Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten ja naisten uskollisuus

Vierailija
07.11.2015 |

Olen ollut miesvaltaisella alalla töissä reippaasti yli kymmenen vuotta ja menettänyt kaiken uskoni rehelliseen parisuhteeseen. Olen todistanut niin monet pikkujoulut ja virkistyspäivät perheellisten/parisuhteessa olevien ihmisten uskottomuutta ja valehtelua. Pienen valonpilkahduksen toiveisiini olisi tuonut, jos
poikkeus olisi joukossa ollut, mutta ei :()

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös miehisellä alalla ja tulen vuosi vuodelta varmemmaksi siitä, että tulen viettämään loppuelämäni yksin.

Vierailija
42/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tässä on käynyt ap sulle se perinteinen, eli kiinnität huomiota vain kiinnostaviin tai pelottaviin miehiin, kuten naiset niin monesti tekevät. Minäkin tunnen muutaman panomiehen ja muutaman sosiaalisesti kömpelön nössön. Monesti naispuoliset yhteiset tuttavamme kyselevät minulta näistä kourallisesta miehiä, mutta eivät koskaan suuresta enemmistöstä tuntemiani tavismiehiä.

Sain hyvän kokemuksen tästä kun yritin saattaa tuntemaani naista ja miestä yhteen. Kysyin "Matilta" että mitä hän tykkää tästä yhdestä "Hannasta". Sanoi heti että on kaunis, kiva ja niin poispäin. Kun kysyin "Hannan" mielipidettä "Matista", kysyi hän että kenestä oikein puhun? En ole varmaan koskaan kuullutkaan hänestä?

Tämä on tuttua. Naiset eivät edes huomaa kuin murto-osan miehistä ja loput on pelkkää paskaa.

Sitten valitetaan kun ollaan sinkkuja ja "ei kelvata" muka miehille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tässä on käynyt ap sulle se perinteinen, eli kiinnität huomiota vain kiinnostaviin tai pelottaviin miehiin, kuten naiset niin monesti tekevät. Minäkin tunnen muutaman panomiehen ja muutaman sosiaalisesti kömpelön nössön. Monesti naispuoliset yhteiset tuttavamme kyselevät minulta näistä kourallisesta miehiä, mutta eivät koskaan suuresta enemmistöstä tuntemiani tavismiehiä.

Sain hyvän kokemuksen tästä kun yritin saattaa tuntemaani naista ja miestä yhteen. Kysyin "Matilta" että mitä hän tykkää tästä yhdestä "Hannasta". Sanoi heti että on kaunis, kiva ja niin poispäin. Kun kysyin "Hannan" mielipidettä "Matista", kysyi hän että kenestä oikein puhun? En ole varmaan koskaan kuullutkaan hänestä?

Tämä on tuttua. Naiset eivät edes huomaa kuin murto-osan miehistä ja loput on pelkkää paskaa.

Osa naisista EI kelpaa miehille ja me tällaiset naiset ollaan myös ilmaa. Kaikille miehille.

Vierailija
44/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskentelin markkinointiosastolla, jonka palveluksessa oli kahdeksan miestä ja neljä naista. Seitsemän miehistä ja kolme naisista petti niin pikkujouluissa kuin ns. koulutusmatkoillakin. Kaikki he olivat parisuhteessa.

Kamalinta oli, että osa näistä ihmisistä harrasti seksiä muiden kuullen esimerkiksi mökin parvella. Pettämistä tapahtui erilaisissa juhlissa ja tapaamisissa -  useiden eri partnereiden kanssa.

Oli lievästi sanottuna kuvottavaa joutua matkustamaan heidän kanssaan.

Kahdeksas mies oli kyseisissä tilaisuuksissa kunnollinen, tunnollinen ja uskollinen vaimolleen siitä huolimatta, että hän oli oikeasti todella hyvännäköinen. Hän siirtyi myöhemmin pettäjäkaartiin... Yök. 

Ikävä kyllä tuo ON noin yleistä. Olen sen itsekkin huomannut.

Vastenmielisintä on että sen lisäksi että petetään niin moni mm. flirttailee erittäin avoimesti työpaikalla ja naiset istuvat miesten sylissä. Siis naiset jotka ovat parisuhteessa tai jopa naimisissa.

Ei kyllä käy kateeksi kyseisten ihmistenpuolisoita. 

Lohduttaudu ajattelemalla että ovat varmaan kaltaistensa kanssa naimisissakin

Mutta erittäin moni taas ei ole kaltaistensa kanssa. Niiden puolesta minua harmittaa. 

Rehellinen ja uskollinen ihminen ja sitten puoliso onkin täysi kusipää ja nussii pitkin poikin.

Vierailija
45/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet.

Kahdella näistä pettäjistä oli vaimo viimeisillään raskaana ja miehet pettivät minkä ehtivät, kun naiset odottivat HEIDÄN lapsiaan.

Mielestäni tilanne oli kammottava.

t. Markkinoinnissa työskennellyt, joka kannattaa uskollisuutta

Vierailija
46/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sen syyllistämisen sijaan voitaisiin joskus keskustella niistä suhteista ja miksi joku pettää. On totta, että jotkut on sikoja niin miehet kuin naiset, on myös totta, että monet elää todella surkeassa suhteessa, tylsää arkea, nalkuttamista, riitelyä, ei läheisyyttä, ei seksiä jne.. Luulen, että jos monet tarkastelisivat sitä suhteensa tilaa rehellisesti, niin mikään yllätys ei se pettäminen ole, se on vain sen huonon suhteen viimeinen naula arkkuun.

Tämä ei tee pettämisestä oikeutettua ja jotkut voi pettää vaikka asiat olisi hyvin, mutta kuinka monilla kyse on siitä, että se suhde on umpisurkea.

Eikö olisi reilumpaa erota ensin?

Vierailija
47/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet.

Kahdella näistä pettäjistä oli vaimo viimeisillään raskaana ja miehet pettivät minkä ehtivät, kun naiset odottivat HEIDÄN lapsiaan.

Mielestäni tilanne oli kammottava.

t. Markkinoinnissa työskennellyt, joka kannattaa uskollisuutta

Minäkin olen kerran pannut miestä, jolla olikin raskaanaoleva kumppani. Tuli paha mieli kun sain tietää tuosta.

Vierailija
48/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä tuossa myöskään tuonut ilmi, mistä Hanna ja Matti tuntevat toisensa. Onko heidät esitelty kunnolla, vai onko Matille vain näytetty jostain nurkan takaa että tuolla on muuten meidän Hanna, oikein kiva tyttö ja hauskakin vielä?

Vierailija
49/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista EI kelpaa miehille ja me tällaiset naiset ollaan myös ilmaa. Kaikille miehille.

Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään naisen ulkonäkö kunhan se ei ole mikään avaruushirviö.

Eikä miehiä kiinnosta naisen työ eikä sen koulutus.

Joten ainoaksi jää minkälainen nainen on sisältä?

Jos keskiverto mieheltä kysyy niin hän ottaisi suurimman osan naisista kumppaneiksi jota vaan vastaan tulee. Poislukien eläkeläiset ja alaikäiset. Sekä vammaiset ja erittäin lihavat jne.

Ainoa syy miehelle on sanoa ei on että naisen luonteenpiirre on sellainen että sen kanssa ei voi tulla toimeen.

Kun mies saa seksiä, naisen joka on hänen kanssaan ja ei yritä muuttaa miestä niin mies rakastuu naiseen.

En oikeasti usko että et muka kelpaa miehille. Olet vain ollut väärien miesten kanssa tekemisissä. 

Baari on aina huono paikka hakea parisuhdetta. Sellaisen voi saada mutta yleensä ne on aivan paskoja. Baareissa ei paljon älykkäitä liiku. Enkä nyt puhu siitä että kuka on kouluttautunut mihinkin.

Älä ota miestä joka juo alkoholia. 

Jos et itse viitsi tehdä aloitteita niin käytä internettiä. Jos teet aloitteita niin selvästi teet niitä aivan väärille miehille. 

Yleensä paikan suosituin, komein ja/tai puhelijain mies on juuri sellainen joka kannatta kiertää.

Mene seuraavaksi sellaisen miehen luo joka on hiljaa. 

Vierailija
50/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään naisen ulkonäkö kunhan se ei ole mikään avaruushirviö.

Eikä miehiä kiinnosta naisen työ eikä sen koulutus.

Joten ainoaksi jää minkälainen nainen on sisältä?

Jos keskiverto mieheltä kysyy niin hän ottaisi suurimman osan naisista kumppaneiksi jota vaan vastaan tulee. Poislukien eläkeläiset ja alaikäiset. Sekä vammaiset ja erittäin lihavat jne.

Ainoa syy miehelle on sanoa ei on että naisen luonteenpiirre on sellainen että sen kanssa ei voi tulla toimeen.

Kun mies saa seksiä, naisen joka on hänen kanssaan ja ei yritä muuttaa miestä niin mies rakastuu naiseen.

En oikeasti usko että et muka kelpaa miehille. Olet vain ollut väärien miesten kanssa tekemisissä. 

Baari on aina huono paikka hakea parisuhdetta. Sellaisen voi saada mutta yleensä ne on aivan paskoja. Baareissa ei paljon älykkäitä liiku. Enkä nyt puhu siitä että kuka on kouluttautunut mihinkin.

Älä ota miestä joka juo alkoholia. 

Jos et itse viitsi tehdä aloitteita niin käytä internettiä. Jos teet aloitteita niin selvästi teet niitä aivan väärille miehille. 

Yleensä paikan suosituin, komein ja/tai puhelijain mies on juuri sellainen joka kannatta kiertää.

Mene seuraavaksi sellaisen miehen luo joka on hiljaa. 

20 vuotta yritin ja erilaisia miehiä. Ei kelpaa niin ei kelpaa :)

Vierailija
51/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi sanoinkin, että kukaan ei tiedä, mikä oikeasti on totta. Toisilla ihmisillä on vaan nähtävästi tarve juoruilla.

Joskus tosiaan tuntuu että ihmiset (valitettavasti etenkin naiset) ovat kiinostuneempia muiden asioista kuin omistaa.

Tutkimusten mukaan miehet juoruilevat yhtä paljon kuin naisetkin. Sitä paitsi siistijä on mies.

Vierailija
52/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, viime kädessä uskollisuus on asenne- ja moraalikysymys, eli kysymys kasvatuksesta, psykofyysisestä ympäristöstä ja individuaalista "olemuksesta" kuten vaikka luottamuksesta. Jotkut vaan ei lankea, vaikka taivas putoaisi niskaan, ja toiset, no te tiedätte, lankeavat ensimmäiseen, seuravaan jne., ja jossain siinä välissä on kiikun kaakun ryhmä, joihin pätevät kaikki miljoona perustelua!

Vierailija
53/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin, viime kädessä uskollisuus on asenne- ja moraalikysymys, eli kysymys kasvatuksesta, psykofyysisestä ympäristöstä ja individuaalista "olemuksesta" kuten vaikka luottamuksesta. Jotkut vaan ei lankea, vaikka taivas putoaisi niskaan, ja toiset, no te tiedätte, lankeavat ensimmäiseen, seuravaan jne., ja jossain siinä välissä on kiikun kaakun ryhmä, joihin pätevät kaikki miljoona perustelua!

Totta, ehdottomasti on myös absoluuttisen uskollisia!

Vierailija
54/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että itse näen pettämiseksi suutelemisen ja koskettelun. Yhdyntää en onneksi ole koskaan todistanut.

Ap

Kosketellaan mistä? Minä koskettelen hyviä työkavereitani töissäkin. Esim taputan selälle. Halaan herkästi, ja olempa hyvää työkaveria suukottanut poskellekin illan vietossa. Saatan myös suukottaa ihan suullekin pikaisesti. Olen myös hyvin flirtti. Pettämisen kanssa tällä ei ole mitäön tekemistä, eikä mua saisi mistään illanistujaisista matkaansa. Onneksi mun puolisoni ei pidä tätä pettämisenä ja voin avoimesti tästä kertoakin.

Vierailija
55/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että itse näen pettämiseksi suutelemisen ja koskettelun. Yhdyntää en onneksi ole koskaan todistanut.

Ap

Kosketellaan mistä? Minä koskettelen hyviä työkavereitani töissäkin. Esim taputan selälle. Halaan herkästi, ja olempa hyvää työkaveria suukottanut poskellekin illan vietossa. Saatan myös suukottaa ihan suullekin pikaisesti. Olen myös hyvin flirtti. Pettämisen kanssa tällä ei ole mitäön tekemistä, eikä mua saisi mistään illanistujaisista matkaansa. Onneksi mun puolisoni ei pidä tätä pettämisenä ja voin avoimesti tästä kertoakin.

Ja seuraavaksi sanot ettei sua kiinnosta sen toisen osapuolen mahdollisen puolison mielipide asiaan?

Vierailija
56/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työpaikka tai yhden ihmisen elämänpiiri ei todista paljonkaan. Olen ollut työelämässä kauan, eivätkä työpaikoillani ihmiset ole pettäneet puolisoitaan ainakaan työkavereiden kanssa. Pomo kyllä petti puolisoaan yhden urakoitsijan kanssa, mutta jäi kiinni. 

Vierailija
57/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos teillä on joku avoin suhde niin se on teidän ongelmanne. Mutta yleensä ihmiset kyllä pitää noita asioita pettämisenä

Vierailija
58/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi sanot ettei sua kiinnosta sen toisen osapuolen mahdollisen puolison mielipide asiaan?

Miksi siitä pitäisi olla kiinostunut? Eikö ole lähinnä sen puolison asia olla kiinostunut siitä mitä oma puoliso asiasta ajattelee? Jos hän pitää koskettelua, suutelua tms sopimattomana hän luultavasti osaa sen myös halutessaan estää... ellei sitte ole kyse seksuaalisesta ahdistelusta jopa pakottamisesta joka sinänsä on hyvin ikävää ja inhottavaa mutta ei ainkaan itsessäni herättäisi mustasukkaisuutta.

Vierailija
59/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi olla kiinostunut? Eikö ole lähinnä sen puolison asia olla kiinostunut siitä mitä oma puoliso asiasta ajattelee? Jos hän pitää koskettelua, suutelua tms sopimattomana hän luultavasti osaa sen myös halutessaan estää... ellei sitte ole kyse seksuaalisesta ahdistelusta jopa pakottamisesta joka sinänsä on hyvin ikävää ja inhottavaa mutta ei ainkaan itsessäni herättäisi mustasukkaisuutta.

Ei sinulla ainakaan moraalia ole. Tietääkö miehesi oikeasti mitä oikein puuhailet?

Vierailija
60/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Pena kävi panee Pirjoo vaikka on varattu.

Kaikki miehet on sikoja, röh, röh..

Ei kun Pirre pani Penaa, muista tasa-arvo.