En kestä miten tylsiä miehiä deittipalveluissa on
Viimeksi löysin noista kumppanin. Ihmisen jonka tekstissä ei esiintynyt yhtäkään kliseetä tai laulun sanoitusta, vaan pitkä alusta loppuun asti itse laadittu kuvaus, jonka lukemalla sai hyvän kuvan juuri hänestä. Pääasiassa siitä, mitä hänen mielessään liikkuu (ja miten). Nyt palveluja on moninkertainen määrä ja jokainen täynnä ilmoituksia ja profiileja, jotka voisivat olla saman, erittäin tylsän, henkilön laatimia. Monilla pelkkä kuva ilman mitään tekstiä.
Naisena en haluaisi laittaa omaa ilmoitusta, koska siihen tulee vastauksiksi nuo samat tuhannet toisiaan vastaavat spämmitekstit. Nähkää miehet kunnolla vaivaa ilmoituksenne/profiilinne eteen ja osoittakaa näin olevanne tosissanne! Saattaisitte yllättyä, millaisiin yhteydenottoihin se voi johtaa.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä kirjoitat, kunhan ulkonäkö on hyvä. Testattu on, kirjoitin profiiliin pelkästään moi ja sain yhteydenottoja, olen komea mies. Joku joka väittää, että noi palvelut ei ole ulkonäkökeskeisiä valehtelee.
Tämä on hyvin totta. Ihan sama juttu kuin baarissa. Sillä mitä sanoo on hyvin vähän merkitystä verrattuna siihen miltä näyttää
Miehethän juuri kykenevät kompensoimaan ulkonäöllisiä puutteitaan persoonallaan.
Vähissä määrin varmaan. Silloin harvemmin, jos on keskimääräistä rumempi. Ulkonäölliset puutteet + hyvä persoona = friendzone
No jos et kerran kestä ni älä sit käytä niitä! Kai sä nyt muualtakin miehen löydät, jos kerran oot niin laadukas tai mielenkiintoinen tai jotain ite. :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehenä ei ole naisrintamalla elämää, niin teillä on 3 vaihtoehtoa: hankkikaa mielenkiintoisempi elämä (intohimolla esim. tavoitteellisesti urheileva mies on seksikäs), parantakaa ulkonäköänne (ei varmasti ole kunnossa) ja petratkaa sosiaalisia taitoja (jos olet fiksu, hauska ja mielenkiintoinen juteltava niin osakkeesi paranee heti naisten silmissä).
Että ne miehet, joita olen pitänyt tylsinä ovat olleet heikoilla parissa/kaikissa osa-alueissa.
Eli esim. sosiaalisesti taitava mies on tylsä, jos ei ole tuon lisäksi vielä urheileva ja/tai hyvännäköinen mies?
Totuus taitaa olla, että myös sinun olisi kehitettävä itseäsi, jos haluat tuollaisen alfa-uroksen itsellesi. Helpompaa toki lienee vain syytellä "tylsiä" miehiä.
Jospa kehittäisit ensin peruskyvyn ymmärtää lukemaasi, niin katsotaan sitten uudelleen asiaa. Nyt kritisoit viestissäni sellaista asiaa, jota en ole edes kirjoittanut. Tsekkaapa uudelleen.
Ja henkilökohtaiseen viittaukseen en ota mitään kantaa. Osallistun vain sellaiseen keskusteluun, jossa vallitsee kunnioitus kumpaakin osapuolta kohtaan ja sinulta sen osoittaminen puuttuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä kirjoitat, kunhan ulkonäkö on hyvä. Testattu on, kirjoitin profiiliin pelkästään moi ja sain yhteydenottoja, olen komea mies. Joku joka väittää, että noi palvelut ei ole ulkonäkökeskeisiä valehtelee.
Tämä on hyvin totta. Ihan sama juttu kuin baarissa. Sillä mitä sanoo on hyvin vähän merkitystä verrattuna siihen miltä näyttää
Miehethän juuri kykenevät kompensoimaan ulkonäöllisiä puutteitaan persoonallaan.
Vähissä määrin varmaan. Silloin harvemmin, jos on keskimääräistä rumempi. Ulkonäölliset puutteet + hyvä persoona = friendzone
Useammin näkee ruma mies + kaunis nainen -yhdistelmiä kuin ruma nainen + komea mies -pariskuntia.
Miehet kykenevät kompensoimaan huonoa ulkonäköä suuresti karismalla tai statuksella. Nainen ei kykene kompensoimaan omaa ulkonäköään juuri millään (paitsi korkeintaan suurilla tisseillä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonalla tarkoitettaneen, että osaa itsevarmasti lähestyä naisia ja jutella paskaa huolettomasti. Ei sitä että on ihan mukava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sitten väittänyt? Tottakai ne on ulkonäkökeskeisiä, vai luulitko että rumat ja lihavat naiset saisivat yhtä paljon viestejä kuin kauniit ja hoikat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehenä ei ole naisrintamalla elämää, niin teillä on 3 vaihtoehtoa: hankkikaa mielenkiintoisempi elämä (intohimolla esim. tavoitteellisesti urheileva mies on seksikäs), parantakaa ulkonäköänne (ei varmasti ole kunnossa) ja petratkaa sosiaalisia taitoja (jos olet fiksu, hauska ja mielenkiintoinen juteltava niin osakkeesi paranee heti naisten silmissä).
Että ne miehet, joita olen pitänyt tylsinä ovat olleet heikoilla parissa/kaikissa osa-alueissa.
Eli esim. sosiaalisesti taitava mies on tylsä, jos ei ole tuon lisäksi vielä urheileva ja/tai hyvännäköinen mies?
Totuus taitaa olla, että myös sinun olisi kehitettävä itseäsi, jos haluat tuollaisen alfa-uroksen itsellesi. Helpompaa toki lienee vain syytellä "tylsiä" miehiä.
Jospa kehittäisit ensin peruskyvyn ymmärtää lukemaasi, niin katsotaan sitten uudelleen asiaa. Nyt kritisoit viestissäni sellaista asiaa, jota en ole edes kirjoittanut. Tsekkaapa uudelleen.
Ja henkilökohtaiseen viittaukseen en ota mitään kantaa. Osallistun vain sellaiseen keskusteluun, jossa vallitsee kunnioitus kumpaakin osapuolta kohtaan ja sinulta sen osoittaminen puuttuu :)
Kirjoitit: "ne miehet, joita olen pitänyt tylsinä ovat olleet heikoilla parissa/kaikissa osa-alueissa." (3. osa-aluetta: mielenkiintoinen elämä, ulkonäkö, sosiaaliset taidot)
Tarkoittaa siis sitä, että sinuun ei tehoakaan yksi noista vaihtoehdoista, vaan ainakin kahden tulee toteutua, ettei mies ole silmissäsi tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sitten väittänyt? Tottakai ne on ulkonäkökeskeisiä, vai luulitko että rumat ja lihavat naiset saisivat yhtä paljon viestejä kuin kauniit ja hoikat?
En ymmärrä miksi kukaan mies pyörii noissa palveluissa, jos ei kuulu siihen top 2% ulkonäöltään. Miksi edes tuhlaa aikaansa, ihan sama vaikka olisi kirjoitustaidoltaan Runeberg.
Vierailija kirjoitti:
Jätän eriävän mielipiteeni.
"Tavoitteellisesti urheileva" = mieleltään tylsä ja lisäksi pinnallinen, paitsi jos urheilee aidosti omaksi ilokseen eikä siis tuo sitä juurikaan esille profiilitekstissään.
Ulkonäön parantaminen voi olla ok, varsinkin pukeutumistyylin (ja hiustyylin) osalta, koska se kertoo myös pään sisällöstä tehokkaasti kaikenlaista, paitsi jos pukeutuu piilottaakseen todellisen itsensä eikä tuodakseen sitä esille. Ja ne tribaalitatskat, bänditeepaidat, Dressmanilta ostetut polyesteripuvut ja verkkarit siis eivät tuo kenenkään persoonallisuutta esille. Paitsi jos on aidosti tylsä ihminen. Onhan sekin ok ja moni nimenomaan haluaakin hieman tylsän tavismiehen (en siis tarkoita tuota pahalla). Hämmentävää on se, että mitään muuta kuin sellaisia ei näytä olevan liikkeellä.
Sosiaaliset taidot, "mielenkiintoinen juteltava". Tähänkään ei ole oikotietä. Jos olet oikeasti tylsä ihminen ja opettelet jotain jippoja, joilla saat itsesi kuulostamaan "mielenkiintoiselta", niin ei hyvä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan mies pyörii noissa palveluissa, jos ei kuulu siihen top 2% ulkonäöltään. Miksi edes tuhlaa aikaansa, ihan sama vaikka olisi kirjoitustaidoltaan Runeberg.
Omalta kohdaltani vastaan: En keksi mitään muutakaan. Flaksi ei käy baarissa, koulun bileissä tai missään muuallakaan. Oikeassa elämässä mut karsitaan heti pois ulkonäön perusteella ennen kuin ehdin edes suuta avata, mutta nettimaailmassa mulla on mahis sen muutaman rivin aikana tehdä vaikutus ennen kuin nainen kysyy kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit: "ne miehet, joita olen pitänyt tylsinä ovat olleet heikoilla parissa/kaikissa osa-alueissa." (3. osa-aluetta: mielenkiintoinen elämä, ulkonäkö, sosiaaliset taidot)
Tarkoittaa siis sitä, että sinuun ei tehoakaan yksi noista vaihtoehdoista, vaan ainakin kahden tulee toteutua, ettei mies ole silmissäsi tylsä.
Sinä otit heti silmätikuksesi esimerkkinä urheilullisuuden, vaikka pääpointtinani oli (kuten nyt nostit esille) se mielenkiintoinen elämä. Ja kyllä, oletus on että miehen tulee omata edes jotain mielenkiintoista vapaa-ajallaan, olla sosiaalisesti taitava ja hyvännäköinen. Tosi usealla miehellä kun ei näytä olevan perusasiat hanskassa edes hygienian tai normaalipainon kannalta.
Olen urheilullinen, korkeakoulutettu nainen, jolla ei juuri vapaa-aikaa juuri itselle ole enää sosiaalisten rientojen ja harrastusten jälkeen, joten en näe mitään ihmeellistä siinä millaisia miehiä minä arvotan omissa silmissäni tylsiksi. Tämä tietysti on aina iso ongelma niille tietyntyyppisille, noita asioita tavoittamattomille miehille, mutta se ei minua juurikaan liikuta :D Kunhan yritän auttaa teitä ja samalla muita naisia, että tulisi enemmän laadukkaampia miehiä tarjolle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itse löysin nettipalvelusta kumppanin, se tapahtui puhtaasti tekstin pohjalta. Kuvaa ei ollut miehellä ilmoituksessaan eikä minulla vastauksessani. (Tästä ei voi päätellä, että olemme rumia.)
ap
Förevör aloun kirjoitti:
Jaa. No kiitti nyt sitten tästäkin. Mulla on ainakin monta kappaletta tekstiä itsestäni ja kiva kuva. Olen kai sitten muuten vaan tylsä. :(
M24
Tuolla lukutaidolla voi olla vaikeaa löytää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdaltani vastaan: En keksi mitään muutakaan. Flaksi ei käy baarissa, koulun bileissä tai missään muuallakaan. Oikeassa elämässä mut karsitaan heti pois ulkonäön perusteella ennen kuin ehdin edes suuta avata, mutta nettimaailmassa mulla on mahis sen muutaman rivin aikana tehdä vaikutus ennen kuin nainen kysyy kuvaa
Mitä vikaa ulkonäössäsi sitten on?
ap
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi löysin noista kumppanin. Ihmisen jonka tekstissä ei esiintynyt yhtäkään kliseetä tai laulun sanoitusta, vaan pitkä alusta loppuun asti itse laadittu kuvaus, jonka lukemalla sai hyvän kuvan juuri hänestä. Pääasiassa siitä, mitä hänen mielessään liikkuu (ja miten). Nyt palveluja on moninkertainen määrä ja jokainen täynnä ilmoituksia ja profiileja, jotka voisivat olla saman, erittäin tylsän, henkilön laatimia. Monilla pelkkä kuva ilman mitään tekstiä.
Naisena en haluaisi laittaa omaa ilmoitusta, koska siihen tulee vastauksiksi nuo samat tuhannet toisiaan vastaavat spämmitekstit. Nähkää miehet kunnolla vaivaa ilmoituksenne/profiilinne eteen ja osoittakaa näin olevanne tosissanne! Saattaisitte yllättyä, millaisiin yhteydenottoihin se voi johtaa.
Yllättyisin todella, vaan en positiivisesti.
Olen taitava ja hauskakin kirjoittaja, ja osaan ottaa hyviä valokuvia. Olen myös mielenkiintoinen, sivistynyt ja kulttuuria harrastava ihminen. Luulen, että jos jään sinkuksi, tulen pärjäämään ihan hyvin.
Baarista saan seuraa, en deittisivuilta, johtuu täysin tosta ulkonäkökeskeisyydestä. Nainen oikeasti näkee todellisen luonteeni livenä, noissa palveluissa lähes jokainen keskittyy niihin samoihin miehiin.
Deittipalvelut on pelkkää ulkonäköä alusta loppuun, ne on tarkoitettu niille tietyille miehille, tavallisen näköisten aivan turha aikaansa noihin haaskata, rahasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa ulkonäössäsi sitten on?
ap
Lyhyys, lievä ylipaino, kaljuuntuminen ja ruma naama
No, eipä ne naisetkaan siellä kovin mielenkiintoisia ole. Uskon kyllä, että miesten profiilit ovat silti tylsempiä. Minusta on viehättävää jos henkisesti hieman särkynyt nainen kertoo rehellisesti heikkouksistaan, se antaa inhimillisen kuvan. Miehille ei ole sallittua tuoda heikkouksiaan esille, joten kaikki esittävät itsevarmaa pullistelijaa. 98% prosenttia naisten profiileista on kuitenkin sitä samaa roskaa mitä miehilläkin. Haaveillaan valoisasta tulevaisuudesta, matkustellaan ympäri maailmaa, ollaan akateemisia ja vaaditaan sitä mieheltäkin jne.
Ihmisten tuntuu vain olevan vaikea olla rehellinen ulkonäön merkityksestä, kauheasti halutaan lässyttä ympäripyöreää diipa daapaa kaikesta muusta. Jotkut ilmeisesti kokee olevansa parempia ihmisiä kun valehtelevat itselleen ja toisilleen.