Miksi Niina Lahtinen (Akun vaimo) nykyään joka ohjelmaa pilaamassa?

Vierailija

Ärsyttävän luonnoton ylinäyttelijä, joka nauraa aina kitalaki vilkkuen tai sitten huutaen.
Ei pysty edes Siskonpetiä enää katsomaan hänen takiaan. Edellisen kerran pelästyin, että nyt se on palkattu pilaamaan Roba. Toivottavasti oli vain pikavierailu yhdessä osassa.

Mies on niin samaa mieltä kanssani ja moni muukin henkilö, jonka kanssa asiadta olen puhunut. Mikä ihme siinä naisessa on niin ärsyttävää?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Ei otsikkoon tarvi lisäystä "akun vaimo", hirveän patriarkaalista kun kuitenkin kyse tunnetusta henkilöstä. Vastauksena kysymykseesi mielestäni, media nostaa aina välillä uusia kasvoja joita sitten tunkee joka tuutista jossain vaiheessa ne taas vaihtuu.

Vierailija

En seuraa viihdettä kovin paljon, joten olen nähnyt Lahtisen vain Hyvissä ja huonoissa uutisissa. Tallennan katsottaviksi tarkoittamani ohjelmat, jotta voin hyppiä mainokset yli, ja joskus olen hyppinyt myös Lahtisen yli.

Minua hänessä ärsyttää se, että vaikka hänen (käsikirjoitetut) juttunsa voivat olla hauskojakin, hän luottaa liikaa nätti nainen + härskit jutut -yhdistelmän toimivuuteen. Hän yrittää myös lieventää mahdollisesti epäonnistuvaa esitystään lähes joka kerta joko pyörittelemällä jutulleen silmiään tai nauramalla sille jo ennen yleisön reagointia. Hän myös ratsastaa miehensä (jonka olen nähnyt kerran muistaakseni Uutisvuodossa - kerta riitti, lopetin niiden kakkajuttujen kuuntelemisen kymmenen minuutin jälkeen eikä minulla ole tarvetta eikä halua nähdä tuota miestä enää) maineella, ja avuliaat panelistit auttavat häntä ratsastamaan sillä, jollei omaan mieleen muistu.

Lahtisen näyttelijäntaidoista en osaa sanoa mitään, kun en ole nähnyt. Tuossa keskusteluohjelmassa hänen hahmonsa kyllä on aikamoinen ylilyönti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin tykkään!
Sun mielipiteillä ei niin väliä olekkaan ;).

Ja sun mielipiteilläkö on ;)

Vierailija

Joo ja jonkun uuden Hevek-ohjelman puffissa vilahti sen naama. Jää sekin sitten katsomatta ja hyvä niin.

Turhaa katselua onkin hyvä välttää :)

Vierailija

Niina Lahtinen on katsonut liikaa Fakta hommaa. En jaksa katsella sitä 80-lukulaista komedianäyttelemistä. Pirjo-whatever on oikeasti hauska.

Vierailija

Minusta on aina vaikea juttu se, että näyttelijän pitää olla hauska, sanavalmis jne. itse. Minusta näyttelijäntyötä on ohjauksessa näytteleminen. Stand up komiikka on stanup koomikkojen työtä. Nykyään näyttelijöiden pitää olla itse stand up koomikkoja. Se on turha rasite heille. Minusta Niina Lahtinen on aina tosi hyvä näyttelijänä muiden ohjauksessa. Esim. 21 tapaa pilata avioliitto-elokuvasssa hän teki tosi hienon sivuroolin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen (Akun vaimo) titteli kai sekin... vai haitko ap, tarkoituksella provosoivaa sävyä otsikkoon?

Ihan tarkoituksella laitoin Akun vaimo, koska tuo sen itse jatkuvasti esille. Vihjailee kotielämästä jne.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat