Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati

Vierailija
12.11.2015 |

katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".

Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.

Kommentit (553)

Vierailija
421/553 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja rikas mies? No, jos tykkää sekakäyttäjän näköisestä miehestä jonka "rikkaudet" on osittain rikollisella toiminnalla saatuja niin mikäs siinä.

Vierailija
422/553 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Nanna oli sanonut Oksanalle, että on hänen oma vikansa, että hän luotti Jereen?? Mitä ihmettä Nanna tuolla tarkoittaa? Eikö Jere hänen mielestään ole luottamuksen arvoinen, kun häneen luottaminen kerran on väärin ja luottajan oma vika? Eikö Nanna itse luota Jereen? Ja jos luottaa, niin onko se hänen oma vikansa?

Juu, aika erikoista, eikös? Vähän sellainen lapsellinen "lällällää"-meininki tuli muutenkin mieleen.

"Jere tietää tilanteemme. Hän tietää, ettei meillä ole rahaa millä elää, ja että minä en voi hakea töitä. Haluaisin unohtaa tämän painajaisen, mutta en voi. Nanna soitti minulle ja sanoi sen olleen oma syyni että luotin Jereen. Hän sanoi myös, että minun on turha odottaa heiltä yhtään rahaa." 

(Oksana haastattelussa)

Että semmoista :(

Kuulostaa kyllä kamalalta. Ymmärrän, jos miehen ex nainen ärsyttää, mutta ei lasta voi jättää noin vain. Minä en vilkaisisikaan sellaiseen mieheen päin, joka ei jälkikasvustaan huolehdi eron jälkeen.

Jeren typeryys ja vastuuttomuus ei mulle tule lainkaan yllätyksenä, mutta tästä Nannasta on yritetty antaa niin kultaista kuvaa, että hänen suhtautumisensa hämmästyttää. Ei taida hän sitten olla yhtään sen kiltimpi tai vastuullisempi ihminen kuin Jerekään. Mitä hän tekee sitten kun Jere pettää häntä? Sehän tuossa edessä väistämättä on, kunhan alkuhuuma loppuu, kun ei tuo Jere näytä entisestä muuttuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/553 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Nanna oli sanonut Oksanalle, että on hänen oma vikansa, että hän luotti Jereen?? Mitä ihmettä Nanna tuolla tarkoittaa? Eikö Jere hänen mielestään ole luottamuksen arvoinen, kun häneen luottaminen kerran on väärin ja luottajan oma vika? Eikö Nanna itse luota Jereen? Ja jos luottaa, niin onko se hänen oma vikansa?

Taitaa Nanna siis tietää että Jere ei ole luotettava. Eihän tuota muuten voi tulkita. Nanna tietää, että mies voi pettää ja jättää milloin tahansa. Oksana oli hölmö kun ei tiennyt, Nanna ei samaa virhettä tee.

Tai sitten Nanna on sinisilmäinen hölmö, joka oikeasti kuvittelee että tällä kertaa Jere ei petä eikä jätä. Että nyt löytyi se oikea nainen ja suuri rakkaus joka parantaa Jeren. Joopa joo, uskoo ken tahtoo. Näitä on nähty ennenkin.

Mä oon nähnyt pari tällaista tapausta, joissa se "oikea rakkaus" on todella saanut entisen petturin muuttumaan. Mutta niissä molemmissa tapauksissa muutos on ollut hyvin kokonaisvaltainen ja alkanut jo ennen sen rakkauden löytymistä. Pelkästään se uusi ihana nainen ei ole ollut se muutoksen tekijä, vaikka on ehdottomasti myötävaikuttanut siihen suuresti.

Näissä mun tietämissä tapauksissa muutos on näkynyt niin isoissa (alkoholin käytön lopettaminen) kuin pienemmissäkin asioissa. Nämä miehet ovat ottaneet vastuun tekemisistään ja menneistä mokistaan jo muutoksen alkuvaiheessa, koska ilman sitä voimakasta halua vastuunkantoon, he ovat kokeneet, että muutos olisi ollut mahdotonta pidemmän päälle.

Nyt mä vaan mietin, että missä on Jeren vastuunkanto? Missä on voimakas halu tehdä oikein ja hyvittää niille, joita on väärin kohdellut? Minä en näe sitä vastuuta missään. Näen vain miehen, joka toimii kuten on toiminut aiemminkin, eli pettää lupauksensa ja yrittää luistella elatusvastuustaan.

Lisäksi sekään, että maksaa elarit, ei mitään erityistä vastuunkantoa vielä osoita. Jos Jere olisi muuttunut mies, hän haluaisi luoda Stellaan hyvän suhteen ja tutustuttaa hänet uuteen pikkusisarukseen kuten toki myös isosiskoonkin. Jos hän olisi muuttunut mies, hän haluaisi olla isä eikä pelkkä elatusvelvollinen. Ja nyt ei näytä haluavan olla edes elatusvelvollinen...

Vierailija
424/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni uskoo...

että Nanna ois Jeren kaa, jos Jere olis sama jäbä-jere, mutta raksajätkä?

Ei pelaiskaan kiekkoo, olis vaikka vartija? Tai voikkapa porrassiiivoojana Venäläisessä koulussa?

Tai Jere Karalahti, linja-auton kuljettaja.

Nanna? -NOU-NOU.

Näinpä. Ja Nanna kutsui Oksanaa golddiggeriksi. Look who's talking... :-)

Vierailija
425/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!

Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..

Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.

Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.

Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?

Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..

Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.

Vai puoLLustaa perhettään. Kuitenkaan Oksanalla ei olisi oikeutta puoLLustaa omaa lastaan? Joka muuten on sitä Jeren perhettä myös, tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
426/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nähtävissä jo aiemmin. Naiset, myös omat tyttäret ovat tälle "miehelle" vain alempiarvoisia. Tulevan lapsen kannalta toivon tämän olevan poika, sillä muuten tämä ei tule merkitsemään isälleen mitään. Että tälläinen kansansankari on kyseessä.

Vierailija
427/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tosiaan saa pojan, kun tuo Nannahan on ihan miehen näkönenkin.

Vierailija
428/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä ihme että nannutin on pikku paniikissa käskenytkin oksanaa pysymään kaukana, kun tuon oksanan kuvia katsoo... Hiukanko on jumalaisen kaunis nainen, "hieman" toista kuin pyllytön, (luomu)rinnaton, reitevä, aneemisen pojan näköinen nanna. Jeren tietäen, eiköhän tuo "ajaudu" kohta taas oksanan - tai jonkun muun - lakanoihin.

Oikeasti mielenkiintoista nähdä, kauanko jere jaksaa leikkiä kotista tuon pyrkyrin kanssa.

Vierailija
429/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne tosiaan saa pojan, kun tuo Nannahan on ihan miehen näkönenkin.

*reps*

#kahvitnäppiksellä#kiitos#

:'D

Vierailija
430/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli nähtävissä jo aiemmin. Naiset, myös omat tyttäret ovat tälle "miehelle" vain alempiarvoisia. Tulevan lapsen kannalta toivon tämän olevan poika, sillä muuten tämä ei tule merkitsemään isälleen mitään. Että tälläinen kansansankari on kyseessä.

Minä taas toivon, että se on tyttö. Ihan vaan siksi, että ei ole oikein sisarusten olevan keskenään niin eriarvoisia "isän" silmissä. Sen jälkeen toivon, että tuo urho menee katkaisemaan piuhansa eikä tee enää yhtäkään lasta.

Vierailija
431/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, minkä elähtäneen vanhan papan vieressä tuo kaunis nainen tässä kuvassa makaa? (Eikun sori, se olikin se Nannan "komea ja rikas" mies :DD )

https://instagram.com/p/46C8vjJ1aC/?taken-by=stellakaralahti

Vierailija
432/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaapa huviksenne tätä naista nannaan. En tajua, miten noin kaunis nainen on ikinä jereen edes haksahtanut. Ikävä kyllä lapsi näyttää enemmän isältään kuin äidiltään ;(

https://instagram.com/p/43pOvxJ1aZ/?taken-by=stellakaralahti

Vierailija
434/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/p/5Wb8Fkp1WZ/?taken-by=stellakaralahti

Ihana <3

Tuosta ulkonäöstä jo voi ollakin vähän kateellinen (toisin kuin nannan).

Vierailija
435/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/p/5IiugYJ1Qe/?taken-by=stellakaralahti

Stella-parka :( Olikohan ainoa ja viimeinen kerta, kun sai olla isänsä sylissä?

Vierailija
436/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rikas ja komea? Oh hoh. Tuo vanha pukkihan näyttää yli 60-vuotiaalta elostelijalta 40-v iässä. Olkoon vaan rikas, en katsoisi päivääkään tuollaista mulkkua, joka pettää vaimoaan ja hylkää lapsensakin. Sama se on Nannalla edessä, ehkä hivenen hitaammin vain, jos nannuli tosiaan penikoi nyt sen pojan.

Vierailija
437/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt miten suloinen tuo pieni taapero on, vielä I love my daddy-paita päällä :( Ja tältä tuo itsekäs narttu haluaa viedä viimeisenkin kontaktin isään :(

https://instagram.com/p/vAo7lAJ1dW/?taken-by=stellakaralahti

Vierailija
438/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt miten suloinen tuo pieni taapero on, vielä I love my daddy-paita päällä :( Ja tältä tuo itsekäs narttu haluaa viedä viimeisenkin kontaktin isään :(

https://instagram.com/p/vAo7lAJ1dW/?taken-by=stellakaralahti

Kai se kuvittelee, että hänen oma nussimisjätteensä on jotenkin arvokkaampi kuin nää aiemmat. Ei se ole. Paskojen ihmisten ei kuuluis lisääntyä ollenkaan.

Vierailija
439/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on aidosti yksinkertainen mies, olin hänen kanssaan samalla luokalla. Oli hyvä urheilemaan, muuten "nolla". Enkä sano tätä kaunaisena mistään, vaan on ihan totuus ja tunnettu juttu tuo miehen tyhmyys.

Vierailija
440/553 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere on aidosti yksinkertainen mies, olin hänen kanssaan samalla luokalla. Oli hyvä urheilemaan, muuten "nolla". Enkä sano tätä kaunaisena mistään, vaan on ihan totuus ja tunnettu juttu tuo miehen tyhmyys.

Aika monet urheilijat ovat.

Siksi Aki Riihilahden älykkyys on niin suuri ihme, kun on niin harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi