Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä
Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Eli olla syömättä ja juomatta. Tulee nälkäkuolema aika nopeesti.
Ei sentään. Sitä se toki tarkoittaa, ettet sä pääse hienostelemaan sinne gordon ramsayn hyväksyttämään snobiravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut joka ainoilla treffeillä tilanne ihan päin vaistoin, jokainen on halunnut itse maksaa vähintään oman osan ja ovat olleet vaivautuneen oloisia jos olen vaatinut että mä haluan maksaa. Siitä huolimatta on tullut seksiäkin ihan omiksi tarpeiksi :) M26
Vai onkohan ne naiset itsemaksamalla sitouttanu minut harrastamaan seksi :D tuli likakainen ja hyväksikäytetty olo nyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile olla kivempi, komeampi ja miellyttävämpi. Ei oo suuri homma.
Tarkottaisi käytännössä sitä, että pitää mennä naisen käskystä töihin, jotta nainen saa isomman taloudellisen hyödyn suhteesta. Ei kiinnosta noin ahneet naiset, jotka näkevät miehen ensin rahantekovälineenä ja vasta sen jälkeen ihmisenä.
Uli uli.
Jos olisit parempi mies, työttömyys ei haittaisi. Mä olen tapaillut useita työttömiä miehiä, ei ongelmaa.
Ne miehet nyt oli sua tuhannesti parempia ja SÄ et tule KOSKAAN yltämään sellaselle tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Aattele. Miehellekin jää paljon enemmän rahaa omiin menoihinsa ja eläkekin kertyy.
En tarvitsee enempää rahaa yhtään mihinkään.
Edelleen ite menen sillä että joka pyytää treffeille se maksaa ja sanon tämäm hyvin selkeästi. Seuraavilla mennään vuorovälein.
T. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit parempi mies, työttömyys ei haittaisi. Mä olen tapaillut useita työttömiä miehiä, ei ongelmaa.
Ilmeisesti taas sama tarinansepittäjä, jonka tarina aina muokkautuu sitä mukaan, että se sopii täydellisesti mun sanomisia vastaan.
Eihän se tapailu olekaan sinällänsä ongelma, hauskaa on ollut ja yhdessä viihdytty. Muutaman kuukauden tai viikon jälkeen sitten yleensä alkaakin valitus työttömyydestä, mikä johtaa siihen, että nainen pistää suhteen alun alun poikki kun tajuaa, ettei pystykään pakottamaan mua töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs muut harrastukset? Esim viulunsoitto? Musiikkiopiston maksut helposti monta sataa vuodessa. Millä maksaisit 1500e viulun? 200e viulukotelo? 150e jousi? Nuotteihin menee rahaa.
Kyllä rahat niihin jotenkin saadaan, vaikka töissä ei käydä.
Miten? Minua kiinnostaisi kovasti tietää. T. Köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pro tip miehille: jos nainen joutuu vaatimaan jotain taloudellisesti, se johtuu teidän persoonan ja ulkonäön paskuudesta. Ja niilläkin kompensoiminen on vain viimeinen keino saada edes jotain huvitusta kun joutuu teidän tiettyjen miesten seurassa olemaan sen aikana kun etsii ja löytää paremman...
Kumma kyllä täällä silti se 99% naisista väittää päinvastaista - eli töihin on mentävä tienaamaan naiselle rahaa.
Lisäksi omatkin kokemukseni naisista eivät vastaa sun "totuutta".
Ihan oikeesti, opettele pukemaan. Tai vaihtoehtoisesti näyt mulle edes kaksi tai kolme kommenttia, jossa tällaista vaaditaan - useimmat edellyttävät vain, että tasa-arvoisesti huolehditaan kustannuksista jottei nainen joudu elättämään sinuakin. Millä lailla se on rahan tienaamista NAISELLE, jos sinä elätät itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lapsi haluaa harrastaa soittamista, lätkää, pesistä tai vaikka futista?
Sitten pihistellään ruuista ja juomista. Toki olet luultavasti sen verran ahne, ettei pihistely lasten takia kelpaa.
Kasvavaa lasta ruokitaan sitten pelkällä makaroonilla? Sulla ei ilmeisesti oo mitään käsitystä paljonko tuollaiset harrastukset maksavat.
Ja näitähän naisen ei kuulu maksaa?
Ei yksin, jos lapsi on yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jo ekojen treffien euro tai pari on ylivoimainen ponnistus? Okei. Ilmainen neuvo: älä treffaile.
Ei ole edelleenkään kyse tästä.
Juuri väitit, että sama asia. Miten siis ei ole tästä kyse?
Nämä on hauskoja , jotka väittävät kyseen olevan perinteestä, mutta tuskin kenenkään isä ja äiti tai isoisä ja isoäiti ole käynyt treffeillä. "perinne" tulee amerikkalaisista elokuvista :D
Lisäksi säännön tulisi olla , että köyhän miehen ei tarvitse tarjota, koska se on outoa. Näin vanhempana ei haittaa tarjota, mutta jos opiskelijana olisi pitänyt tarjota niin olisin katkeroitunut tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla se on rahan tienaamista NAISELLE, jos sinä elätät itsesi?
Jos mies pystyy elämään ilman työssäkäyntiä, mutta nainen silti vaati, että mies menee töihin, kyllä se on silloin rahan tienaamista naiselle. Kuten moneen kertaan todettu, nainen saa taloudellisen hyöyn miehen työstä välillisesti, ei suorana tulonsiirtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele. Miehellekin jää paljon enemmän rahaa omiin menoihinsa ja eläkekin kertyy.
Et, jos elelet yksiksesi siellä likaisessa rotankolossasi. Perheellisen kulut ovat vähän eri luokkaa kuin kaljaa ruuaksi nauttivan sossupummin. Mutta sitähän sinä et ymmärrä, vaikka ratakiskosta vääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti taas sama tarinansepittäjä, jonka tarina aina muokkautuu sitä mukaan, että se sopii täydellisesti mun sanomisia vastaan.
Eihän se tapailu olekaan sinällänsä ongelma, hauskaa on ollut ja yhdessä viihdytty. Muutaman kuukauden tai viikon jälkeen sitten yleensä alkaakin valitus työttömyydestä, mikä johtaa siihen, että nainen pistää suhteen alun alun poikki kun tajuaa, ettei pystykään pakottamaan mua töihin.
:D
Nauran. Sä olet hyvää ö-luokan viihdettä. Ulisetko vielä lisää niin saan nauraa vielä enemmän??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs muut harrastukset? Esim viulunsoitto? Musiikkiopiston maksut helposti monta sataa vuodessa. Millä maksaisit 1500e viulun? 200e viulukotelo? 150e jousi? Nuotteihin menee rahaa.
Kyllä rahat niihin jotenkin saadaan, vaikka töissä ei käydä.
Miten? Minua kiinnostaisi kovasti tietää. T. Köyhä.
Trokaa vaikka viinaa ja tupakkaa virosta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hauskoja , jotka väittävät kyseen olevan perinteestä, mutta tuskin kenenkään isä ja äiti tai isoisä ja isoäiti ole käynyt treffeillä. "perinne" tulee amerikkalaisista elokuvista :D
Lisäksi säännön tulisi olla , että köyhän miehen ei tarvitse tarjota, koska se on outoa. Näin vanhempana ei haittaa tarjota, mutta jos opiskelijana olisi pitänyt tarjota niin olisin katkeroitunut tosi paljon.
Ei tarvitse tarjota, ei tarvitse mennä edes treffeille. Ei treffeille meno ole mikään kansalaisvelvollisuus. Kannattaa noi maksamisasiat ottaa etukäteen puheeksi, jos niistä jonkinlainen kynnyskysymys meinaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et, jos elelet yksiksesi siellä likaisessa rotankolossasi. Perheellisen kulut ovat vähän eri luokkaa kuin kaljaa ruuaksi nauttivan sossupummin. Mutta sitähän sinä et ymmärrä, vaikka ratakiskosta vääntäisi.
Edelleenkin, jos mies tyytyy vähempään kuin ahne nainen, kyllä se on silloin naisen tehtävä mennä töihin, kerran nainen on se osapuoli joka haluaa enemmän. Miksi miehen pitäisi mennä töihin, jos nykyinenkin riittää miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran. Sä olet hyvää ö-luokan viihdettä. Ulisetko vielä lisää niin saan nauraa vielä enemmän??
Reaktiosta huomaa, että kyseessä on todellakin satutäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktiosta huomaa, että kyseessä on todellakin satutäti.
Hyvin menee. Nyt vielä lisää vaan niin huvitus jatkuu :-------D