Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että pidän LV-tuotteista! Mistä markettisarjasta sinä pidät?

Vierailija
15.03.2024 |

Lv on hyvä sarja ja hajusteeton.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen-tuotteet ovat kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Oma suosikkituotteeni on koivushampoo.

Vierailija
2/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin LVtä, hyvä laatu, kotimainen ja edullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät LVI-tuotteista? No käyhän se niinkin, itse suhtaudun niihin varsin neutraalisti.

Vierailija
4/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivy aia Normaalista. Hajusteeton herkän ihon sarja, edullinen.

Vierailija
5/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten varmaan ihan ok, mutta sitä hiuskiinnettä en käytä.  Kun en voi käyttää kuin hajusteetonta, niin ainoat marketti tuotteet on joko LV tai Herbina.

LV-hiuskiinne jättää kamalat jäämät tukkaan.  Ei lähde kunnolla pois edes syväpuhdistavalla shampoolla.  Vaikka en edes sitä suuria määriä käytä, mutta hennot hiukseni tarvitsee edes hiukan hiuskiinteen antamaa tukea.

Onneksi on sitten se Herbina.  

Kampaamo tuotteissa on tosi vähän tuoksuttomia kiinteitä.  Itse asiassa en ole löytänyt yhtään.

Vierailija
6/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa moite, että pakkauskoot saisivat olla isompia. 

Vierailija
7/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV-tuotteet sopivat minunkin herkälle, kuivalle iholleni. Yövoide ja kasvoseerumi ovat tosi miellyttävät. Tuoksuttomuus on näissä tuotteissa asia, jota arvostan!

Olen myös kokeillut Erisan-yövoidetta, joka tuntuu sopivan myös. Täytyypä kokeilla jossain vaiheessa Erisanin muitakin tuotteita. Tuoksuttomia ovat nämäkin.

Lumenen tuoksutonta yövoidetta tuubissa saa myös marketeista. Erinomainen minun iholleni.

Vierailija
8/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV saa minulle aikaan ihottumaa. Välttelen kaikin keinoin. Kuori nahat käsistäkin. Iho menee ruvelle voiteista, käsidesi saa nahat lähtemään käsistä ja pesuaineet aiheuttaa pesuaineesta johtuvaa ihottumaa. En tiedä mitä sontaa ne niihin tunkee, mutta jos lopettaisi.

Vierailija
9/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n ja Erisanin "hajuttomuus" on yhtä kuin tunkkainen paha haju. En ikinä pystyisi käyttämään.

Vierailija
10/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV saa minulle aikaan ihottumaa. Välttelen kaikin keinoin. Kuori nahat käsistäkin. Iho menee ruvelle voiteista, käsidesi saa nahat lähtemään käsistä ja pesuaineet aiheuttaa pesuaineesta johtuvaa ihottumaa. En tiedä mitä sontaa ne niihin tunkee, mutta jos lopettaisi.

Mulla tuon shampoo sai pään kutiamaan infernaalisesti, enkä ole edes pahasti atooppinen. Dödöllä taas aukeaa kainaloiden takainen iho. Olen oppinut vähitellen väistelemään noita ja ihmettelenkin, että onko tuo hajusteettomuus ainoa kriteeri, jolla nämä tuotteet ovat saaneet allergiamerkinnän.

Vierailija
11/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Doven ihopesuaineita. On hyviä eikä jätä ihon pintaan mitään limaista öljyä tai rasvaa.

Vierailija
12/12 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytin LVn dödöä. Kutisi. Toista kertaa en ole tuon merkin tuotteita ostanut.

Onko kukaan muu huomannut eroa Hieno suomalainen mustikka shampoossa? Kaksi viimeisintä putelia ovat haisseet mäntysuovalle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme