Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi mahdollisuus tuhota kiusaajasi elämän

Vierailija
06.11.2015 |

tekisitkö sen? Olen joutunut erään henkilön kiusaamaksi pidemmän ajan ja mulla on eräs valttikortti "hihassa" josta kys. hlö ei tiedä mitään. Mietin käytänkö sitä vai annanko olla? Jos veisin asian eteenpäin pahin skenaario olisi potkut tai ainakin maineen menetys johdon silmissä, luultavasti jälkimmäinen. Kyseessä ei ole mitään tekaistua mun puolelta vaan selkeä todiste yhdestä jutusta. Luultavasti en tee mitään, mutta haluaisin mielipiteitä miten muut tekisivät.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä valttikorttia jos sulle sellainen on annettu. Itteppä exäsi on asiansa kussu sä vaan julkistat sen!

Vierailija
42/46 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanmoinen tilanne eikä valttikortteja mut käyttäisin epäröimättä jos olis :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tarvetta kostaa hänelle, se riittää oikein hyvin, kun ei olla missään tekemisissä.

Vierailija
44/46 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta kostaa hänelle, se riittää oikein hyvin, kun ei olla missään tekemisissä.

Teillä ei yhteisiä lapsia? Ap

Vierailija
45/46 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi tekisin mitä vain joten antaa palaa!

Vierailija
46/46 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kosta häirikkönaiselle mutta häirinnänpoisto on tehokkaampi.

Isommassa organisaatiossa on tendenssi kun väliportaan vastaamaton häiriköi, ylhäältä valuu. Omistajanarvo rapistuu ja integriteettihallinta tulee omaan nilkkaan. Tehdään häirintä myyntiä ja markkinointia vaikkapa mainostoimiston kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan