En kestä miten tylsiä miehiä deittipalveluissa on
Viimeksi löysin noista kumppanin. Ihmisen jonka tekstissä ei esiintynyt yhtäkään kliseetä tai laulun sanoitusta, vaan pitkä alusta loppuun asti itse laadittu kuvaus, jonka lukemalla sai hyvän kuvan juuri hänestä. Pääasiassa siitä, mitä hänen mielessään liikkuu (ja miten). Nyt palveluja on moninkertainen määrä ja jokainen täynnä ilmoituksia ja profiileja, jotka voisivat olla saman, erittäin tylsän, henkilön laatimia. Monilla pelkkä kuva ilman mitään tekstiä.
Naisena en haluaisi laittaa omaa ilmoitusta, koska siihen tulee vastauksiksi nuo samat tuhannet toisiaan vastaavat spämmitekstit. Nähkää miehet kunnolla vaivaa ilmoituksenne/profiilinne eteen ja osoittakaa näin olevanne tosissanne! Saattaisitte yllättyä, millaisiin yhteydenottoihin se voi johtaa.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä pidempi teksti on, sitä taitavammin sitä kykenee osoittamaan kykynsä välttää kliseitä ja osoittamaan olevansa ajattelultaan erilainen kuin se perus-Petteri. Itse en ole ruma, mutta en myöskään poikkeuksellisen komea. Jos haluan löytää netistä naisen pitää minun erottua joukosta jollain tavalla, ja kohdallani se käy parhaiten osoittamalla olevani henkisesti kypsä(hkö). Plussana tuossa on myös se, että silloin törmään myös kumppaneihin, jotka arvostavat tuommoisia ominaisuuksia.
Tää on niin väsynyttä. Sitten jokainen perus-petteri haluaa erottautua. Alkaa kuullostamaan naisten someilulta. Seuraavaksi ollaankin sitten kateellisia toisille. Huoh.
I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletkin itse asiassa huolissasi siitä, että tuttavasi saisivat tietää mitä kerrot itsestäsi? Miksi?
No jos nyt kerran minusta puhutaan, en siis ole se kenen kanssa keskustelit aikaisemmin, niin on olemassa ihmisiä joiden tietoon en halua asioitani, kuten työpaikalla. Työpaikalla on pakko toimia erilaisten ihmisten kanssa, vaikkei heidän kanssaan vapaa-aikaansa haluaisikaan jakaa.
Arvostan yksityisyyttäni muutenkin. Esim. julkisuuteen lähteminen vaatisi erittäin suuren rahasumman. Toiset taas sinne pyrkimällä pyrkivät.
Haluat siis mieluummin hakea seuraa omalla kuvallasi ja mitäänsanomattomalla tekstillä kuin jättää kuvan pois ja panostaa tekstiin. Löydät ehkä tuolla tekniikalla toivomasi kaltaista seuraa. Toisin sanoen et ole sellainen, josta itse kiinnostuisin. Mutta tärkeintähän on se, että kukin toimii omalta kannaltaan parhaan lopputuloksen tuottavalla tavalla.
Ketjun aloitin siksi, että ihmetytti miksi se sama (minun näkökulmastani tehoton) tapa näyttäisi olevan mieluisin kaikille. Ihmisissä on normaalisti variaatiota, miksei se näy seuranhakupalveluissa?
ap
Huvittavaa. Itsehän saan miehenä vastauksia ihan ilman kuviakin kun vähän vaan tuumailen mitä sanailen siihen tekstiin.
Se mun ongelma sitten on että kaikki vastanneista on jotain näistä: mt-ongelmainen, työtön, YH, alkoholisti, tupakoiva, läski, liberaali tumblr-instagram-sekopää, joku siveä, luultavasti uskovainen lettipää, tai eläinrakas (näitä on muuten 80% naisista, eli kovalla kädellä saa raakata kandidaatteja pois).
Jo noilla "vaatimuksilla" (lainausmerkit siksi koska nuohan on nyt pelkät esivaatimukset jokaisella normaalilla ihmisellä) tiputtaa pois jo 98% naisista ja vasta sen jälkeen päästäisiin tutkimaan että miellyttääkö naama ja onko luonne yhteensopiva ja onko meillä mitään kemiaa muutenkaan. Eli melkoista neulan heinäpellosta etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi sanottuna siis tasoton mies tämä "mikäpä siinä"-mies. Omilla kriitereilläni ei menisi jatkoon. Useimmiten eivät paljasta todellista luonnettaan mielellään, koska tietävät, ettei se kestäisi päivänvaloa.
Omasta päästäsi keksittyjen kriteerien perusteellako? Olen tuntenut kymmeniä vuosia, joten luulen tuntevani paremmin kuin sinä ja sinun itkuvirtesi.
Niin, ajattele. Ihan omasta päästä keksimieni kriteerien perusteella. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
liberaali tumblr-instagram-sekopää, joku siveä, luultavasti uskovainen lettipää, tai eläinrakas
Mitä tarkoittaa instagram-sekopää? Riittääkö siihen että on Instagram-tili? Onko liberaali aina sekopää? Mitä vikaa on leteissä? Entä eläinrakkaudessa?
Vilpittömästi haluaisin tietää.
ap
No jos nyt kerran minusta puhutaan, en siis ole se kenen kanssa keskustelit aikaisemmin, niin on olemassa ihmisiä joiden tietoon en halua asioitani, kuten työpaikalla. Työpaikalla on pakko toimia erilaisten ihmisten kanssa, vaikkei heidän kanssaan vapaa-aikaansa haluaisikaan jakaa.
Arvostan yksityisyyttäni muutenkin. Esim. julkisuuteen lähteminen vaatisi erittäin suuren rahasumman. Toiset taas sinne pyrkimällä pyrkivät.