Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä miten tylsiä miehiä deittipalveluissa on

Vierailija
10.11.2015 |

Viimeksi löysin noista kumppanin. Ihmisen jonka tekstissä ei esiintynyt yhtäkään kliseetä tai laulun sanoitusta, vaan pitkä alusta loppuun asti itse laadittu kuvaus, jonka lukemalla sai hyvän kuvan juuri hänestä. Pääasiassa siitä, mitä hänen mielessään liikkuu (ja miten). Nyt palveluja on moninkertainen määrä ja jokainen täynnä ilmoituksia ja profiileja, jotka voisivat olla saman, erittäin tylsän, henkilön laatimia. Monilla pelkkä kuva ilman mitään tekstiä.

Naisena en haluaisi laittaa omaa ilmoitusta, koska siihen tulee vastauksiksi nuo samat tuhannet toisiaan vastaavat spämmitekstit. Nähkää miehet kunnolla vaivaa ilmoituksenne/profiilinne eteen ja osoittakaa näin olevanne tosissanne! Saattaisitte yllättyä, millaisiin yhteydenottoihin se voi johtaa.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole yleisesti miltei kaikille jo selvää, että naisissa on korkeampi laatu. Sosiaaliset taidot ja koulutus. Deittipalveluissa on paljon näitä sosiaalisesti jälkeenjääneitä miehiä, jotka ihan syystä ei kykene ottamaan normaalia kontaktia naisiin vapaa-ajalla. 

Täällä ne laadukkaat naiset osoittavat tasoaan palstailemalla koko päivän.

T. Mervi50 v. elämä ohi.

Vierailija
42/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini deittailee näissä nettipaikoissa. Ilmoitus kuvalla ja komea mies. Koulutettu ja hyvä työ. Pätäkkääkin on. Sanotaanko 30-40 välissä.

Deittailee eri saiteilla ja "seurustelee" kauniimpien naisten kanssa 

2-3kk, eli kuorii kermat päältä. Näillä naisilla usein kaikenlaisia ongelmia elämässään joko mielenterveys tai rahallisia. Silti nämä naiset luulevat olevansa tämän miehen tasolla. Mistä johtuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ne naisetkaan siellä kovin mielenkiintoisia ole. Uskon kyllä, että miesten profiilit ovat silti tylsempiä. Minusta on viehättävää jos henkisesti hieman särkynyt nainen kertoo rehellisesti heikkouksistaan, se antaa inhimillisen kuvan. Miehille ei ole sallittua tuoda heikkouksiaan esille, joten kaikki esittävät itsevarmaa pullistelijaa. 98% prosenttia naisten profiileista on kuitenkin sitä samaa roskaa mitä miehilläkin. Haaveillaan valoisasta tulevaisuudesta, matkustellaan ympäri maailmaa, ollaan akateemisia ja vaaditaan sitä mieheltäkin jne.

Kyllä minuun vetoaa rehellisyys huomattavasti pullistelua enemmän. Ei toki niin, että pitäisin mitä tahansa heikkouksia vetoavina, mutta jos ei kerro heikkouksistaan mitään niin sitten ei ainakaan voi vetoa syntyä. Kukaan ei ole täydellinen. Jos esiintyy sellaisena, saan mielikuvan että henkilö ei tunne itseään tai ei pidä itsestään tai sekä että.

ap

Vierailija
44/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkaikkiaan nuo palvelut peilaa hyvin pitkälle sitä maailmaa missä elämme eli pintaa ja pinnallisuutta, sitähän tämä nykyään on, pelkkää esittämistä. Joku ihminen, varsinkin mies joka tuonne menee lapsenuskoisena kuvitellen, että jotain kiinnostaa mitä sinulla on sanottavaa tulee kyllä pettymään.

Minusta voisi ihmisille varsinkin miehille kertoa mitä skeidaa toi on, ettei sinne turhaan mene itseään nolaamaan ja nöyryyttämään.

Vierailija
45/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä kirjoitat, kunhan ulkonäkö on hyvä. Testattu on, kirjoitin profiiliin pelkästään moi ja sain yhteydenottoja, olen komea mies. Joku joka väittää, että noi palvelut ei ole ulkonäkökeskeisiä valehtelee.

Onko joku sitten väittänyt? Tottakai ne on ulkonäkökeskeisiä, vai luulitko että rumat ja lihavat naiset saisivat yhtä paljon viestejä kuin kauniit ja hoikat?

En ymmärrä miksi kukaan mies pyörii noissa palveluissa, jos ei kuulu siihen top 2% ulkonäöltään. Miksi edes tuhlaa aikaansa, ihan sama vaikka olisi kirjoitustaidoltaan Runeberg.

Omalta kohdaltani vastaan: En keksi mitään muutakaan. Flaksi ei käy baarissa, koulun bileissä tai missään muuallakaan. Oikeassa elämässä mut karsitaan heti pois ulkonäön perusteella ennen kuin ehdin edes suuta avata, mutta nettimaailmassa mulla on mahis sen muutaman rivin aikana tehdä vaikutus ennen kuin nainen kysyy kuvaa

Mitä vikaa ulkonäössäsi sitten on?

ap

Lyhyys, lievä ylipaino, kaljuuntuminen ja ruma naama

Tunnen miehen, jolla on nämä samat muuten paitsi ylipainon sijaan hän on alipainon puolella (tai ainakin rimpulampi kuin kauneusihanteet sallisivat ja lisäksi epäurheilullinen, siis sellainen laiheliini). Pidän häntä oikein viehättävänä. Hänen tapauksessaan pukeutumistyyli ratkaisee. Jos hän pukeutuisi verkkareihin tai bändipaitoihin, mielipiteeni olisi aivan toinen.

ap

Vierailija
46/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, ettei netissä pyöri miehiä, joille tekisi mieli vastata. Toisaalta ei ole koskaan pyörinytkään. Kaikki netistä alkaneet suhteet ovat olleet enemmän tai vähemmän huttua. Siirry naisiin tai hae mies ulkomailta.

Vierailija
47/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko yhen ei tylsän numeron ?;)

Vierailija
48/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini deittailee näissä nettipaikoissa. Ilmoitus kuvalla ja komea mies. Koulutettu ja hyvä työ. Pätäkkääkin on. Sanotaanko 30-40 välissä.

Deittailee eri saiteilla ja "seurustelee" kauniimpien naisten kanssa 

2-3kk, eli kuorii kermat päältä. Näillä naisilla usein kaikenlaisia ongelmia elämässään joko mielenterveys tai rahallisia. Silti nämä naiset luulevat olevansa tämän miehen tasolla. Mistä johtuu ;)

Samat äijät käy panemassa kaikkia, kaikkihan sen tietää.

Vierailija
49/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuun vetoaa rehellisyys huomattavasti pullistelua enemmän. Ei toki niin, että pitäisin mitä tahansa heikkouksia vetoavina, mutta jos ei kerro heikkouksistaan mitään niin sitten ei ainakaan voi vetoa syntyä. Kukaan ei ole täydellinen. Jos esiintyy sellaisena, saan mielikuvan että henkilö ei tunne itseään tai ei pidä itsestään tai sekä että.

ap

Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa kertomaan heikkouksiani tuntemattomille ihmisille. Suhteessa sitten eri asia, silloin pitää kertoa ja jakaa. Mies

Vierailija
50/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä kirjoitat, kunhan ulkonäkö on hyvä. Testattu on, kirjoitin profiiliin pelkästään moi ja sain yhteydenottoja, olen komea mies. Joku joka väittää, että noi palvelut ei ole ulkonäkökeskeisiä valehtelee.

Onko joku sitten väittänyt? Tottakai ne on ulkonäkökeskeisiä, vai luulitko että rumat ja lihavat naiset saisivat yhtä paljon viestejä kuin kauniit ja hoikat?

En ymmärrä miksi kukaan mies pyörii noissa palveluissa, jos ei kuulu siihen top 2% ulkonäöltään. Miksi edes tuhlaa aikaansa, ihan sama vaikka olisi kirjoitustaidoltaan Runeberg.

Omalta kohdaltani vastaan: En keksi mitään muutakaan. Flaksi ei käy baarissa, koulun bileissä tai missään muuallakaan. Oikeassa elämässä mut karsitaan heti pois ulkonäön perusteella ennen kuin ehdin edes suuta avata, mutta nettimaailmassa mulla on mahis sen muutaman rivin aikana tehdä vaikutus ennen kuin nainen kysyy kuvaa

ap

Tunnen miehen, jolla on nämä samat muuten paitsi ylipainon sijaan hän on alipainon puolella (tai ainakin rimpulampi kuin kauneusihanteet sallisivat ja lisäksi epäurheilullinen, siis sellainen laiheliini). Pidän häntä oikein viehättävänä. Hänen tapauksessaan pukeutumistyyli ratkaisee. Jos hän pukeutuisi verkkareihin tai bändipaitoihin, mielipiteeni olisi aivan toinen.

ap

No hoikka on paljon parempi kuin ylipainoinen. Mitä vaatteita mies käyttää? Voinhan mä kokeilla niitäkin, vaikka en muutenkaan pukeudu mihinkään bändipaitoihin

Vierailija
51/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua antaa virheellistä kuvaa itsestäni. Ja en halua naista, joka haluaa sitä tätä ja tota. Sellainen on jo koettu.

Vierailija
52/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenkaikkiaan nuo palvelut peilaa hyvin pitkälle sitä maailmaa missä elämme eli pintaa ja pinnallisuutta, sitähän tämä nykyään on, pelkkää esittämistä. Joku ihminen, varsinkin mies joka tuonne menee lapsenuskoisena kuvitellen, että jotain kiinnostaa mitä sinulla on sanottavaa tulee kyllä pettymään.

Mulla oli joskus profiili ja ei sitä selannut kuin yh-äidit. Katosin hiljaa takavasemmalle. Mies

Kerroin olevani keskiverto työssä ja nauttivani suunnilleen keskiverto palkkaa. Tavallinen suomalainen mies, mutta eihän sellainen rehellisyys ketään kiinnosta :) Mies

Vierailija
53/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikset laihduta ja hanki kuuma vartalo (eli treenaat itsesi lihaksikkaaksi)? 

Vierailija
54/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollutkaan mikään newsflash, vaan vastaus ap:lle, kun naiset kuvittelevat niin usein olevansa jotain. Kuten nämäkin naiset. Totuus on toisenlainen.

Vierailija
55/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus profiili ja ei sitä selannut kuin yh-äidit. Katosin hiljaa takavasemmalle. Mies

Kerroin olevani keskiverto työssä ja nauttivani suunnilleen keskiverto palkkaa. Tavallinen suomalainen mies, mutta eihän sellainen rehellisyys ketään kiinnosta :) Mies

Pikemmin tavallista suomalaista alempana oleva mies, jos pidät yh-äitejä jotenkin automaattisesti huonoina.

Vierailija
56/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kiinnosta salitreeni. Mua ei myöskään houkuttele ajatus naisesta, jolle kelpaan vain lihaksikkaana. Etenkin kun mulle ei ole mitään väliä treenaako nainen vai ei

Vierailija
57/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle joku mummo pisti viestin voinko laittaa kuvan munastani, se oli viimeinen niitti minulle. Ihan ok näköinen, mukavaluonteiseksi, huumorintajuiseksi haukuttu mies olen ja tulen toimeen mainiosti. Ei ole meillä vain mitään jakoa kilpailla niiden superurosten kanssa josta ihan jokainen on kiinnostunut, kaikki huomio annetaan heille. Mutta eipä jaksa stressata, kun homma on mitä on, paskaako sillä päätään vaivaa.

Vierailija
58/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kiinnosta salitreeni. Mua ei myöskään houkuttele ajatus naisesta, jolle kelpaan vain lihaksikkaana. Etenkin kun mulle ei ole mitään väliä treenaako nainen vai ei

No sitten ei parane valittaa.

Niin minäkin aiemmin (hieman ylipainoisena naisena) kuvittelin, että löytäisin itselleni siitä huolimatta miehen. Mutta vasta hoikkana kelpasin edes ylipainoisille miehille... Vaikkei mullakaan ollut mitään kriteerejä miehen keholle. 

Vierailija
59/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollutkaan mikään newsflash, vaan vastaus ap:lle, kun naiset kuvittelevat niin usein olevansa jotain. Kuten nämäkin naiset. Totuus on toisenlainen.

Ystäväni myös kertoi, että ihan mukava näiden kauniimpien naisten kanssa deittailla muutama kuukausi, mutta jos vakavaan suhteeseen ottaisi naisen, niin pitäisi olla ongelmaton ja olla jotain oikeita mahdollisuuksia tulevaisuuteen. Jokseenkin ap:n kaltaiset naiset harvoin vilkaisevat peiliin. Vaaditaan kauhalla, mutta ..

Vierailija
60/107 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä kaunistelemaan: vaikka mies kirjoittaisi kuinka sujuvasti tahansa ja olisi kiinnostunut ja huomaavainen, ei auta, jos hänen ulkonäkönsä ei miellytä.

Yks ärsyttävä miestyyppi on sellainen, joka luulee kaikkien naisten tykkäävän siirappisista aurinkoa päivääsi - hempeilyviesteistä ja yleensäkin olevan kiinnostunut viestittelemään pitkin päivää.