Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käräytän tuttavani Kelalle?

07.11.2015 |

Tuttavani saa ihosairautensa takia voiteista 100% korvauksen Kelasta. Hän ostaa niitä yli oman tarpeen, hakee korvaukset ja myy voiteet eteenpäin. Miten ilmoitan tästä Kelaan? Todisteena toiminnasta on ruutukaappaus netistä, joten en luulottele tässä mitään.

Ja miksi haluan käräyttää, vaikka asia ei mitenkään minulle kuulu? No siksi, kun se tyyppi on narsistinen pöljä, joka käyttää ystävääni hyväkseen. Pilaa kaikki juhlat ja illanvietot järjestämällä mustasukkaisuusdraamoja. Tulee jopa minun kotonani järjestettyihin juhliin huutamaan kuinka ystäväni ei rakasta ja makaa kaikkien kanssa. Itsehän olen tietenkin kostonhimoinen narttu, mutta meitähän maailmassa riittää. Joten, onko tietoa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tori.fi/paijat-hame/Paketti_Henkilo_47507252.htm?ca=18&w=112

mietin tuossa että auton jobbaus on parempaa hommaa kuin kelan tuet, ainakin kuvasta päätellen

Vierailija
42/45 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran kirje,että miesystävä asuu luvatta luonani. No vietiin miehen yksiön vuokrasopimus kelaan sekä vuokranantajalle niin sanoivat asia selvä. Sitä ei kukaan pysty kyttämään 24/7 montako yötä mies luonani. Molemmilla säilyi tuet ennallaan,joten turhaan te yritätte kellekään mitään kostaa tämmösillä. Samoin turhat lasut. Sossut kyllä näkee onko perätön. Turhaa viranomaisten ajankuluttamista tommoset kiusat. Vaan toki jos iloa saatte niin siittä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliväri kirjoitti:

https://www.tori.fi/paijat-hame/Paketti_Henkilo_47507252.htm?ca=18&w=112

mietin tuossa että auton jobbaus on parempaa hommaa kuin kelan tuet, ainakin kuvasta päätellen

Tuo ei oo laitonta. Monet ostaa halvalla autoja,laittaa ja myy eteenpäin kalliimmalla. Voithan sinä itsekin harrastaa sitä,kun noin kateellinen olet,jostain kelan tuistakin. En ymmärrä miten suomalaiset onkin niin kateellisia kaikesta.

Vierailija
44/45 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2015. Rasvoista on tainnu päiväykset mennä...

Vierailija
45/45 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuntuu saavuttaneen ap:sda jo kohtuullisen henkilökohtaisen kärsimyksen tason. Aiheuttajana tutun saamat Kelakorvatut ihovoiteet. Samalla kun käräytät kaverisi Kelaan, harkitse myös haastetta käräjille perusteluna juuri tuo kokemasi vääryys ja kärsimys, vaadi tästä itsellesi muhkeat korvaukset. Olen varma,, että kaikki vaivannäkösi kannattaa. Sinnikkyytesi on ihailtavaa!