Voiko nuori afrikkalainen mies oikeasti rakastua vanhempaan suomalaiseen naiseen?
Siis mun yksi tuttavani löysi lomaltaan romanssin, on itse 50 ja mies on noin 30, miehen ikää en tiedä tarkkaan. Ovat kovinkin rakastuneita ja on ollut puhetta naimisiinmenosta ja muusta. Toinen tienaa muutaman kympin kuussa, toisella vakituinen työ suomessa, oma asunto jne. Olen varoitellut ystävääni ettei mies olisi vaan rahan perässä. Keskustelin asiasta myös poikaystäväni kanssa joka on suunnilleen samanikäinen kuin tuo tumma mies ja hän oli sitä mieltä ettei ikinä voisi tuntea mitään seksuaalista tätä tai naista kohtaan, vaikka nainen ihan perusmukava onkin. Tai siis ettei ylipäätänsäkään haluaisi olla jonkun kanssa joka voisi olla hänen äitinsä. (Poissuljettuna Demi Moore tietenkin). :)
Mitä mieltä olette? Itsestäni tuntuu hullulta ylipäätään että kaksi ihmistä haluavat mennä naimisiin jonkun parin viikon lomaromanssin seurauksena ja varsinkin näin kun asetelma on tämä. Ymmärsin että ajatus naimisiinmenosta on tullut miehen puoleta.
Kommentit (264)
Henkilöön elää todennäköisesti tämän naisen rahoilla ainakin aluksi
Kyllä voi. Afrikassa arvomaailma koostuu muusta kun rahan sanelusta ja pinnallisuudesta. Joku Suomi mamma saa upean miehen jollapa on vielä kunnon kokoinen kalu.
Voi kyllä rakastua vanhempaan, afrikkalaisia naisia ei kiinnosta varattomat nuoret miehet niin paljon ja miesten vaikea löytää naista jos ei ole tuloja. Joten kaikki valkoiset naiset kiinnostaa, lisäksi ikä ei ole niin ongelma Afrikassa, koska vanhempia ihmisiä
kunnioitetaan, ei pilkata kuten täällä. Ongelma voi olla sitten kun tullaan nuoren miehen kanssa Suomeen, että jos lapset on jääneet tekemättä niitä halutaan kuitenkin jossain vaiheessa. Kaikki afrikkalaiset, jotka tiedän, on halunneet lapsia jossain vaiheessa