Joulun yövieraat

Vierailija

Onko muita, joita joulun yövieraat pienessä kodissa ahdistaa? Meille on tulossa kolme aikuista ja kaksi vauvaa yökylään kolmioon. Kaksi aikuisista vauvoineen tarvitsee omat huoneet eli jäljelle jää olkkari, johon me talonväki evakuoimme itsemme. Jotkut ihmiset sitten kai vaan ovat sellaisia sardiinit purkissa viihtyviä...minä en :( Minusta olisi kiva, kun koti olisi siisti ja nätti jouluna, mutta eihän se mitenkään voi olla, kun olkkari on makuuhuoneena :(

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Miten ihmeessä teille on tulossa noin paljon vieraita pieneen kotiin? Miksi eivät mene hotelliin tai jollekin muulle sukulaiselle/tuttavalle?

Vierailija

Meillä vieraat ei vie mun sänkyä koskaan. Tai vanhojen vanhempieni kohdalla voin tehdä poikkeuksen kerran vuodessa, jos kyläilevät

Vierailija

En kyllä yhtään tykkäisi, tosi ahdistavaa. En tiedä, nauttiiko tuosta kukaan? Miksi tuollainen järjestely, onko pakko olla yhdessä. Aikuistenkin kesken ahdistavaa, jos joku hiippailee yöllä juomassa tai vessassa tai herää aikaisemmin. Puhumattakaan, kun tuossa on vielä nuo vauvat!

Vierailija

Ei kai ne väkisin teille tuuppaudu? Olisko lähistöllä majataloo? Toki jouluna on majatalot täynnä, mutta eiköhän vieraat voi talliinkin laittaa yöksi, vauvat voi nukkua seimessä:)

Vierailija

Ovatko kutsuneet itse itsensä teille vai kutsuitko sinä? Jos ensimmäinen vaihtoehto, ihan hyvin voi vielä sanoa, että tarkemmin asiaa ja asuntonne kokoa ajatelleena sinusta kaikille mukavampaa olisi sittenkin jos he yöpyisivät hotellissa. Jos alkuperäisenä kutsuja olet sinä, asialle ei oikein enää voi mitään.

Minä majoitin aikoinaan yhtä aikaa sekä äitini että sisareni 22 neliön yksiööni. Se oli jo aika ahdasta.

Vierailija

No kun en oo kaikkia kutsunut, mutta toinen puolisko ei raaski sanoa, ettei ihan kaikki mahdu...meillä on vähän erilaiset käsitykset asioista. Toiselle sopii niin monta kuin lattioillae vaan mahtuu vaikka sitten keittiöön :( Ja kyllähän niitä vauvoja yölläkin ruokitaan ja siihen tarvitaan keittiötäkin, kun on pulloriokinnassa. Aattelin katsoa yhden joulun ja jos sama meno jatkuu, lähden itse evakkoon. Ei voi majataloon mennä, vaikka sellainenkin ois, kun siellähän joutuu olemaan yön ihan yksin! Ja ideana on viettää joulu yhdessä (alkaa olla mulle kirosana koko yhdessäolo). No, ei sitten nukuta vissiin kovin hyvin kukaan. Ja ei muuten ihan varmasti oo mikään provo, vaan totisinta totta!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat