takapuoli ei puhdistu
Äh, ihan hirveä ongelma. Kakkoshädän jälkeen pitää pyyhkiä ihan hirvittävän kauan jotta takapuoli olisi puhdas. Menen usein suihkuun kakkoshädän jälkeen, mutta sekää ei aina auta, nimittäin vaikka tosi huolellisesti pesisin, niin seuraavan kerran kun pyyhkii, niin saattaa jäädä kakkaa paperiin. Miksi ihmeessä mun takapuoli ei pyyhkimisestä ja pesusta huolimatta tule puhtaaksi?
Kommentit (140)
Ruokavalio näkyy ulosteessa. Rasvainen ruoka ja tai ongelmat maitotuotteiden kanssa voisivat selittää tuon. Kuinka usein ulostat? Saattaa olla, että uloste on kovaa, on pitkään suolessa, niin lopputulos on liisteriä, kun se lopulta tulee ulos. Runsas kahvinjuominen kuivattaa elimistöä. Vedenjuonnin ohella pitää juoda kahvia kohtuudella.
ulostan semmoset 4-7 kertaa päivässä, aina sitä tavaraa tulee ja paljon.
miten voi paskoa montakertaa päivässä? miten sitä paskoa riittää?
auta mulla on mustat palli suussa
Riittää bideellä pesu. Joudut vain tarvittaessa pesemään perseesi uudestaan jonkin ajan kuluttua. Sama vaiva täällä. Kannattaa valmistautua siihen toiseen pesuun eikä heti kakkostelun jälkeen lähde kävelylenkille.
apua minun mummoni oksentaa kun annoin hänelle munaa
apua mun enon pallit muuttuu mustiksi
APn kannattaisi antaa peräsuolen vetäytyä ennen pyyhkimistä. Muutoin kaivat sitä paskaa sieltä ammottavasta reiästä.
mullaki tulee ihan hirveesti paskaaa mun perseestä
Mulla on ärtyvä paksusuoli, ripulivoittoinen ja joo, tämä on oikea ongelma. Mutta kyllä minä sen bärssiin puhtaaksi saan, kunhan pääsen suihkuun. Ei vaan riitä että sitä vettä suihkuttaa sinne, vaan kädellä täytyy samalla kaapia kunnolla siirapit sieltä vaosta. Teen sitä niin kauan, että sormiin ei jää enää mitään eikä sormet haise, sitten vielä saippuoin ja pesen pelkällä vedellä.
Karmea tilanne on kyläily vanhemmillani, jossa ei ole wc:ssä suihkua. Siellä ei auta kuin lanata paperilla ikuisuus, sitten niillä Savett Ultracleaneilla parilla hinkata, minkä jälkeen vielä paperia. Sittenkin laitan peppuvakoon paperia myttyyn, siltä varalta että jos sitä nyt kumminkin on jäänyt niin jäisi siihen eikä housuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko käsi bidee tuntematon käsite? Miksi edes hangata persettä jollakin paperilla?
Mitenkäs tuon hoitaisit meillä? Vesihanan ja pytyn välissä on pesutorni. Bidee tuli automaattisesti putkiremontin yhteydessä. Jos istunto kestää 5 - 10 minuuttia, sitä vettä pitäisi valuttaa ensin reilusti yli suositellun suihkukäynnin verran. Edellisessä kämpässä taas suihku oli pytyn vieressä, mutta bidee oli laitettu suihkua vastapäätä nurkkaan lavuaarin yhteyteen. Kokeilin kerran ja huomasin, että siinähän helposti tippuu pytyltä kun ei oikein käden pituus riitä ottamaan suihkua telineestä.
e-vkllllllLPRNK
nkös'älnkösV VJÖNKbJ-MKdönbJLSVJRGNSKLJMN B-MKÖUGYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY'0+¨´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´U78YY8PJHJHBJHBN, BNBN BN BN,KJM JNHK FNHHFHJGJGJGJGJGGHUJKUJKCCFGGHJHGHFHGHJTFGHYUÖLGFGVNHHJMJVC GYHJ VGTHGVHNCFGVVHFVCG DRGHNHGTFHMHGJGVFCFTGVFTJHOTEIOSÖÖIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
"Mene lääkäriin, jos sun perseestä tulee paskaa."
😂😂😂
Ihana keskustelu. En ole hetkeen nauranut näin....
Minulla sama vaiva ja johtuu sisäisistä pukamista. Ei tämä siis ole peräaukon ulkopuolella. Lääkäri ihan tämän todennut. Synnytyksen jälkeen minulla alkoi.
Ehkä joku parempi ruokavalio vois auttaa.
Itsellä sama ongelma ollut vuosia ja siitä kärsinyt. Ei auta vaikka pesisi vedellä ja saippualla. Ainoastaan kakkoshädän jälkeen kun on n. 15min mennyt ja pesee takapuolen niin on puhdas joten en tiedä mistä johtuu. En voi stringejä tai vaaleita alushousuja tämän vuoksi pitää :(
Maitohappobakteeri jokapäiväiseen käyttöön.
Hyvin yleinen vaiva ylipainoisilla ,ahminta aiheuttaa kans tätä.
Miten niin provoketju? Ap sanoo kärsivänsä ärtyvästä paksusuolesta, joka on varsin yleinen, ja kyllä, aiheuttaa muun muassa tuollaisia aloituksen mukaisia vaikeuksia. Oikein pahana ollessaan paljon muutakin, mm. kamalan tuskallisia vatsakouristuksia, vessojen läheisyydessä oleilemaan pakottavaa ripulia, pahaa ummetusta jne.