Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä miten tylsiä miehiä deittipalveluissa on

Vierailija
10.11.2015 |

Viimeksi löysin noista kumppanin. Ihmisen jonka tekstissä ei esiintynyt yhtäkään kliseetä tai laulun sanoitusta, vaan pitkä alusta loppuun asti itse laadittu kuvaus, jonka lukemalla sai hyvän kuvan juuri hänestä. Pääasiassa siitä, mitä hänen mielessään liikkuu (ja miten). Nyt palveluja on moninkertainen määrä ja jokainen täynnä ilmoituksia ja profiileja, jotka voisivat olla saman, erittäin tylsän, henkilön laatimia. Monilla pelkkä kuva ilman mitään tekstiä.

Naisena en haluaisi laittaa omaa ilmoitusta, koska siihen tulee vastauksiksi nuo samat tuhannet toisiaan vastaavat spämmitekstit. Nähkää miehet kunnolla vaivaa ilmoituksenne/profiilinne eteen ja osoittakaa näin olevanne tosissanne! Saattaisitte yllättyä, millaisiin yhteydenottoihin se voi johtaa.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten ne miehet, jotka toitottavat näistä "liikaa vaativista" miehistä eivät osaa tarkalleen sanoa mitä se liikaa on.

Itse en tunne yhtäkään naista, joka vaatisi mieheltä jotain sellaista mikä ylittäisi oman tason naisena. Oli se sitten koulutustaso, ulkonäkötaso, seksin laatu, jne. Pikemminkin haluna on löytää se mies, joka miellyttää silmää ja jonka kanssa on juteltavaa ja yhteistä elämässä. 

No eikö se muka voi olla liikaa jonkun mielestä, että vaaditaan vähintään samaa tasoa vaikkapa suoritetun koulutusasteen perusteella? (Nuo ulkonäkö- tai seksin laatutasojutut ovat epämääräisempiä, että jätän ne kommentoimatta.)

Varsinkin vain alhaisen tai keskitasoisen koulutusasteen suorittaneen mielestä, tässä tapauksessa. Nimenomaan korkeampia koulutusasteitahan naiset suorittavat sitä paitsi enemmän nykypäivänä, joten jos vähintään samaa vaatii, niin on kyllä silloin omalta osaltaan luomassa pariutumismarkkinoille epäsuhtaa tältä osin.

Saman vaatiminen on niin suhteellista. Pitäiskö amiksen vaatia, että nainenkin on amis. Mies

Vierailija
82/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten ne miehet, jotka toitottavat näistä "liikaa vaativista" miehistä eivät osaa tarkalleen sanoa mitä se liikaa on.

Itse en tunne yhtäkään naista, joka vaatisi mieheltä jotain sellaista mikä ylittäisi oman tason naisena. Oli se sitten koulutustaso, ulkonäkötaso, seksin laatu, jne. Pikemminkin haluna on löytää se mies, joka miellyttää silmää ja jonka kanssa on juteltavaa ja yhteistä elämässä. 

Aijaa mä tiedän vaikka kuinka monta naista, jotka haluavat, että mies on pidempi, vahvempi, painavampi, koulutetumpi, tienaa enemmän jne. Miehillä vastaavia vaatimuksia ei ole tullut huomattua, ei edes akateemisilla

Sisälukutaitoa nyt kehiin, pliis. "Ylittäisi oman tason naisena". Ihan käsittämättömän alkeellista luetun ymmärtäminen...

Luonnollisesti siro, hoikka, isorintainen ja kaunis nainen on vastine sille 185 cm pitkälle, lihaksikkaalle ja komealle miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miehenä, että yh-äitejä niin usein sorsitaan, jotenkin stereotypisoidaan keskivertoa huonommiksi ja suorastaan aliarvioidaan ihmisinä, ja totuus on silti niin simppeli: aivan samanlaisia naisia iloineen ja suruineen kuin kaikki muutkin. Paitsi tietysti, että tekevät paljon enemmän lastensa eteen kuin muut keskimäärin.

Vai ihmettelet. No minäpä selitän: ensisijaisesti siksi että niillä on se lapsi tai niitä lapsia taakkana, ja ne oletettavasti myös välittää jonkin verran niistä toisen miehen lapsista. Ihmisillä on rajallisesti aikaa ja energiaa, ja jos sitä käyttää toisen miehen lapsiin, niin sitä voi käyttää sen verran vähemmän johonkin muuhun, vaikkapa minuun.

Minulle tosin ei olisi joku 1 lapsi mikään mahdoton juttu, jos nainen mielestäni laadukas muuten, kun nyt mietin. Tai ehkä jopa 2. Ehkä enemmänkin menisi, jos nainen olisi mielestäni muuten aivan mahtava. Mutta kyllä se toisen miehen lapsi siinä mukana roikkumassa jonkinlainen miinus on kuitenkin, tietenkin. No ehkä jos nainen on pullauttanut lapsen onnistuneesti, niin sen voisi ajatella kertovan jostain terveydestäkin esim., ja jos se osaa hoitaa sen niin se voisi kertoa jostain ahkeruudesta tms., mutta on se lapsi silti taakkakin.

Vierailija
84/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma: naisilla puolestaan ei usein ole mitään kuvausta itsestään koska ovat ilmeisesti sitä mieltä että kaunis ulkonäkö riittää. Ja monilla niistä joilla on tekstiä onkin vain vaatimukset siitä minkälaiset miehet kiinnostavat, mutta itsestään ei kerrota mitään....ikäänkuin olisi itsestäänselvyys että hän kyllä kelpaa kaikille!

Vierailija
85/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa mä tiedän vaikka kuinka monta naista, jotka haluavat, että mies on pidempi, vahvempi, painavampi, koulutetumpi, tienaa enemmän jne. Miehillä vastaavia vaatimuksia ei ole tullut huomattua, ei edes akateemisilla

Sisälukutaitoa nyt kehiin, pliis. "Ylittäisi oman tason naisena". Ihan käsittämättömän alkeellista luetun ymmärtäminen...

Luonnollisesti siro, hoikka, isorintainen ja kaunis nainen on vastine sille 185 cm pitkälle, lihaksikkaalle ja komealle miehelle. 

Toi jolle vastasit näytti kyllä vain heittäneen oman, sisällöltään poikkeavan anekdoottinsa tuota "itse en tunne yhtäkään naista" -juttua vastaan.

Vierailija
86/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulma: naisilla puolestaan ei usein ole mitään kuvausta itsestään koska ovat ilmeisesti sitä mieltä että kaunis ulkonäkö riittää. Ja monilla niistä joilla on tekstiä onkin vain vaatimukset siitä minkälaiset miehet kiinnostavat, mutta itsestään ei kerrota mitään....ikäänkuin olisi itsestäänselvyys että hän kyllä kelpaa kaikille!

Niinhän teille miehille kelpaakin.

Vierailija
87/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin isorintaisen kauniin, älykkään, huumoritajuisen, mukavan naisen. Ikä 20-30. Mahdollisuudet saada tälläinen nainen on lähes olematon.

Minä tiedostan tämän, mutta meneppä sanomaan jollekin naiselle, että et sinä tule saamaan sellaista miestä mitä unelmoit, rahkeet ja taso ei riitä, niin paskamyrsky on valmis.

Ulkonäöllisesti ja luonteeltaan tunnen tälläisiä akateemisia naisia esimerkiksi jotka eivät tule koskaan löytämään sellaista miestä jonka haluaisivat, heidän tasonsa ei yksinkertaisesti riitä. 

Miehille sentään ihan tosielämässä sanotaan ihan suoraan, että herää nyt pahvi todellisuuteen, kuinka monille naisille sanotaan ja pidetään yllä jonkun naisen täysin harhaista kuvaa itsestään ja hänen mahdollisuuksistaan mitä tulee miehiin.

Vierailija
88/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin isorintaisen kauniin, älykkään, huumoritajuisen, mukavan naisen. Ikä 20-30. Mahdollisuudet saada tälläinen nainen on lähes olematon.

Minä tiedostan tämän, mutta meneppä sanomaan jollekin naiselle, että et sinä tule saamaan sellaista miestä mitä unelmoit, rahkeet ja taso ei riitä, niin paskamyrsky on valmis.

Ulkonäöllisesti ja luonteeltaan tunnen tälläisiä akateemisia naisia esimerkiksi jotka eivät tule koskaan löytämään sellaista miestä jonka haluaisivat, heidän tasonsa ei yksinkertaisesti riitä. 

Miehille sentään ihan tosielämässä sanotaan ihan suoraan, että herää nyt pahvi todellisuuteen, kuinka monille naisille sanotaan ja pidetään yllä jonkun naisen täysin harhaista kuvaa itsestään ja hänen mahdollisuuksistaan mitä tulee miehiin.

Totta toinen puoli :)

Vierailija
89/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailepa meille sen miehen taso, joka "seurustelee" ja "kuorii kermat päältä". Minä sanoisin, että mies on huijari. Jolla taitaa itselläänkin olla mielenterveys- ja itsetunto-ongelmia. Henkisesti terve mieshän ei tuollaiseen lähtisi.

Naisten ongelmat selviävät usein muutamaa kuukautta myöhemmin, tai ainakin viikkoa. Kovin harva kuitenkaan ensimmäisessä viestissä tai tapaamisessa läväyttää pöytään, että satun muuten olemaan mielenterveysongelmainen. Kerroin myöskin, että tasokas mies, joka etsii naista jonka kanssa olisi tulevaisuuttakin.

Jos antavia kauniita naisia siinä sivussa ilmaantuu, niin mikäpäs siinä. Se ei kuitenkaan ole itseistarkoitus.

Suomeksi sanottuna siis tasoton mies tämä "mikäpä siinä"-mies. Omilla kriitereilläni ei menisi jatkoon. Useimmiten eivät paljasta todellista luonnettaan mielellään, koska tietävät, ettei se kestäisi päivänvaloa.

Vierailija
90/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli mitä on vikana 188cm miehessä, joka matkailee ympäri maailmaa ja on ok työssä sekä harrastaa jalkapalloa?   0 vastausta koskaan.

Minun näkökulmastani se, että et kerro itsestäsi mitään olennaista.

Matkailetko Benidormissa/Pafoksella/Pattayalla vai Galapagoksella/Lapissa/Islannissa vai Barcelonassa/Pariisissa/Dubaissa vai Rishikeshissa/Goalla/Traenassa vai jossain muualla? Miksi matkailet ja mitä haluat saada matkoistasi irti - mitä teet matkoillasi?

Millainen huumorintajusi on? Entä miten käytät älyäsi? Entä kehoasi? Minkä tyylinen olet? Pidätkö joistakin tv-sarjoista tai leffoista, miksi ja missä tarkoituksessa sinulla on tapana katsoa niitä? Oletko ekstrovertti vai introvertti vai jonkinlainen välimuoto (minkälainen, niitäkin on useita)?

Heikkouksien paljastamisesta mainitsinkin jo. Itselleni se, että miehellä on pokkaa kertoa heikkouksistaan, on eräs suurimmista (alku)kiinnostuksen herättäjistä. Vahvuuksistakin kertominen on hyvä, kunhan ne eivät ole niitä samoja, jotka on kaikilla (katseenkestävä, mukava, luotettava, huumorintajuinen jne.).

ap 

Vierailija
91/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli mitä on vikana 188cm miehessä, joka matkailee ympäri maailmaa ja on ok työssä sekä harrastaa jalkapalloa?   0 vastausta koskaan.

Matkailetko Benidormissa/Pafoksella/Pattayalla vai Galapagoksella/Lapissa/Islannissa vai Barcelonassa/Pariisissa/Dubaissa vai Rishikeshissa/Goalla/Traenassa vai jossain muualla? Miksi matkailet ja mitä haluat saada matkoistasi irti - mitä teet matkoillasi?

Millainen huumorintajusi on? Entä miten käytät älyäsi? Entä kehoasi? Minkä tyylinen olet? Pidätkö joistakin tv-sarjoista tai leffoista, miksi ja missä tarkoituksessa sinulla on tapana katsoa niitä? Oletko ekstrovertti vai introvertti vai jonkinlainen välimuoto (minkälainen, niitäkin on useita)?

Heikkouksien paljastamisesta mainitsinkin jo. Itselleni se, että miehellä on pokkaa kertoa heikkouksistaan, on eräs suurimmista (alku)kiinnostuksen herättäjistä. Vahvuuksistakin kertominen on hyvä, kunhan ne eivät ole niitä samoja, jotka on kaikilla (katseenkestävä, mukava, luotettava, huumorintajuinen jne.).

ap 

No mikäpä siinä, menettelee!

Vierailija
92/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap 

Just joo, eli ihmiseen ei voi ottaa yhteyttä ja kysyä lisää, pitää kirjoitaa koko elämäntarina johonkin vitun deittiprofiiliin kaikkien ventovieraiden luettavaksi. Ehkä kaikki eivät halua itsestään kertoa vasta senjälkeen kun on tutustuttu paremmin. 

On se niin gauheaa ja gamalaa edes jossain helvetin deittipalvelussa sitä kontaktia ottaa, tosielämässä ollaankin jo paskat housussa jos pitäisi aloite baarissa vaikka tehdä.

Vierailija
93/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap 

Just joo, eli ihmiseen ei voi ottaa yhteyttä ja kysyä lisää, pitää kirjoitaa koko elämäntarina johonkin vitun deittiprofiiliin kaikkien ventovieraiden luettavaksi. Ehkä kaikki eivät halua itsestään kertoa vasta senjälkeen kun on tutustuttu paremmin. 

On se niin gauheaa ja gamalaa edes jossain helvetin deittipalvelussa sitä kontaktia ottaa, tosielämässä ollaankin jo paskat housussa jos pitäisi aloite baarissa vaikka tehdä.

Anteeksi nyt, että sanon suoraan, mutta jos mies on niin munaton ettei voi kertoa omasta todellisesta itsestään nimimerkin suojista ventovieraalle yleisölle, siis ihmisille jotka eivät tunne häntä eivätkä tule koskaan tuntemaankaan (pl. ne naiset, jotka kiinnostuvat profiilista), niin ei jatkoon.

Jos minulla yksi ehdoton kriteeri on kumppanille, niin se että mies pitää itsestään. Ei sellaiselle miehelle ole mikään ongelma myöskin kertoa itsestään. 

ap

Vierailija
94/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap 

Anteeksi nyt, että sanon suoraan, mutta jos mies on niin munaton ettei voi kertoa omasta todellisesta itsestään nimimerkin suojista ventovieraalle yleisölle, siis ihmisille jotka eivät tunne häntä eivätkä tule koskaan tuntemaankaan (pl. ne naiset, jotka kiinnostuvat profiilista), niin ei jatkoon.

Jos minulla yksi ehdoton kriteeri on kumppanille, niin se että mies pitää itsestään. Ei sellaiselle miehelle ole mikään ongelma myöskin kertoa itsestään. 

ap

Minä pidän itsestäni, en koe kuitenkaan tarpeelliseksi kirjoitella deittiprofiiliin jotain satasivuisia romaaneja omasta elämästäni. Voi kysyä ja tutustua.

Vierailija
95/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi sanottuna siis tasoton mies tämä "mikäpä siinä"-mies. Omilla kriitereilläni ei menisi jatkoon. Useimmiten eivät paljasta todellista luonnettaan mielellään, koska tietävät, ettei se kestäisi päivänvaloa.

Omasta päästäsi keksittyjen kriteerien perusteellako? Olen tuntenut kymmeniä vuosia, joten luulen tuntevani paremmin kuin sinä ja sinun itkuvirtesi.

Vierailija
96/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Buahahaahaa.. omalla kuvalla nimimerkillä?

Vierailija
97/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos profiili on kovin lyhyt, siinä ei pysty paljastamaan itsestään tarpeeksi. Itse olen kerran tehnyt deittiprofiilin ja se paisui väkisinkin aika pitkäksi. Jos kirjoitan lyhyesti ehdin korkeintaan paljastaa olevani älykäs, harrastukseni ja pukeutumistyylini (ehkä vielä pari muuta seikkaa).

Olen sosiaalisesti suhteellisen älykäs, joten edellytän naiselta tuota samaa. Ja jotta voisin karsia ne väärät yksilöt pois, täytyy minun kertoa paljon asioita itsestäni, ja niin että ne pienet vivahteetkin tulevat esiin. Lyhyessä ilmoituksessa tuo ei onnistu. Osa meistä ihmisistä ei ole niin yksioikoisia, että parin lauseen esittely toisi esille tärkeitä seikkoja.

Ja mitä pidempi teksti on, sitä taitavammin sitä kykenee osoittamaan kykynsä välttää kliseitä ja osoittamaan olevansa ajattelultaan erilainen kuin se perus-Petteri. Itse en ole ruma, mutta en myöskään poikkeuksellisen komea. Jos haluan löytää netistä naisen pitää minun erottua joukosta jollain tavalla, ja kohdallani se käy parhaiten osoittamalla olevani henkisesti kypsä(hkö). Plussana tuossa on myös se, että silloin törmään myös kumppaneihin, jotka arvostavat tuommoisia ominaisuuksia.

Vierailija
98/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, että sanon suoraan, mutta jos mies on niin munaton ettei voi kertoa omasta todellisesta itsestään nimimerkin suojista ventovieraalle yleisölle

Kehut kovasti itseäsi, mutta eiköhän tämä kerro todellisen karvasi. Vaikutat rumilukselta.

Vierailija
99/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Buahahaahaa.. omalla kuvalla nimimerkillä?

Eli oletkin itse asiassa huolissasi siitä, että tuttavasi saisivat tietää mitä kerrot itsestäsi? Miksi?

(Itsehän en kiinnostuakseni sitä kuvaa tarvitse, jos teksti on oikeasti kiinnostava.)

ap

Vierailija
100/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, että sanon suoraan, mutta jos mies on niin munaton ettei voi kertoa omasta todellisesta itsestään nimimerkin suojista ventovieraalle yleisölle

Kehut kovasti itseäsi, mutta eiköhän tämä kerro todellisen karvasi. Vaikutat rumilukselta.

Missä kohdassa olen kehunut itseäni?

ap