Jaksaaks kukaan vetää leukoja?

Vierailija

Mulla kovan takana kolme, ja nekin heti alkuun ennen kuin teen muita etuvartaloliikkeuitä!? Miehet tietenkin jaksaa enemmän, mut nyt kyse naisista!

Kommentit (15)

Vierailija

20v sitten armeijassa jaksoin vaikka monta kymmentä, nyt en ole koittanut. Keskivartalosta päätellen ei yhtä helppo tehtävä tänäpäivävä

Vierailija

En jaksa yhtään ilman pientä avustusta vaikka treenaan salilla säännöllisesti. Yksi on tavoittaana joskus tulevaisuudessa... On aika tavallista, että naiset ei jaksa yhtään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jaksa yhtään ilman pientä avustusta vaikka treenaan salilla säännöllisesti. Yksi on tavoittaana joskus tulevaisuudessa... On aika tavallista, että naiset ei jaksa yhtään.

Totta, pitää kyllä treenata ylävartaloa rutkasti!

Vierailija

Neljä menee. Treenaan säännöllisesti, mutta leuoissa on kyllä saanut tehdä hulluna töitä. Ja aina teen ne alkuun, treenin lopuksi ei mene ollenkaan kun on voimat loppu.

Vierailija

Olin nuorena kilpaurheilija, mutta ikinä en ole yhtään leukaa vetänyt. En tiedä, olisiko yläkropan lihakset jaksaneet, mutta sormet eivät pitäneet ollenkaan.

Vierailija

En... Tuli kokeiltua ulkokuntosalilla, ei onnistu, mutta muissa laitteissa menestyin sentään paremmin. Tsiisös, ei yhtäkään noussut vaikka vain oma paino pitäisi jaksaa, ja olen hoikka/normaalipainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Leuanvedossa liikkeiden puhtaus ilma nytkyttämisstä keskeistä, muuten ei edes voi puhua oikeastaan leuanvedosta!

Kyllä ne kisoissakin hieman hytkyvät, ja ihan leuanvedoksi sitä kutsutaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuanvedossa liikkeiden puhtaus ilma nytkyttämisstä keskeistä, muuten ei edes voi puhua oikeastaan leuanvedosta!

Kyllä ne kisoissakin hieman hytkyvät, ja ihan leuanvedoksi sitä kutsutaan. 

Kyllä monet meistä hytkyvät juu :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat