Jos olisi mahdollisuus tuhota kiusaajasi elämän
tekisitkö sen? Olen joutunut erään henkilön kiusaamaksi pidemmän ajan ja mulla on eräs valttikortti "hihassa" josta kys. hlö ei tiedä mitään. Mietin käytänkö sitä vai annanko olla? Jos veisin asian eteenpäin pahin skenaario olisi potkut tai ainakin maineen menetys johdon silmissä, luultavasti jälkimmäinen. Kyseessä ei ole mitään tekaistua mun puolelta vaan selkeä todiste yhdestä jutusta. Luultavasti en tee mitään, mutta haluaisin mielipiteitä miten muut tekisivät.
Kommentit (46)
Samanmoinen tilanne eikä valttikortteja mut käyttäisin epäröimättä jos olis :-(
Minulla ei ole mitään tarvetta kostaa hänelle, se riittää oikein hyvin, kun ei olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta kostaa hänelle, se riittää oikein hyvin, kun ei olla missään tekemisissä.
Teillä ei yhteisiä lapsia? Ap
Lasten vuoksi tekisin mitä vain joten antaa palaa!
En kosta häirikkönaiselle mutta häirinnänpoisto on tehokkaampi.
Isommassa organisaatiossa on tendenssi kun väliportaan vastaamaton häiriköi, ylhäältä valuu. Omistajanarvo rapistuu ja integriteettihallinta tulee omaan nilkkaan. Tehdään häirintä myyntiä ja markkinointia vaikkapa mainostoimiston kautta.
Käytä valttikorttia jos sulle sellainen on annettu. Itteppä exäsi on asiansa kussu sä vaan julkistat sen!