Mikä siinä on kun en vaan syty Chisusta ja Paula Vesalasta jotka on mammojen idoleita?

Roudaripoika

Mulla on kyllä silmää nais-kauneudelle, teen töitä muusikkojen kanssa ja tapaan heistä monia säännöllisesti. Tällä palstalla kehutaan Chisua ja Paula Vesalaa kuin he olisi jotain jumalattaria. Ei ole, kumpikaan jos heitä vähänkään tuntee. Eikä luonnossa edes hyvänäköisiä pikemminkin aika elähtäneitä etenkin Chisu, Paulassa ei mitään erikoista.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vesala nyt vaan sattuu olemaan Suomen yks osaavimmista muusikoista, näytelmäkäsikirjoittajista, laulajista, no hieman ikävää kieltämättä, että yks ihminen on niin helevetin monipuolinen tuhattaituri!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vesala nyt vaan sattuu olemaan Suomen yks osaavimmista muusikoista, näytelmäkäsikirjoittajista, laulajista, no hieman ikävää kieltämättä, että yks ihminen on niin helevetin monipuolinen tuhattaituri!

njaa

Vierailija

Minusta molemmat naiset ovat hyvin lahjakkaita omalla alallaan. Varsinkin heidän tekemät sanoitukset ovat koskettavia. He ovat myös sellaisia "tavallisen nättejä" ja maanläheisiä luonnonlapsia, joten heistä on helppo pitää.

Roudari

Vierailija kirjoitti:
Oot vaan kade näille mimmeille!

Ei ymmärrä Paulan tai Chisun lennokasta lyriikkaa.

Tämän aikakauden einoleinoja.

Siis sori nyt vaan, olen mies enkä ole kateellinen naisille. En mä heidän musasta ymmärrä enkä sitä kuuntele enkä diggaa. Mutta naisina he ei herätä minussa mitään intohimoja vaikak olen heidät usean kerran tavannut. Aika kuivia tympeitä laskelmoivia akkoja, ei kumpaakaan paljoa kiinnosta tavalliset ihmiset jotka heidän kanssa joutuu töitä tekemään. Vesalalata ei ystävällistä sanaa irtoa, Chisulta ei mitään sanoja. Tajusin jo ettei täällä palstalla saa sanoa mitään kritiikkiä niitä kohtaan ketä te ihailette, ihme touhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta molemmat naiset ovat hyvin lahjakkaita omalla alallaan. Varsinkin heidän tekemät sanoitukset ovat koskettavia. He ovat myös sellaisia "tavallisen nättejä" ja maanläheisiä luonnonlapsia, joten heistä on helppo pitää.

Chisun uusia sanoituksia: Tähdet tähdet takiamme loistaa, tähdet tähdet valoamme toistaa... On tooooosi omaperäistä ja koskettavaa, voi vttu.

Vierailija

Tämä mamma ei heitä ihaile vaan enemminkin Jenni Vartiaista. Hyvä tyylitaju ja klassisen kauniit kasvot! Ihana pehmeä lauluääni.

Vierailija

Tällä palstalla minun mielestäni ei kovin älykkäitä kirjoittajia ole. Heti kun joku kehtaa sanoa jotain negatiivista av-mammojen suosikeista, häntä haukutaan kateelliseksi. Jos sanoo ettei pidä Chisun tai Paula Vesalan musiikista tai heidän olemuksestaan, ei kyseessä välttämättä ole kateellisuus. Minä en pidä heistä, enkä maksalaatikosta, syksystä, räntäsateesta, pedofiileista ym enkä silti ole näille kateellinen. JÄrjen köyhyyttä osoittaa jos ei suostu kuuntelemaan toisten mielipiteitä jos ne poikkeavat omasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä mamma ei heitä ihaile vaan enemminkin Jenni Vartiaista. Hyvä tyylitaju ja klassisen kauniit kasvot! Ihana pehmeä lauluääni.

Olet AINOA mamma täällä joka on tuota mieltä. Ja olet varmasti mielisairas kuurosokea rekkalesbo.

Vierailija

Jännä että vastaavia mielipiteitä kuin ap:lla olen kuullut kymmeniä koskien Paula vesalaa. Siis niiltä jotka hänet tuntee työn puolesta ja tekee hänen kanssa duunia. Chisusta en ole kuullut hyvää enkä huonoa, ehkä hän onkin ammattitaitoinen muusikko joka arvostaa KAIKKIA kanssaan työskenteleviä, myös roudareita ja keikkapaikkojen + festarien järkkäreitä ym. Sitä ei Paula tee vaan lähinnä kiukuttelee, vittuilee ja katselee ylpeästi nenänvartta pitkin jos ei tyypistä koe hyötyvänsä suoraan jotenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja kuka mahtaa ap:n sitten sytyttää jos ei Chisukaan kelpaa? 

No jos suoraan vastaan niin Jannika B on tosi mukava nainen ja ottaa huomioon kaikki jotka tekee hänen keikat mahdolliseksi. Nyt äitiyslomalla mutta toivottavasti palaa kehiin. Ja Jenni Vartiainen, Jenniin oon suorastaan rakastunut. Ihan sairaan mukava ja ihana tyyppi, voisi sanoa että ANTI-DIIVA koska kohtelee meitä muita ihan tasa arvoisesti. Ottaisin Jennin jos saisin. 

Ja puhun nyt kokemuksesta, en halua kenenkään idoleita mollata mutta tämä on minun mielpide.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet...On näillä hienosti rakennettu julkisuuskuva, ei voi väittää vastaan kun ovat onnistuneet kusettamaan koko mammakaartia ja muitakin. Kun vaan tietäisitte minkälainen p.....Vesalakin on. Parempi ehkä että ette tiedä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat