Miesten ja naisten uskollisuus
Olen ollut miesvaltaisella alalla töissä reippaasti yli kymmenen vuotta ja menettänyt kaiken uskoni rehelliseen parisuhteeseen. Olen todistanut niin monet pikkujoulut ja virkistyspäivät perheellisten/parisuhteessa olevien ihmisten uskottomuutta ja valehtelua. Pienen valonpilkahduksen toiveisiini olisi tuonut, jos
poikkeus olisi joukossa ollut, mutta ei :()
Kommentit (65)
20. puhut yhdestä ainoasta tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin markkinointiosastolla, jonka palveluksessa oli kahdeksan miestä ja neljä naista. Seitsemän miehistä ja kolme naisista petti niin pikkujouluissa kuin ns. koulutusmatkoillakin. Kaikki he olivat parisuhteessa.
Kamalinta oli, että osa näistä ihmisistä harrasti seksiä muiden kuullen esimerkiksi mökin parvella. Pettämistä tapahtui erilaisissa juhlissa ja tapaamisissa - useiden eri partnereiden kanssa.
Oli lievästi sanottuna kuvottavaa joutua matkustamaan heidän kanssaan.
Kahdeksas mies oli kyseisissä tilaisuuksissa kunnollinen, tunnollinen ja uskollinen vaimolleen siitä huolimatta, että hän oli oikeasti todella hyvännäköinen. Hän siirtyi myöhemmin pettäjäkaartiin... Yök.
Tuo nyt on kai ääriesimerkki, jos tuolla oli vaikkapa ylikorostuneena ulospäinsuuntautuneet ja flirttikykyiset.
Vierailija kirjoitti:
20. puhut yhdestä ainoasta tapauksesta.
Pitääkö tähän listata jokainen kerta kun olen pannut merkille sen että miehet yleensä huomaavat jokaisen naisen sosiaalisista ympyröistään ja naiset taas vain kiinnostavat, tai pelottavat, tapaukset?
Itse ajattelin aikoinani kun olin prostituoitu etten luota enää miehiin kun joka ikinen oli varattu joka luonani kävi mutta kyllä se ohi meni kun oikea mies löytyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noinkin hyvin perillä työkavereiden tekemisistä? Missä ja miten tarkalleen ottaen pettäminen tapahtuu?
En ole ap, mutta meillä ainakin juorut kulkee ja osa ihmisistä leuhkii näillä kokemuksillaan. Sitä mikä on totta, ei kukaan oikeasti tiedä, paitsi tietysti asianomaiset. Siistijä aina kertoo pikkujoulujen jälkeen, kuinka monta kondomia on löydetty ja mistä.
Löydetyistä kondomeista nyt on hiukan vaikea päätellä kuka pettää ja ketä (ja onko edes pettämistä tapahtunut). Pitäisin kyllä sitäkin lähinnä siivoojan juoruiluna jolla on korkeitaan se merkitys että hän tietää jonkun käyttäneen kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin aikoinani kun olin prostituoitu etten luota enää miehiin kun joka ikinen oli varattu joka luonani kävi mutta kyllä se ohi meni kun oikea mies löytyi
Luulen, että olet kohdannut paljon miehiä joilla ei ole seksielämää ollenkaan, vaikka ovat suhteessa ovat todella yksinäisiä.
Mulla on sellainen olo, että tämäkin keskustelu lähtee taas kohta mies-nainen jankkaamiseksi. No kun naapurin Pena tai Pirre, niin kyllä kaikki muutkin miehet tai naiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että olet kohdannut paljon miehiä joilla ei ole seksielämää ollenkaan, vaikka ovat suhteessa ovat todella yksinäisiä.
Aiheesta lukemani tutkimukset viittaavat kyllä ihan toisenlaisiin tuloksiin. Mutta toki näitä palveluita käyttävät myös tällaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen olo, että tämäkin keskustelu lähtee taas kohta mies-nainen jankkaamiseksi. No kun naapurin Pena tai Pirre, niin kyllä kaikki muutkin miehet tai naiset...
Juu, omat pienet ympyrät Reiskoineen ja Lissuineen = koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noinkin hyvin perillä työkavereiden tekemisistä? Missä ja miten tarkalleen ottaen pettäminen tapahtuu?
En ole ap, mutta meillä ainakin juorut kulkee ja osa ihmisistä leuhkii näillä kokemuksillaan. Sitä mikä on totta, ei kukaan oikeasti tiedä, paitsi tietysti asianomaiset. Siistijä aina kertoo pikkujoulujen jälkeen, kuinka monta kondomia on löydetty ja mistä.
Löydetyistä kondomeista nyt on hiukan vaikea päätellä kuka pettää ja ketä (ja onko edes pettämistä tapahtunut). Pitäisin kyllä sitäkin lähinnä siivoojan juoruiluna jolla on korkeitaan se merkitys että hän tietää jonkun käyttäneen kondomia.
Siksi sanoinkin, että kukaan ei tiedä, mikä oikeasti on totta. Toisilla ihmisillä on vaan nähtävästi tarve juoruilla.
Naapurin Pena kävi panee Pirjoo vaikka on varattu.
Kaikki miehet on sikoja, röh, röh..
Vierailija kirjoitti:
Siksi sanoinkin, että kukaan ei tiedä, mikä oikeasti on totta. Toisilla ihmisillä on vaan nähtävästi tarve juoruilla.
Joskus tosiaan tuntuu että ihmiset (valitettavasti etenkin naiset) ovat kiinostuneempia muiden asioista kuin omistaa.
Jos aloituksellasi viittaat miesten uskottomuuteen, niin naisten uskottomuus on yhtä yleistä Suomessa. Joidenkin tutkimusten mukaan jopa hieman yleisempää. Kannattaa hakea puolisoa, joka haluaaa sinut eikä puolisoa, joka tyytyy sinuun.
Minusta sen syyllistämisen sijaan voitaisiin joskus keskustella niistä suhteista ja miksi joku pettää. On totta, että jotkut on sikoja niin miehet kuin naiset, on myös totta, että monet elää todella surkeassa suhteessa, tylsää arkea, nalkuttamista, riitelyä, ei läheisyyttä, ei seksiä jne.. Luulen, että jos monet tarkastelisivat sitä suhteensa tilaa rehellisesti, niin mikään yllätys ei se pettäminen ole, se on vain sen huonon suhteen viimeinen naula arkkuun.
Tämä ei tee pettämisestä oikeutettua ja jotkut voi pettää vaikka asiat olisi hyvin, mutta kuinka monilla kyse on siitä, että se suhde on umpisurkea.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituksellasi viittaat miesten uskottomuuteen, niin naisten uskottomuus on yhtä yleistä Suomessa. Joidenkin tutkimusten mukaan jopa hieman yleisempää. Kannattaa hakea puolisoa, joka haluaaa sinut eikä puolisoa, joka tyytyy sinuun.
Tiedän yhden perheen joista mies on virallisesti pettäjä. Nainen on kertonut kaikille sukulaisilleenkin että mies on pettänyt häntä. Kaikki tietävät sen. Nainen ei kuitenkaan kerro, eikä mieskään tiedä, naisen myös todennäköisesti pettäneen juhliessaan tai ainakin tehneen vaikka mitä tuhmaa jopa muiden nähden. (kielareita hitaita tanssiessa, sormetusta, käsi miehen housuun)
Vierailija kirjoitti:
Minusta sen syyllistämisen sijaan voitaisiin joskus keskustella niistä suhteista ja miksi joku pettää. On totta, että jotkut on sikoja niin miehet kuin naiset, on myös totta, että monet elää todella surkeassa suhteessa, tylsää arkea, nalkuttamista, riitelyä, ei läheisyyttä, ei seksiä jne.. Luulen, että jos monet tarkastelisivat sitä suhteensa tilaa rehellisesti, niin mikään yllätys ei se pettäminen ole, se on vain sen huonon suhteen viimeinen naula arkkuun.
Tämä ei tee pettämisestä oikeutettua ja jotkut voi pettää vaikka asiat olisi hyvin, mutta kuinka monilla kyse on siitä, että se suhde on umpisurkea.
Ainakin nuorehkoilla pareilla "sikamaisuus" tuntuu olevan se yleisin syy. Ehkä keski-iässä ja sen jälkeen voi tulla tuo huono suhde kuvioon. Se on kauniisti ajateltu että on niin huonossa suhteessa että lopulta kokee ansaitsevansa parempaa. Mutta ainakin mun ikäisillä kenestä tiedän että pettämistä on ollut, niin kyllä se on luonne niillä vaan sellainen että täytyy mennä radalle saamaan kehuja ja panoja.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin markkinointiosastolla, jonka palveluksessa oli kahdeksan miestä ja neljä naista. Seitsemän miehistä ja kolme naisista petti niin pikkujouluissa kuin ns. koulutusmatkoillakin. Kaikki he olivat parisuhteessa.
Kamalinta oli, että osa näistä ihmisistä harrasti seksiä muiden kuullen esimerkiksi mökin parvella. Pettämistä tapahtui erilaisissa juhlissa ja tapaamisissa - useiden eri partnereiden kanssa.
Kahdeksas mies oli kyseisissä tilaisuuksissa kunnollinen, tunnollinen ja uskollinen vaimolleen siitä huolimatta, että hän oli oikeasti todella hyvännäköinen. Hän siirtyi myöhemmin pettäjäkaartiin... Yök.
Ikävä kyllä tuo ON noin yleistä. Olen sen itsekkin huomannut.
Vastenmielisintä on että sen lisäksi että petetään niin moni mm. flirttailee erittäin avoimesti työpaikalla ja naiset istuvat miesten sylissä. Siis naiset jotka ovat parisuhteessa tai jopa naimisissa.
Ei kyllä käy kateeksi kyseisten ihmistenpuolisoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tuo ON noin yleistä. Olen sen itsekkin huomannut.
Vastenmielisintä on että sen lisäksi että petetään niin moni mm. flirttailee erittäin avoimesti työpaikalla ja naiset istuvat miesten sylissä. Siis naiset jotka ovat parisuhteessa tai jopa naimisissa.
Ei kyllä käy kateeksi kyseisten ihmistenpuolisoita.
Lohduttaudu ajattelemalla että ovat varmaan kaltaistensa kanssa naimisissakin
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea puolisoa, joka haluaaa sinut eikä puolisoa, joka tyytyy sinuun.
Tuota ei voi koskaan tietää varmuudella mitä kumppani ajattelee.
Pikemmin se lasketaan kymmenissä prosenteissa kuin promilleissa (oliko yli 70% jotka pitää suutelemista pettämisenä).