Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna Abreun Nenäpäiväshow oli törkeän huono: Miksi yrittää laulaa suomeksi kun ei vaan suju??

Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Anna Abreu joutui levy-yhtiön käskystä vaihtamaan laulukielensä suomeksi, Nyt hän hukkuisi muuten massaan muiden naislaulajien alle, mutta on kyllä huonoin ja surkein heistä. Knnattaisko Annan opiskella itselleen ammatti

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Abreun ura on pahassa laskukiidossa. Viime vuonna tienasi  25 000 euroa vaikka uusi levy oli ilmestynyt, kun esim. Jenni Vartiainen sai 240 000 e ja Chisukin 130 000 vaikka oli äitiyslomalla. Toivoisin Annan puolesta että uusi suomenkielinen levy onnistuisi myymään edes kultaa, mutta pelkään pahinta.

Vierailija

Annan stailaus seksikkääksi on epäonnistunut. Olisi pitänyt kiinni siitä söpöstä naapurintyttölinjasta (ja laulanut englanniksi), kun se sopii hänelle paljon paremmin. Kaikista ei saa seksikästä eikä tarvikaan.

Meitzzi taas

Vierailija kirjoitti:
Paremmin se laulaa kuin mä. Ja uskallan myös väittää että paremmin kuin ap.

Ei tässä nyt ole kysymys siitä että laulaako Anna paremmin kuin minä, tietysti laulaa! Mutta kun minä en ole laulaja enkä esiintyjä niin ei minun tarvitsekaan niitä osata. Sen sijaan Anna laulaa aika paljon huonommin kuin moni muu suomalainen LAULAJA ja ESIINTYJÄ, eikä enää edes kielietua hänellä ole kun jätti enkun kielen. 

Vierailija

Vain elämässä Anna veti hyviä vetoja suomeksi esim Jukka Pojan laulusta. Kun hän ilmoitti alkavan laulaa suomeksi niin innostuin. Pettymys on ollut ikävä, nämä hänen omat suomenkieliset ei toimi, kuulostaa inhottavalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Abreun ura on pahassa laskukiidossa. Viime vuonna tienasi  25 000 euroa vaikka uusi levy oli ilmestynyt, kun esim. Jenni Vartiainen sai 240 000 e ja Chisukin 130 000 vaikka oli äitiyslomalla. Toivoisin Annan puolesta että uusi suomenkielinen levy onnistuisi myymään edes kultaa, mutta pelkään pahinta.

Ei takuulla myy kultaa, kun tänä vuonna huippuartisteistakin pari on yltänyt vasta 1 x platinaan.

Vierailija

Minusta lauloi eilen hyvin ja kappale oli mukavan iloinen ja letkeä. Ainoa mikä minua häiritsi oli se mikkiin hengittäminen / hönkiminen sanojen välissä, eli kehoittaisin harjoittelemaan hengitys- ja laulutekniikkaa. Muuten ei valittamista :)

Vierailija

Katselin aikoinaan Idolsia, ja ihmettelin kun Nikula vaati kaikilta täydellistä suomenkielen ääntämistä. Suurin osa poppibiiseistä on englanniksi, mutta ilmeisesti sitä ei oman maan tähdiltä suvaita?

Vierailija

Koko nenäpäivä on nolouden multihuipennus. En vahingossakaan lahjoita penniäkään mihinkään missä lukee nenäpäivä. Yäk!

Vierailija

En voi sietää koko Abreuta. Anteeksi, olen varmasti kamala ihminen. Mutta en vaan voi sille mitään. Vaikka kuinka olen yrittänyt oppia tykkäämään. 😞

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat