Onko kaikki av:lla

Vierailija

Vähäjärkisiä, väkivaltaisia, juoppoja, narkkareita, mielenterveyspotilaita, yh-äitejä???

Onko täällä oikeasti täysijärkisiä?

Kommentit (15)

Vierailija

Ei tietenkään ole ketään täysjärkistä. Ennen sivustolle tulemista, jokainen joutuu allekirjoittamaan lomakkeen, jossa vannoo olevansa vähäjärkinen yksinhuoltaja narkkari.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Legendan mukaan täällä on käynyt joku täysjärkinenkin, mutta taitaa olla samanlainen myytti kuin Loch Nessin hirviö.

Hirviö-äitejä riittää myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uutena palstalaisena olen ihmetellyt että mikä on av-mamma? Entä ap, kun viitataan ketjun aloittajaan?

Olen antanut itseni ymmärtää, että ap on aloituksen postaaja. 

t. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on asiat hyvin oikeassa elämässä niin miksi tarvitsisi tulla tänne (paitsi kysymään lastenhoitoneuvoja).

Jep. Edellisen suhteen aikana en käynyt kertaakaan. Näin se taitaa olla. Jätekuonan kaatopaikka.

ap.

Vierailija

Vähäjärkinen ja mielenterveyspotilas varmaan sattuvat kohdalleni, tosin mielenterveydestä ei ole mitään todisteita, mutta kai minä vähän masentunut olen. En ihan voi huutaa bingoa. Ainakaan vielä...

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Päinvastoin.Täältä löytyy myös täydellisiä äitejä, akateemisesti koulutettuja älykköjä, jotka tienaavat monta tonnia kuussa, joilla on kämppä vimpan päälle jollain hienolla asuinalueella.Heidän miehensä ovat myös hyvin toimeentulevia.Ja lapset enkelinkasvoisia pellavapäitä, jotka saavat vaan kymppejä koulussa.Näitä äitejä puistattaa jos he kuulevat sanan amis,wt,prisma,rämemajava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat