Jaksaaks kukaan vetää leukoja?
Mulla kovan takana kolme, ja nekin heti alkuun ennen kuin teen muita etuvartaloliikkeuitä!? Miehet tietenkin jaksaa enemmän, mut nyt kyse naisista!
Kommentit (15)
Kymmenkunta joskus teininä. Nyt ei oikein irtoa yhtäkään jos ei ponnista maasta alkuvauhtia :D
En jaksa yhtään ilman pientä avustusta vaikka treenaan salilla säännöllisesti. Yksi on tavoittaana joskus tulevaisuudessa... On aika tavallista, että naiset ei jaksa yhtään.
Leuanvedossa liikkeiden puhtaus ilma nytkyttämisstä keskeistä, muuten ei edes voi puhua oikeastaan leuanvedosta!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa yhtään ilman pientä avustusta vaikka treenaan salilla säännöllisesti. Yksi on tavoittaana joskus tulevaisuudessa... On aika tavallista, että naiset ei jaksa yhtään.
Totta, pitää kyllä treenata ylävartaloa rutkasti!
Yks menee naama irvessä, pissit housuissa :(
Neljä menee. Treenaan säännöllisesti, mutta leuoissa on kyllä saanut tehdä hulluna töitä. Ja aina teen ne alkuun, treenin lopuksi ei mene ollenkaan kun on voimat loppu.
Olin nuorena kilpaurheilija, mutta ikinä en ole yhtään leukaa vetänyt. En tiedä, olisiko yläkropan lihakset jaksaneet, mutta sormet eivät pitäneet ollenkaan.
Mulla menee 5-7. Riippuu vähän päivästä. :) Nainen olen siis ja ikää 29v.
En... Tuli kokeiltua ulkokuntosalilla, ei onnistu, mutta muissa laitteissa menestyin sentään paremmin. Tsiisös, ei yhtäkään noussut vaikka vain oma paino pitäisi jaksaa, ja olen hoikka/normaalipainoinen.
Kyllähän av-mammat nyt vetää helposti kymmenen leukaa ja siihen perää lankuttaa vähintään vartin!
Teininä meni useitakin mutta 20 kg läskimpänä ei enää onnistu :(
Vierailija kirjoitti:
Leuanvedossa liikkeiden puhtaus ilma nytkyttämisstä keskeistä, muuten ei edes voi puhua oikeastaan leuanvedosta!
Kyllä ne kisoissakin hieman hytkyvät, ja ihan leuanvedoksi sitä kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuanvedossa liikkeiden puhtaus ilma nytkyttämisstä keskeistä, muuten ei edes voi puhua oikeastaan leuanvedosta!
Kyllä ne kisoissakin hieman hytkyvät, ja ihan leuanvedoksi sitä kutsutaan.
Kyllä monet meistä hytkyvät juu :)
Tiukkaa tekee parikymmentä..huoh?!
20v sitten armeijassa jaksoin vaikka monta kymmentä, nyt en ole koittanut. Keskivartalosta päätellen ei yhtä helppo tehtävä tänäpäivävä