Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

takapuoli ei puhdistu

Vierailija
11.11.2015 |

Äh, ihan hirveä ongelma. Kakkoshädän jälkeen pitää pyyhkiä ihan hirvittävän kauan jotta takapuoli olisi puhdas. Menen usein suihkuun kakkoshädän jälkeen, mutta sekää ei aina auta, nimittäin vaikka tosi huolellisesti pesisin, niin seuraavan kerran kun pyyhkii, niin saattaa jäädä kakkaa paperiin. Miksi ihmeessä mun takapuoli ei pyyhkimisestä ja pesusta huolimatta tule puhtaaksi?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pilupuhelimen paine kohdallaan. Monissa julkisissa on liry joka vain huuhtelee.

Vierailija
62/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa käsiteltiin ohimennen Family Guy -jaksossa, jossa puhuttiin kadonneesta Ruskeasta liidusta, kun hanuria joutuu pyyhkimään, pyyhkimään, pyyhkimään ja silti sitä väriä vain tarttuu paperiin. Joskus vuosia sitten tuli pyyhittyä ja pyyhittyä, sitten todettua ääneen jo hieman kiukkuisesti V***U MITÄ P****A, jolloin välittömästi repesin omalle jutulleni. Kokemukseni mukaan, kuten jo aiemmin mainittu käsisuihku toimii todennäköisesti parhaiten, mikäli on vain käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kokeile, pyyhi peppus ensin paperilla ja sitten istuen pytyllä suihjåkuttelet lämpöisellä pideevedellä ja peset toisella kädellä. puhtaaksi. Kuivaus talouspaperilla . Tietysti jokainen pesee kätensä wc-käynnin jälkeen. Näin se toimii.

Vierailija
64/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin bideen suihkukahvan tilalle, seurauksena parempi vedenpaine kuin mitä yleensä "oikeissa"  bideissä. täten puhdas prce.   

Vierailija
65/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu, mutta tiedän että johtuu ärtyvästä paksusuolesta, jonka takia uloste on aina siirappimaista ja löysää. Eipä tämä niin haittaa kun olen tottunut 20 vuoden ajan asiaan. Joka kerta täytyy kyllä hyvin vedellä ja saippualla takapuoli pestä isomman hädän jälkeen, paperi ei tosiaan riitä. 

Tarvitset lisää kuituja ja liikuntaa.

Se on nimittäin niin, että juuri silloin uloste on sopivan pehmeää ja okm, kun syö oikein ja harrastaa liikunta. Ei muuta kuinbideepesu, niinkuin vauvan pylly ja kuivaus tal paperilla.

Vierailija
66/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on ongelmia sulkijalihaksen kanssa. Kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
67/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ja olen aina ihmetellyt että miten ne jotkut muka pesee peränsä jollain käsisuihkulla, kun itsellä pitäisi suurinpiirtein olla sellaiset pyörivät harjat siellä ja täysi liuotinpesu aina. Ilmeisesti heillä on köntsät sitten niin sulavia ja likaamattomia että riittää pieni suihkaus takapuoleen.

Vierailija
68/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma ja olen aina ihmetellyt että miten ne jotkut muka pesee peränsä jollain käsisuihkulla, kun itsellä pitäisi suurinpiirtein olla sellaiset pyörivät harjat siellä ja täysi liuotinpesu aina. Ilmeisesti heillä on köntsät sitten niin sulavia ja likaamattomia että riittää pieni suihkaus takapuoleen.

Millanen ruokavalio sulla on ? Liikutko?

Vierailija
69/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä ruokavalio  itse menen pytylle ja ennenkuin istuinrengas osuu tajkapuoleen kuuluu blums, pytyssä ei näy ketään ja paperiin ei tule jälkeä mutta  sonta irtosi   mitä ihmettä, taitaa ruokavalio olla kohdallaan

Vierailija
70/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma ollut vuosia ja siitä kärsinyt. Ei auta vaikka pesisi vedellä ja saippualla. Ainoastaan kakkoshädän jälkeen kun on n. 15min mennyt ja pesee takapuolen niin on puhdas joten en tiedä mistä johtuu. En voi stringejä tai vaaleita alushousuja tämän vuoksi pitää :(

Nostit sitten keskustelun vuodelta 2015 ylös ja jengi vastailee kuin eiliseen viestiin. :-D

Vierailija
71/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös oikein siistit ulosteet kun syön ilmaa ja juon vettä.

Vierailija
72/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia. Käy tekemässä testi.

Voi olla keliakiaa tai vaan gluteeniherkkyyttä. Mutta sopisi sun oireisiin.

Vierailija
73/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma ollut vuosia ja siitä kärsinyt. Ei auta vaikka pesisi vedellä ja saippualla. Ainoastaan kakkoshädän jälkeen kun on n. 15min mennyt ja pesee takapuolen niin on puhdas joten en tiedä mistä johtuu. En voi stringejä tai vaaleita alushousuja tämän vuoksi pitää :(

Nostit sitten keskustelun vuodelta 2015 ylös ja jengi vastailee kuin eiliseen viestiin. :-D

Entä sitten, liisteripaskat lienee edelleen melko ajankohtainen aihe eivätkä ole hävinneet maailmasta minnekään.

Vierailija
74/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrähtääkö savet pöksyyn, jos oikein tikistää?

Vierailija
75/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisteripaskaako tulloo?

Vierailija
76/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensi kerralla pestä pyllysi käsisuihkulla heti pöntöllä. Pyyhkiminen ja suihkussa peseminen ovat huomattavasti tehottomampia.

Itse olen perheineni siirtynyt muutama kuukausi sitten WC harjan käyttäjiksi. Kun se hiton paperi oli joka kerta kalliimpaa ja kalliimpaa. Minusta toimii hyvin jopa lapsille. Vaimo hieman yrittää nalkuttaa mutta aikansa kutakin.

Vierailija
77/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin peräänkuuluttaa sellaista asiaa että nykyään rakennetaan liian ahtaita yleisiä wc-koppeja meille isommille ihmisille, eikä inva- WC ole aina vapaana.

Itse joudun tulemaan sellaisesta ahtaasta kopista ulos wc-paperirullan kanssa ja pyyhkimään takapuoleni kopin ulkopuolella. Heittelen sitten niitä käytettyjä papereita sieltä pönttöä kohti, no osa osuu pönttöön osa ei.

Vierailija
78/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti anna peräsuoltasi vetäytyä ennen pyyhkiistä. Pyyhit perseen reiän sisäpintaa, jolloin paskaa kyllä riittää.

Vierailija
79/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyyhitään

Sitten pesu käsisuihkulla

Sen jälkeen pyyhitään baby pampers sensitive pyyhkeillä

Kyllä lähtee

Vierailija
80/140 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin peräänkuuluttaa sellaista asiaa että nykyään rakennetaan liian ahtaita yleisiä wc-koppeja meille isommille ihmisille, eikä inva- WC ole aina vapaana.

Itse joudun tulemaan sellaisesta ahtaasta kopista ulos wc-paperirullan kanssa ja pyyhkimään takapuoleni kopin ulkopuolella. Heittelen sitten niitä käytettyjä papereita sieltä pönttöä kohti, no osa osuu pönttöön osa ei.

No siis kuinka iso olet?  3 metriä pitkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän