Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten ja naisten uskollisuus

Vierailija
07.11.2015 |

Olen ollut miesvaltaisella alalla töissä reippaasti yli kymmenen vuotta ja menettänyt kaiken uskoni rehelliseen parisuhteeseen. Olen todistanut niin monet pikkujoulut ja virkistyspäivät perheellisten/parisuhteessa olevien ihmisten uskottomuutta ja valehtelua. Pienen valonpilkahduksen toiveisiini olisi tuonut, jos
poikkeus olisi joukossa ollut, mutta ei :()

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi sanot ettei sua kiinnosta sen toisen osapuolen mahdollisen puolison mielipide asiaan?

Miksi siitä pitäisi olla kiinostunut? Eikö ole lähinnä sen puolison asia olla kiinostunut siitä mitä oma puoliso asiasta ajattelee? Jos hän pitää koskettelua, suutelua tms sopimattomana hän luultavasti osaa sen myös halutessaan estää... ellei sitte ole kyse seksuaalisesta ahdistelusta jopa pakottamisesta joka sinänsä on hyvin ikävää ja inhottavaa mutta ei ainkaan itsessäni herättäisi mustasukkaisuutta.

Haista vittu! Teidänlaiset kyllä tiedetään. Toivottavasti joku vielä repii sulta silmät päästä. Et ansaitse kunnioitusta kun et sitä muillekaan anna saatanan huora.

Ei kannata hukata energiaansa oletusten tekemiseen muista ihmisistä. Kannattaa käyttää sekin energia itseensä ja omaan suhteeseensa.

Vierailija
62/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ainakaan moraalia ole. Tietääkö miehesi oikeasti mitä oikein puuhailet?

Missä? Tietää pääsääntöisesti kyllä sen miltä osin puuhailuni häntä kiinostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi lukemaan koko ketjua läpi, mutta kerron omista kokemuksistani.

Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt noin seitsämän vuotta. Olen oman "tiimini" ainoa nainen ja myös koko firman muutkin yksiköt ovat miesvaltaisia. Paljon on näihin vuosiin ehtinyt sisältyä erilaisia illanistujaisia, pikkujouluja, virkistyspäiviä jne. Sen, mitä itse olen omaa työporukkaani seurannut, niin en voi täysin samaistua ap:n kokemuksiin. Useampi omista työkavereista puhuu nätisti omista vaimoistaan ja lapsistaan ja käyttäytyvät juhlissa hyvin. Tanssiminen on omasta mielestäni ok (myös oman mieheni kohdalla). Mukaan toki aina mahtuu näitä lähentelijöitä, jotka varmasti pettäisivät, jos tilaisuuden saisivat. Omasta kokemuksesta sanoisin, että noin 30-40 % on noita ap:n kuvailemia "miehiä".

Vierailija
64/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ainakaan moraalia ole. Tietääkö miehesi oikeasti mitä oikein puuhailet?

Todennäköisesti ainakin huomattavasti paremmin kuin esim. alapeukuttaja luulee tietävänsä.

Vierailija
65/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole moraalia ollenkaan.

Ei teillä kyllä kovin kummoinen parisuhde ole kun ei miestäsi edes kiinnosta tekemisesi