En kestä miten tylsiä miehiä deittipalveluissa on
Viimeksi löysin noista kumppanin. Ihmisen jonka tekstissä ei esiintynyt yhtäkään kliseetä tai laulun sanoitusta, vaan pitkä alusta loppuun asti itse laadittu kuvaus, jonka lukemalla sai hyvän kuvan juuri hänestä. Pääasiassa siitä, mitä hänen mielessään liikkuu (ja miten). Nyt palveluja on moninkertainen määrä ja jokainen täynnä ilmoituksia ja profiileja, jotka voisivat olla saman, erittäin tylsän, henkilön laatimia. Monilla pelkkä kuva ilman mitään tekstiä.
Naisena en haluaisi laittaa omaa ilmoitusta, koska siihen tulee vastauksiksi nuo samat tuhannet toisiaan vastaavat spämmitekstit. Nähkää miehet kunnolla vaivaa ilmoituksenne/profiilinne eteen ja osoittakaa näin olevanne tosissanne! Saattaisitte yllättyä, millaisiin yhteydenottoihin se voi johtaa.
Kommentit (107)
Mikähän se yhdenkin kaverin saldo oli 100-200 naista vuodessa, kunnes päätti asettua aloilleen. On varmasti saanut jokaisen naisen tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi, hyvä että virtaa riittää tyydyttää joillakin lähes kaikki deittipalvelun naiset tai no ison osan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä kirjoitat, kunhan ulkonäkö on hyvä. Testattu on, kirjoitin profiiliin pelkästään moi ja sain yhteydenottoja, olen komea mies. Joku joka väittää, että noi palvelut ei ole ulkonäkökeskeisiä valehtelee.
Onko joku sitten väittänyt? Tottakai ne on ulkonäkökeskeisiä, vai luulitko että rumat ja lihavat naiset saisivat yhtä paljon viestejä kuin kauniit ja hoikat?
En ymmärrä miksi kukaan mies pyörii noissa palveluissa, jos ei kuulu siihen top 2% ulkonäöltään. Miksi edes tuhlaa aikaansa, ihan sama vaikka olisi kirjoitustaidoltaan Runeberg.
Omalta kohdaltani vastaan: En keksi mitään muutakaan. Flaksi ei käy baarissa, koulun bileissä tai missään muuallakaan. Oikeassa elämässä mut karsitaan heti pois ulkonäön perusteella ennen kuin ehdin edes suuta avata, mutta nettimaailmassa mulla on mahis sen muutaman rivin aikana tehdä vaikutus ennen kuin nainen kysyy kuvaa
Mitä vikaa ulkonäössäsi sitten on?
ap
Lyhyys, lievä ylipaino, kaljuuntuminen ja ruma naama
Mikset laihduta ja hanki kuuma vartalo (eli treenaat itsesi lihaksikkaaksi)?
Ei kiinnosta salitreeni. Mua ei myöskään houkuttele ajatus naisesta, jolle kelpaan vain lihaksikkaana. Etenkin kun mulle ei ole mitään väliä treenaako nainen vai ei
No sitten ei parane valittaa.
Niin minäkin aiemmin (hieman ylipainoisena naisena) kuvittelin, että löytäisin itselleni siitä huolimatta miehen. Mutta vasta hoikkana kelpasin edes ylipainoisille miehille... Vaikkei mullakaan ollut mitään kriteerejä miehen keholle.
Paitsi jos me kaksi oltaisiin törmätty. Silloin kummankaan ei olisi tarvinnut muuttua ulkoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä kirjoitat, kunhan ulkonäkö on hyvä. Testattu on, kirjoitin profiiliin pelkästään moi ja sain yhteydenottoja, olen komea mies. Joku joka väittää, että noi palvelut ei ole ulkonäkökeskeisiä valehtelee.
Onko joku sitten väittänyt? Tottakai ne on ulkonäkökeskeisiä, vai luulitko että rumat ja lihavat naiset saisivat yhtä paljon viestejä kuin kauniit ja hoikat?
En ymmärrä miksi kukaan mies pyörii noissa palveluissa, jos ei kuulu siihen top 2% ulkonäöltään. Miksi edes tuhlaa aikaansa, ihan sama vaikka olisi kirjoitustaidoltaan Runeberg.
Omalta kohdaltani vastaan: En keksi mitään muutakaan. Flaksi ei käy baarissa, koulun bileissä tai missään muuallakaan. Oikeassa elämässä mut karsitaan heti pois ulkonäön perusteella ennen kuin ehdin edes suuta avata, mutta nettimaailmassa mulla on mahis sen muutaman rivin aikana tehdä vaikutus ennen kuin nainen kysyy kuvaa
ap
Tunnen miehen, jolla on nämä samat muuten paitsi ylipainon sijaan hän on alipainon puolella (tai ainakin rimpulampi kuin kauneusihanteet sallisivat ja lisäksi epäurheilullinen, siis sellainen laiheliini). Pidän häntä oikein viehättävänä. Hänen tapauksessaan pukeutumistyyli ratkaisee. Jos hän pukeutuisi verkkareihin tai bändipaitoihin, mielipiteeni olisi aivan toinen.
ap
No hoikka on paljon parempi kuin ylipainoinen. Mitä vaatteita mies käyttää? Voinhan mä kokeilla niitäkin, vaikka en muutenkaan pukeudu mihinkään bändipaitoihin
Todennäköisesti sinua eivät juuri ne samat vaatteet pukisi. Ne toimivat hänellä siitä syystä, että tyyli sopii hänen persoonallisuutensa kanssa yhteen ja tuo sitä esille harvinaisen hyvin. Tämä tyyppi muistuttaa persoonaltaan hieman erästä (ulkomaalaista kohtalaisen tunnettua) kirjailijaa, ja pukeutuu samanhenkisesti. Vaatteet ja kengät ovat myös hyvin laadukkaita ja hyvin huollettuja, mikä edelleen sopii erinomaisesti tämän tyyppiselle persoonalle. (Ei siis ole välttämättömyys kaikille.)
Avain olisi siinä että ymmärtää itseään ja omia erityispiirteitään, ja tuo niitä uskottavasti esille pukeutumisella. Se ei ehkä ole alussa ihan helppoa, jos ei ole tottunut miettimään tyyliään, mutta sanoisin tuon toisaalta olevan yksi niistä jutuista, jotka voivat vaikuttaa omaan kiinnostavuuteen ratkaisevasti, jos siihen viitsii paneutua kunnolla. Eikä ainoastaan niin, että oma kiinnostavuus kasvaa, vaan se myös kasvaa juuri sellaisten naisten silmissä, joista itse olet kiinnostunut ja joiden kanssa sopisit hyvin yhteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tunnen miehen, jolla on nämä samat muuten paitsi ylipainon sijaan hän on alipainon puolella (tai ainakin rimpulampi kuin kauneusihanteet sallisivat ja lisäksi epäurheilullinen, siis sellainen laiheliini). Pidän häntä oikein viehättävänä. Hänen tapauksessaan pukeutumistyyli ratkaisee. Jos hän pukeutuisi verkkareihin tai bändipaitoihin, mielipiteeni olisi aivan toinen.
ap
No hoikka on paljon parempi kuin ylipainoinen. Mitä vaatteita mies käyttää? Voinhan mä kokeilla niitäkin, vaikka en muutenkaan pukeudu mihinkään bändipaitoihin
Todennäköisesti sinua eivät juuri ne samat vaatteet pukisi. Ne toimivat hänellä siitä syystä, että tyyli sopii hänen persoonallisuutensa kanssa yhteen ja tuo sitä esille harvinaisen hyvin. Tämä tyyppi muistuttaa persoonaltaan hieman erästä (ulkomaalaista kohtalaisen tunnettua) kirjailijaa, ja pukeutuu samanhenkisesti. Vaatteet ja kengät ovat myös hyvin laadukkaita ja hyvin huollettuja, mikä edelleen sopii erinomaisesti tämän tyyppiselle persoonalle. (Ei siis ole välttämättömyys kaikille.)
Avain olisi siinä että ymmärtää itseään ja omia erityispiirteitään, ja tuo niitä uskottavasti esille pukeutumisella. Se ei ehkä ole alussa ihan helppoa, jos ei ole tottunut miettimään tyyliään, mutta sanoisin tuon toisaalta olevan yksi niistä jutuista, jotka voivat vaikuttaa omaan kiinnostavuuteen ratkaisevasti, jos siihen viitsii paneutua kunnolla. Eikä ainoastaan niin, että oma kiinnostavuus kasvaa, vaan se myös kasvaa juuri sellaisten naisten silmissä, joista itse olet kiinnostunut ja joiden kanssa sopisit hyvin yhteen.
ap
Bullshittiä, huulenheiluttelua, ei mitään objektiivista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat äijät käy panemassa kaikkia, kaikkihan sen tietää.
Ei se ollutkaan mikään newsflash, vaan vastaus ap:lle, kun naiset kuvittelevat niin usein olevansa jotain. Kuten nämäkin naiset. Totuus on toisenlainen.
Ystäväni myös kertoi, että ihan mukava näiden kauniimpien naisten kanssa deittailla muutama kuukausi, mutta jos vakavaan suhteeseen ottaisi naisen, niin pitäisi olla ongelmaton ja olla jotain oikeita mahdollisuuksia tulevaisuuteen. Jokseenkin ap:n kaltaiset naiset harvoin vilkaisevat peiliin. Vaaditaan kauhalla, mutta ..
Minä en tietääkseni vaadi mitään sellaista, mitä en itse olisi. Ja tehän muutenin puhuitte nyt sellaisista miehistä, joiden ilmoituksiin en itse edes vastaisi (näistä joilla on pelkkä kuva)? Minulle on aivan sama miltä se kuva näyttää, jos tekstiä ei ole vaivauduttu tuottamaan tai se on kopsattu jonkun toisen ilmoituksesta (tai voisi olla). Jos taas teksti viehättää, on aivan sama onko koko profiilissa yhtäkään kuvaa.
ap
Useimmiten ne miehet, jotka toitottavat näistä "liikaa vaativista" miehistä eivät osaa tarkalleen sanoa mitä se liikaa on.
Itse en tunne yhtäkään naista, joka vaatisi mieheltä jotain sellaista mikä ylittäisi oman tason naisena. Oli se sitten koulutustaso, ulkonäkötaso, seksin laatu, jne. Pikemminkin haluna on löytää se mies, joka miellyttää silmää ja jonka kanssa on juteltavaa ja yhteistä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miehenä, että yh-äitejä niin usein sorsitaan, jotenkin stereotypisoidaan keskivertoa huonommiksi ja suorastaan aliarvioidaan ihmisinä, ja totuus on silti niin simppeli: aivan samanlaisia naisia iloineen ja suruineen kuin kaikki muutkin. Paitsi tietysti, että tekevät paljon enemmän lastensa eteen kuin muut keskimäärin.
Vitsailetko? Toinen on jo valinnut loppuelämän polkunsa (lapsi) ja toisella se on vielä valitsematta. (lapseton)
On kuin yrittäisi naittaa kissaa koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miehenä, että yh-äitejä niin usein sorsitaan, jotenkin stereotypisoidaan keskivertoa huonommiksi ja suorastaan aliarvioidaan ihmisinä, ja totuus on silti niin simppeli: aivan samanlaisia naisia iloineen ja suruineen kuin kaikki muutkin. Paitsi tietysti, että tekevät paljon enemmän lastensa eteen kuin muut keskimäärin.
Vitsailetko? Toinen on jo valinnut loppuelämän polkunsa (lapsi) ja toisella se on vielä valitsematta. (lapseton)
Niin, jokainenhan meistä kykenee aavistamaan miehensä kuolemankin ennen lastenhankintaa, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos me kaksi oltaisiin törmätty. Silloin kummankaan ei olisi tarvinnut muuttua ulkoisesti
Et sinä olisi tarpeeksi jännä ollut. Ne on asioita, jotka naiset unohtaa mainita.
Yhooissa on ne lapset taakkana, karua mutta totta. Nainen voi olla oikein ihana, mutta ne lapset ei, joskus homma kaatuu lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tietääkseni vaadi mitään sellaista, mitä en itse olisi. Ja tehän muutenin puhuitte nyt sellaisista miehistä, joiden ilmoituksiin en itse edes vastaisi (näistä joilla on pelkkä kuva)? Minulle on aivan sama miltä se kuva näyttää, jos tekstiä ei ole vaivauduttu tuottamaan tai se on kopsattu jonkun toisen ilmoituksesta (tai voisi olla). Jos taas teksti viehättää, on aivan sama onko koko profiilissa yhtäkään kuvaa.
ap
En ole sellaisia kirjoittanut, enkä vastaa toisten kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Yhooissa on ne lapset taakkana, karua mutta totta. Nainen voi olla oikein ihana, mutta ne lapset ei, joskus homma kaatuu lapsiin.
Juu, en minä huollettavia lapsia etsi, vaan naista vakavaan parisuhteeseen.
eli mitä on vikana 188cm miehessä, joka matkailee ympäri maailmaa ja on ok työssä sekä harrastaa jalkapalloa? 0 vastausta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini deittailee näissä nettipaikoissa. Ilmoitus kuvalla ja komea mies. Koulutettu ja hyvä työ. Pätäkkääkin on. Sanotaanko 30-40 välissä.
Deittailee eri saiteilla ja "seurustelee" kauniimpien naisten kanssa
2-3kk, eli kuorii kermat päältä. Näillä naisilla usein kaikenlaisia ongelmia elämässään joko mielenterveys tai rahallisia. Silti nämä naiset luulevat olevansa tämän miehen tasolla. Mistä johtuu ;)
Kuvailepa meille sen miehen taso, joka "seurustelee" ja "kuorii kermat päältä". Minä sanoisin, että mies on huijari. Jolla taitaa itselläänkin olla mielenterveys- ja itsetunto-ongelmia. Henkisesti terve mieshän ei tuollaiseen lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jokainenhan meistä kykenee aavistamaan miehensä kuolemankin ennen lastenhankintaa, eikös?
Ei oikein vastaa prosentteja. Miehiähän kuolee, kuin kärpäsiä.
Ja miljoona kärpästä ei voi olla väärässä :)
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten ne miehet, jotka toitottavat näistä "liikaa vaativista" miehistä eivät osaa tarkalleen sanoa mitä se liikaa on.
Itse en tunne yhtäkään naista, joka vaatisi mieheltä jotain sellaista mikä ylittäisi oman tason naisena. Oli se sitten koulutustaso, ulkonäkötaso, seksin laatu, jne. Pikemminkin haluna on löytää se mies, joka miellyttää silmää ja jonka kanssa on juteltavaa ja yhteistä elämässä.
Aijaa mä tiedän vaikka kuinka monta naista, jotka haluavat, että mies on pidempi, vahvempi, painavampi, koulutetumpi, tienaa enemmän jne. Miehillä vastaavia vaatimuksia ei ole tullut huomattua, ei edes akateemisilla
Vierailija kirjoitti:
eli mitä on vikana 188cm miehessä, joka matkailee ympäri maailmaa ja on ok työssä sekä harrastaa jalkapalloa? 0 vastausta koskaan.
Ei sinussa mitään vikaa ole, olet vain palvelussa jossa melkein jokainen nainen saa vastauksia. Miehille täysin turha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailepa meille sen miehen taso, joka "seurustelee" ja "kuorii kermat päältä". Minä sanoisin, että mies on huijari. Jolla taitaa itselläänkin olla mielenterveys- ja itsetunto-ongelmia. Henkisesti terve mieshän ei tuollaiseen lähtisi.
Naisten ongelmat selviävät usein muutamaa kuukautta myöhemmin, tai ainakin viikkoa. Kovin harva kuitenkaan ensimmäisessä viestissä tai tapaamisessa läväyttää pöytään, että satun muuten olemaan mielenterveysongelmainen. Kerroin myöskin, että tasokas mies, joka etsii naista jonka kanssa olisi tulevaisuuttakin.
Jos antavia kauniita naisia siinä sivussa ilmaantuu, niin mikäpäs siinä. Se ei kuitenkaan ole itseistarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se muka voi olla liikaa jonkun mielestä, että vaaditaan vähintään samaa tasoa vaikkapa suoritetun koulutusasteen perusteella? (Nuo ulkonäkö- tai seksin laatutasojutut ovat epämääräisempiä, että jätän ne kommentoimatta.)
Varsinkin vain alhaisen tai keskitasoisen koulutusasteen suorittaneen mielestä, tässä tapauksessa. Nimenomaan korkeampia koulutusasteitahan naiset suorittavat sitä paitsi enemmän nykypäivänä, joten jos vähintään samaa vaatii, niin on kyllä silloin omalta osaltaan luomassa pariutumismarkkinoille epäsuhtaa tältä osin.