Laita mies asialle, mene itse perässä.

Vierailija

Pyysin miestä ripustamaan pyykit, kun hänellä sattui sillä hetkellä olemaan enemmän aikaa. Mies lupasi ja mä aattelin asian olevan ok.

Mies tuli ihmeen nopeesti takaisin ja sanoi, että homma hoidettu. Kiitin miestä. Mutta kun vähän myöhemmin kävin katsomassa pyykkejä, niin narulle saakka ne oli kyllä päätyneet, mutta ihan tuhannen rutussa ja sikin sokin.

Eikun korjaamaan miehen jälkiä ja suoristamaan pyykit ja etsimään sukille oikeat parit.

Niinpä, laita mies asialle ja joudut kuitenkin itse menemään perästä. :-/

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä oli suoritettu annettujen ohjeiden mukaan. Suu suppuun.

No niin, tää on tätä miesten logiikkaa.

Sitä sanotaan kylläkin vain logiikaksi.

Vierailija

http://www.vauva.fi/blogit/havaintoja_parisuhteesta

"Nainen kokee vieläkin olevansa kotona se, joka tietää miten kotia kuuluu hoitaa. Ja mies haluaa määritellä naisen tavan toimia kodin ulkopuolella. Nainen kuvittelee voivansa neuvoa miestänsä kotiasioissa, miten ne tehdään oikein, koska on vain yksi tapa tehdä asioita oikein ja se on naisen tapa tehdä asiat. Se ei riitä, että mies on alkanut ottaa vastuuta kotiasioissa, vaan se pitää tehdä vielä vain yksillä ehdoilla. Ne pitää tehdä ”oikein”. On vain yksi tapa puristaa hammastahnaa. On vain yksi tapa hoitaa lasta. On vain yksi tapa siivota. On vain yksi tapa liikkua ruokakaupassa. On vain yksi tapa pitää astioita kaapissa. Ja jos nämä ei toteudu, niin mies on edelleenkin oppimaton, jota pitää kouluttaa"

Vierailija

Vastuu on työnantajalla. Pitää varmistaa, että tehtävä ymmärretään ja alainen osaa sen suorittaa.
Saman sarjan juttuja on työelämä täynnä.
T. Työnjohtaja

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat