Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluvaatteet, kamalan kalliita! Huomaako peruslenkkeilijä eroa prisman 12€ ja urheiluliikkeen 50€ treeni t-paidassa?

Vierailija
30.07.2026 |

No onneksi on alennusmyyntejä ja halpismerkkien urheiluvaatteita. Kengissä nyt tietysti on varmaan eroja halvan ja kalliin välillä mutta esim jotkut  trikooleggarit?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää marketien, Lidlin, ja perusvaatekauppojen (H&M, Lindex, Cubus jne) urheiluvaatteilla.

Vierailija
2/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei ole oikeaa vastausta. Hinta ei vaikuta mutta laatuero voi olla merkittävä, mutta toisaalta halpa voi olla parempi vaihtoehto. Selviää vain kokeilemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut pettymyksiä kalliissa vaatteissa ja toisaalta saanut halvalla hyvää. Lidlussä on mielestäni ollut hyviä, vaikka ovat tosi edullisia.

Vierailija
4/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ei ole oikeaa vastausta. Hinta ei vaikuta mutta laatuero voi olla merkittävä, mutta toisaalta halpa voi olla parempi vaihtoehto. Selviää vain kokeilemalla.

Minulla oli kallis urheilupaita, ihan hirveän kuuma ja kun piti hien poissa paidasta niin oli entistä kuumempi. Halvemmat on parempia, kokemuksesta huomannut 

Vierailija
5/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppaile kuin miljönääri 🥳

Vierailija
6/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut pettymyksiä kalliissa vaatteissa ja toisaalta saanut halvalla hyvää. Lidlussä on mielestäni ollut hyviä, vaikka ovat tosi edullisia.

Lidlin urheiluvaatteet on olleet kyllä iloinen yllätys 

Vierailija
7/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Lidl kelpaa.

Vierailija
8/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kallis urheilupaita, ihan hirveän kuuma ja kun piti hien poissa paidasta niin oli entistä kuumempi. Halvemmat on parempia, kokemuksesta huomannut 

Mulla on koko kesän valikoitunut päälle lenkille lähtiessä sama prisman halpis urheilu t-paita. Tosin kokemusta ei olekaan kamalan kalliista urheiluvaatteista että en tiedä sitten onko niissä eroja. 

Vierailija
9/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumppaan ja lenkkeilen ihan perus-t-paidoissa. Siihen ei tarvi mitään kalliita urheiluvaatteita. Mutta treenitrikoot pitää olla Nikeä tai Addua tms, ihan laadun vuoksi, halvoilla pskoilla ei tee mitään. Urheilutakit on kyllä hyviä, mutta kävelylenkin voin heittää ihan tavis-puuvillaneuleessakin. Mutta lenkkarit pitää olla hyvät, ja nehän on kalliit ihan Prismassakin. Sukat voi olla tavallisetkin.

Talvella ja syksyllä sitten ulkoiluvaatteet ja -kengät pitää olla hyvät. Ja on kalliit.

Perusvaatekauppojen urheiluvaatteet on vitsi. En edes viitsi alottaa.

Vierailija
10/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ainoastaan Lacosten sportti asuja.
T.Jamppa

Vierailija
11/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidoissa on jonkin verran eroa mitoituksessa. Osa halpispaidoista on aikamoisia telttoja. Vähän kun sovittaa ja valikoi, niin halvemmista löytyy oikein hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
12/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jumppaan ja lenkkeilen ihan perus-t-paidoissa. Siihen ei tarvi mitään kalliita urheiluvaatteita. Mutta treenitrikoot pitää olla Nikeä tai Addua tms, ihan laadun vuoksi, halvoilla pskoilla ei tee mitään. Urheilutakit on kyllä hyviä, mutta kävelylenkin voin heittää ihan tavis-puuvillaneuleessakin. Mutta lenkkarit pitää olla hyvät, ja nehän on kalliit ihan Prismassakin. Sukat voi olla tavallisetkin.

Talvella ja syksyllä sitten ulkoiluvaatteet ja -kengät pitää olla hyvät. Ja on kalliit.

Mä en puuvillasta tykkää t-paitamatskuna kun urheilee. On aina ihan läpimärkiä, tekokuidut on tuossa kohtaa parempia kun kuivuvat. 

Vierailija
13/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun urheiluvaatekaupat on Intersport ja Stadium. Joskus on löytynyt ihan Prismastakin.

Vierailija
14/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kolme kuukautta ihan niillä vaatteilla mitä kaapista löytyy, ja jos into lenkkeilyyn jatkuu, niin sitten voi harkita uudestaan, ja luultavasti siinäkin vaiheessa kengät lienevät tärkeimmät, muut vaatteet sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
15/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän ainoastaan Lacosten sportti asuja.
T.Jamppa

Lontoossa on ihana Lacoste-kauppa. Jos olisin miljönääri, voisin kompatakin Jamppaa.

Mutta kyllä Niket ja Addut on best.

Vierailija
16/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kolme kuukautta ihan niillä vaatteilla mitä kaapista löytyy, ja jos into lenkkeilyyn jatkuu, niin sitten voi harkita uudestaan, ja luultavasti siinäkin vaiheessa kengät lienevät tärkeimmät, muut vaatteet sitten joskus myöhemmin.

Hyvät lenkkarit ei kyllä oo huono investointi. Niitähän voi käyttää ihan arkikenkinäkin.

Vierailija
17/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan hirveempää eroa ole muuta ku kengissä. Ne kannattaa olla hyvät 

Vierailija
18/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu vaihtelee. H&M’stä on urheilupusero joka ovat kestänyt vuosia ja olen todella tyytyväinen. Sitten taas melko uusi ja hintavakin H&M pyöräilypusero meni nopeasti nukkaiseksi. En ostaisi sieltä enää pyöräilyvaatteita. Merkkien pyöräilyvaatteisiin iso ero.

Vierailija
19/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava bisnes tästäkin tehty. Parin euron kulahtanut t-paita ja pieruverkkarit hoitanut virkaa vuodesta toiseen.

Vierailija
20/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät lenkkarit ei kyllä oo huono investointi. Niitähän voi käyttää ihan arkikenkinäkin.

Hyviä juoksukenkiä ei kannata kuluttaa kuin juostessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi