Oletteko onnellisia kun saitte ammattivalittajan pois palstalta?

Vierailija

Vai kirjoitteleekohan hän vielä palstalla?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vähän surettaa ammattivalittajan puolesta kun kaikki on kimpussa. Tämä kun tuntuu olevan ainoa kanava jossa hän voi purkaa itseään. Ei se varmasti helppoa ole kun ei ole ystäviä 😐

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän surettaa ammattivalittajan puolesta kun kaikki on kimpussa. Tämä kun tuntuu olevan ainoa kanava jossa hän voi purkaa itseään. Ei se varmasti helppoa ole kun ei ole ystäviä 😐

Oisko sit ehkä kannattanut laittaa nikiksi "yksinäinen", mieluummin kuin ammattivalittaja, mikä herättää ainakin itsessäni ikäviä fiboja.

Vierailija

Oi voi ammativalittaja kun et voi myöntää, että olet itse tämän aloituksen takana. Aloitus on tehty sillä tyylillä että itse kalastelet huomiota ja kihiset kun et kehtaa myöntää sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko ammattivalittaja (taas) julistanut lopettavansa tänne kirjoittelun? Mulla mennyt tälläinen tärkeä avaus ohitse.

Joku tässä päivänä muutamana teki avauksia ammattivalittajan nikillä tyyliin "en pidä lanttulaatikosta. Miksi pitäisi, se on pahaa". Siitä syntyi ammattivalittajalle harmaita hiuksia ja totesi, että palsta on pilalla kun joku omi hänen vaalimansa hahmon.

Vierailija

Minä pidän ammattivalittajasta. Olen itse ihan samanlainen. Olemme paljon älykkäämpiä kuin te palstan keskivertomammat ja palstalla vain siksi, että olemme elämän alisuoriutujia seikkojen, jotka eivät ole omaa syytämme, takia. Mutta täällä on hauskaa pistää tyhmiä mammoja 6-0.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat