Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, ettekö vieläkään osaa puhua asioista niin kuin ne on?

Vierailija

Nainen ei voi sanoa:

- "Olen pannut tuota miestä" ---- Nainen ei pane! Naista pannaan. Mies on se, joka panee.
- "Olen nussinut tuota miestä" --- Nainen ei nussia! Naista nussitaan. Mies on se, joka nussii.

Nainen VOI SANOA:

- Tuo mies on pannut minua
- Tuo mies on nussinut minua

Onko tämä niin vaikeaa? Etkö suostu myöntämään itsellesi, että seksissä olet se alistuva osapuoli. Alistut miehen valtaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa sinä oletkaan tehnyt tämän saman aloituksen, nuorimies? :)

Kai se tekee niin kauan näitä, että joku erehtyy harrastamaan sen kanssa seksiä.

Vierailija

Oot sitten pelkkiin lahnoihin törmänny? Oikeampi ilmaisu molemmille sukupuolille voisi olla "oon pannu ton kanssa".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos olen pannut miestä dildolla?

Olet oikeilla jäljillä mutta silti vaan sörkkinyt miestä dildolla.

Vierailija

Ihan tuntematon asia minulle. Minä olen vain rakastellut.

Olen rakastellut rakastettuni kanssa. Hyvin tasa-arvoinen ja sukupuolineutraali ja kaunis ilmaisu.

Vierailija

Mikäs sinä oot mulle sanomaan, miten minä seksielämästäni huutelen :-D Uhallanakin panen vaikka kaikkia halukkaita miehiä, ja niitäkin, ketkä ei kerkiä karkuun kun jahtaamaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastellut rakastettuni kanssa. Hyvin tasa-arvoinen ja sukupuolineutraali ja kaunis ilmaisu.

Mihin tarvitaan sukupuolineutraliaa?

Onko tätä muissa maissa?

Opetatteko myös uroskoirille, että "ei saa nylkyttää jalkaa, kun naaraskaan niin ei tee"!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan sukupuolineutraliaa?

Onko tätä muissa maissa?

Opetatteko myös uroskoirille, että "ei saa nylkyttää jalkaa, kun naaraskaan niin ei tee"!

Ei ole muissa maissa. Niissä naiset pyllistää ja levittelee ihan samalla tavalla kuin täällä ja usein paljon paremminkin. Netissä on havaintomateriaalia yllinkyllin.

Vierailija

Ei panemista tehdä jollekin, vaan jonkun kanssa. Ihan kuten harrastetaan seksiä naisen/miehen kanssa, rakastellaan naisen/miehen kanssa jne eikä sanota että sekstailla naista/miestä, rakastella naista/miestä jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat