Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nuori afrikkalainen mies oikeasti rakastua vanhempaan suomalaiseen naiseen?

Vierailija
06.11.2015 |

Siis mun yksi tuttavani löysi lomaltaan romanssin, on itse 50 ja mies on noin 30, miehen ikää en tiedä tarkkaan. Ovat kovinkin rakastuneita ja on ollut puhetta naimisiinmenosta ja muusta. Toinen tienaa muutaman kympin kuussa, toisella vakituinen työ suomessa, oma asunto jne. Olen varoitellut ystävääni ettei mies olisi vaan rahan perässä. Keskustelin asiasta myös poikaystäväni kanssa joka on suunnilleen samanikäinen kuin tuo tumma mies ja hän oli sitä mieltä ettei ikinä voisi tuntea mitään seksuaalista tätä tai naista kohtaan, vaikka nainen ihan perusmukava onkin. Tai siis ettei ylipäätänsäkään haluaisi olla jonkun kanssa joka voisi olla hänen äitinsä. (Poissuljettuna Demi Moore tietenkin). :)

Mitä mieltä olette? Itsestäni tuntuu hullulta ylipäätään että kaksi ihmistä haluavat mennä naimisiin jonkun parin viikon lomaromanssin seurauksena ja varsinkin näin kun asetelma on tämä. Ymmärsin että ajatus naimisiinmenosta on tullut miehen puoleta.

Kommentit (259)

Vierailija
241/259 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain maissa sata euroa on keskimääräinen kuukausipalkka. Melkeinpä kenellä tahansa suomalaisella aikuisella on ylimääräinen sata euroa kuussa. Sillä ruokkii ihmisiä kotimaassa, kun se mies on päässyt Suomeen ja manipuloimaan. 

Vierailija
242/259 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tuttava" juu uskotaan niin ;)

Mitä tarkoitat? Että olisin itse menossa naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja hakisin täällä "hyväksyntää" sille? Miksi sitten itse juuri perustelin aloituksessani että epäilen kyseessä olevan vaan raha/pääsy eurooppaan miehen puolelta?

-Ap

Oletko kysynyt naiselta mitä mieltä on? Joillekin tämä asetelma on ihan sopiva ja tietoinen valinta. He tarjoavat rahaa, mies seksiä. Tai thaikkunaisten kohdalla miehet tarjoavat rahaa, naiset seksiä ja siivouspalvelua. Kauppaahan suhteissakin usein tehdään. Onko siinä jotain väärää?

Vääräksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun tällainen pari muuttaa sen rikkaamman osapuolen kotimaahan elätiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/259 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisivat yhdessä, jos nainen ei olisi huomattavasti varakkaampi ja pääsylippu Eurooppaan. Hyvin usein raha ja mahdollisuudet noissa on motivaattoreita. Suurinsa osaa kiinnostaa lähtökohtaisesti kumppanina suurinpiirtein oman ikäinen.

Vierailija
244/259 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet haluavat tasan kahta asiaa, kaikkihan sen tietää. 

Vierailija
245/259 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi rakastua, jos provider-naisella on vaan talous hyvällä mallilla?

Vierailija
246/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voi rakastua. Ainakin minulla on ollut alle parikymppisiä mustia poikaystäviä, vaikka itse olen yli 30. 

Vierailija
247/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viidenkympin tietämillä ja tuollainen asetelma epäilyttää kovasti.  Suomeen vain tahtoo.

No, näitähän oli jo silloin, kun Ruotsissa asuvien eläkeikäisten suomalaisnaisten seksimatkoista Ghanaan tai Gambiaan tehtiin asiaohjelma. Eikös ohjelmassa kerrottu, että ainakin yksi afrikkalainen kihlattu katosi jäljettömiin, kun pääsi Ruotsiin? 

Siis tulevat pohjoismaihin ja katoavat omille teilleen jonkun nuoremman naisen matkaan. Täältä Suomesta tiedän tapauksen, jossa kihloja suunnitellut nainen osti maahantulleelle miehelle auton, koska tämä tarvitsi sitä ajaakseen Keski-Suomesta Vaasaan tapaamaan sukulaisiaan. Kun mies sai auton alleen, hän katosi sille tielleen. Puhelinnumero, jonka oli naiselle jättänyt ei ollut enää käytössä, kun nainen oli numeroon soittanut.

Vierailija
248/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. 

Kunnes saa pysyvän oleskeluluvan/Suomen passin.

Ja siinä vaiheessa se onkin hej på dig, adios, sayonara jne.

Vierailija
249/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusnätti, vaalea kolmekymppinen ja epäilisin silti taloudellista hyväksikäyttöä,jos minuun yhtäkkiä palavasti tuollainen rakastuisi

Vierailija
250/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastua naisen lompakkoon, erittäin palavasti.

Vierailija
251/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät maat ovat täynnä tällaisia nuoria miehiä, joille kelpaa mikä konsti tahansa saada lisää varallisuutta ja päästä pois köyhyydestä.

Saahan ne naisetkin tästä varmaan iloa vastineeksi, joten voihan se olla ainakin jonkun aikaa win-win.

Vierailija
252/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku säälittävä eronnut selluliittinen lihava siiderimummo hakee itselleen seksilelun köyhästä maasta. Jotenkin ällöttävää. Tämä reskontransihteerin tai kanslistin palkka tuskin riittää Suomessa pitämään seksilelun elintasoa riittävän korkealla. Jättää mummon voitelemaan makkaroitaan heti kun oleskelulupa on taskussa. Näin nämä aina menee. Ei kukaan voi sanoa yhtäkään suomi-afrikka suhdetta ikäerolla, joka olisi voimassa vielä maleksimisluvan jälkeen.

Tämä oikeastaan kertoo vain sinusta. Aika katkeraa tilitystä. Arvailujen varaan jää vain, mitä sinulle on elämäsi aikana tapahtunut, kun on näin syvää katkeruutta ja vihaa ilmassa. Oletko nainen vai mies? Inhoatko näin syvästi omaa sukupuoltasi vai sitä vastakkaista?

Olen mies jolla on ihana thaimaalainen vaimo, 25 vuotta n

Et taida tajuta, että tilanteesi on täsmälleen sama, vain sukupuolet ovat toisin päin. Kun ihana thai-vaimosi saa Suomen kansalaisuuden, hän ottaa eron ja alkaa prostituoiduksi elättääkseen Thaimaaseen jääneen sukunsa. Tämä on ihan yleisesti tunnettu tosiasia ja yksi tällainen tapaus oli tuttavapiirissä.  Mutta nauti nyt suhteestasi niin kauan kuin voit.

Vierailija
253/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet haluavat tasan kahta asiaa, kaikkihan sen tietää. 

Kolmea.  

Vierailija
254/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus loppuu kun pysyvä oleskelulupa alkaa

Vierailija
255/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain maissa sata euroa on keskimääräinen kuukausipalkka. Melkeinpä kenellä tahansa suomalaisella aikuisella on ylimääräinen sata euroa kuussa. Sillä ruokkii ihmisiä kotimaassa, kun se mies on päässyt Suomeen ja manipuloimaan. 

Kuubassa hotellisiivoja saa 7 dollaria /kk. 6 pvää viikossa töitä.

Vierailija
256/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri, 50+, on naimisissa Dominkaanisen, n 30 + miehen kanssa. Mies ei ole ikinä käynyt Suomessa eikä edes halua tänne. Työkaveri käy miehensä luona pidemmillä lomilla aina kun pääsee/pystyy. Siellä on kuulemma miehen aivan ihana perhe, laaja suku, talo jossain vuoren rinteellä, puutarha, mukavaa vaikka vaatimatonta elämää. Niillä ei ole itsellä siellä siis mitään. 
Nainen vie aina mennessään esim lapsille kyniä, värikyniä, kirjoja, lasten vaatteita, pesuaineita, pientyökaluja, ihan mitä vaan 

Hyvin on mennyt jo useamman vuoden!

Vierailija
257/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri, 50+, on naimisissa Dominkaanisen, n 30 + miehen kanssa. Mies ei ole ikinä käynyt Suomessa eikä edes halua tänne. Työkaveri käy miehensä luona pidemmillä lomilla aina kun pääsee/pystyy. Siellä on kuulemma miehen aivan ihana perhe, laaja suku, talo jossain vuoren rinteellä, puutarha, mukavaa vaikka vaatimatonta elämää. Niillä ei ole itsellä siellä siis mitään. 
Nainen vie aina mennessään esim lapsille kyniä, värikyniä, kirjoja, lasten vaatteita, pesuaineita, pientyökaluja, ihan mitä vaan 

Hyvin on mennyt jo useamman vuoden!

Miehellä on varmaan mukavaa seuraa siellä paikallisista senjoritoista, kun vaimo on Suomessa. Ja kukapa sieltä auringon alta, hedelmäpuiden varjosta haluaisi tänne pakkasten keskelle tulla? Kyllä te naiset olette naiiveja...

Vierailija
258/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin thaimaalainen nainen möhömahaiseen suomalaiseen alkoholistiin. 

Vierailija
259/259 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhässä maassa asuva tekee mitä vain että pääsee parempaan elämään kiinni. Voisko siitä syyttää? Itsekin palastaisin itseni. Vanha nainen säälittää mutta hän on vain pelinappula. Tajuaa tilanteen liian myöhään. yli 15 vuoden ikäero ai ole normaali, mies luultavasti ponnistelee saadakseen seisomaan.

Ei ole ei, ei myöskään toisinpain. Silloin nainen tuskin saa orgasmia tai joutuu pinnistelemään saadakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän