Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mistä ostatte vauvatarvikkeet ja -vaatteet?
10.11.2015 |
Marketista? Erikoisliikkeestä? Nettikapasta? Nettikaupasta ulkomailta?
Minkälaisia eroja hinnoissa?
Kommentit (5)
Sänky, syöttötuoli, sitteri ostettu uutena. Vaatteita yms saatu paljon kierrosta käytettynä ja olen ostanut myös kirppareilta. Ulkovaatteet ja kengät ostanut uutena.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos nyt olisi tarve noille hankinnoille, ostaisin KAIKEN kirpputorilta!
Kirpparilta, huutiksesta, tori.fistä, ketjuliikkeistä, nettikaupoista, erikoisliikkeistä. Paljon myös saatu. Erikoisliikkeistä ja nettikaupoista ollaan ostettu lähinnä kestovaippoja ja niihin liittyviä juttuja, ulkovaatteita ja Ruskovillaa.
Kirpparilta kaikki. Kuin uusia osa ja onhan siinä iso hintaero mistä tahansa muualta ostettuna.
Alue: Aihe vapaa
Sänky on ostettu vauvatarvikeliikkeestä, muut kamat kirppareilta, tori.fistä ja sukulaisilta. Vaatteet saatu lahjoituksena kavereilta, muutama ostettu kirpparilta ja pari yöpukua lastenvaateliikkeestä. Ai niin, hoitopöytä on Ikeasta.