivän asioita yhdessä. Eri asia kuin se kun  kirjoitin tutustuneeni aikuisiällä velipuoleeni. Toki tilanne olisi ollut eri jos meillä olisi ollut kuvaamasi kaltainen tilanne lapsista asti. Se vaan on niin että jos asuu toisessa maassa, ja tapaa pari kertaa vuodessa ei kuvaamasi kaltaista tilannetta synny. Eli puhut täysin eri asiasta kuin itse kirjoitin. Ja vaikka olisi täyssisarus ja asuttu samssa perheessä, ei kaikkien kanssa vaan luonne natsaa ja saatetaan olla etäisiä aikusinakin. Tiedän useita sisaruksia joilla käynyt noin. Ei nyt pahalla mutta tuntuu niin dramaattisilta aina nämä avautumiset siitä millaiset välit kuuluisi sisaruksilla olla. 

Oksanahan voi muuttaa perheineen Suomeen, se olis hyvinkin mahdollista. Sitten muodostuisi läheiset välit.

Vierailija
360/553 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanna taitaa olla ihan saatanan tyhmä akka. Täytyy olla jos lähtee tommoseen sotkuun tunkemaan vielä lisää lapsia.

Sit kun sieltä ei tuukaan poikaa niin goodbye Nanna ja seuraavaa matoa koukkuun.

miehestä riippuu kumpaa sukupuolta tulee. Ei se naista vaihtamalla parane 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi