Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä

Vierailija
06.11.2015 |

Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.

Kommentit (375)

Vierailija
221/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vieläkään ymmärtänyt. Miten joku voi vielä nykyaikana luulla, että kun mies tarjoaa naiselle, niin se olisi naiselta lupaus seksistä.

Kyllä se olet sä, joka et ymmärrä hyvin yksinkertaista asiaa: en ole edelleenkin se henkilö, joka täällä vaatinut pillua muutamaa shottiä vastaan.

Miksi sitten kommentoit asian ohi? Kommentti oli tarkoitettu ap:n kaltaisille miehille.

Johtuisiko kuule ihan siitä, että sälainasit mun kirjoittamaa viestiä?

Itse lainasit ensin minun kirjoittamaa kommenttia, mikä oli ensimmäinen.

Minkä jälkeen sä päättelit sherlockin taidoillasi, että mä olen se käyttäjä, jonka mielestä vastalahjaksi parista drinkistä pitää saada pillua.

En päätellyt, jätä seuraavaksi vastaamatta, jos et ymmärrä mistä puhutaan.

Vierailija
222/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua sossurottaa elätettäväksi. Ei miehet, eikä naiset.

Se, että sä ja 99% tekee rahasta ongelman, ei tarkoita, että kaikki tekevät. Valitettavasti sun kaltaiset ahneet akat pilaa niiden harvojen hyvien naisten maineen.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta lainaan tätä kun haluan ihmetellä: Miten tämä tuilla eläminen ja sossurottailu liittyy kohteliaisiin käytöstapoihin, joista avauksessa ymmärtääkseni on kyse? Ei kai ensimmäisillä treffeillä tarjoaminen ole millään lailla kytköksissä kenenkin tapaan elättää itsensä tai loisia muiden kustannuksella, vaan kyse on paljon pienemmästä asiasta. Tosin eri asia, jos jo se euron juusto tai kupillinen kahvia on ylivoimainen taloudellinen ponnistus.

Minä olen sitä mieltä, että treffeillä se maksaa joka pyytää. Koskee naisiakin, ja näin olen itsekin toiminut: olen pyytänyt miestä leffaan, kahville, syömään, ja totta kai itsestään selvästi olen ollut valmis maksamaan. Tosin aika harvoin mies on tämän hyväksynyt vaan on halunnut ehdottomasti maksaa itsensä, usein minunkin osuuteni. Riitaan asti en ole viitsinyt asiaa viedä vaan ollaan sitten neuvoteltu jokin kompromissi. Mutta ikinä ei tulisi mieleenkään maksattaa treffikumppanilla, jos kerran itse olen toisen mukaani pyytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

En ole tuo, jolle vastasit, mutta lainaan tätä kun haluan ihmetellä: Miten tämä tuilla eläminen ja sossurottailu liittyy kohteliaisiin käytöstapoihin, joista avauksessa ymmärtääkseni on kyse? [/quote kirjoitti:

Liittyyhän se .Jos miehellä ei ole varaa maksaa treffejä, ei sillä ole varaa maksaa muitakaan naisen vaatimisia huvituksia sekä autoja, omakotitaloja, ym.

Vierailija
224/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappulat maksaa helposti toista sataa euroa, lisenssit maksaa, säärisuojat maksaa + muut kulut.

Kyllähän tohon rahat riittää, vaikka ei kävisi töissä. Mutta ai niin, se olisi pois sun omista huvituksistasi, mikä on ehdoton ei-ei.

Entäs muut harrastukset? Esim viulunsoitto? Musiikkiopiston maksut helposti monta sataa vuodessa. Millä maksaisit 1500e viulun? 200e viulukotelo? 150e jousi? Nuotteihin menee rahaa.

Vierailija
225/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä paljon tuosta argumentaatiosi laadusta, jota kovasti kehuskelit loogiseksi ja älykkääksi...

Argumentointi ei vaan ole tarpeellista näissä topikeissa, kun niihin joka tapauksessa vastataan koomisilla tekosyillä (arvot, moraali, asenne, jne.).

Edellytät muilta hyvää argumentointia ja kehuskelet omaasi, ja sitten tämmöinen kommentti...

Ihmettelen todella, jos joku nainen on sinua fiksuna pitänyt. Tai sitten elät todellista kaksioiselämää, jossa nettiminäsi on joku hupailumielessä laadittu retardi-Roope. (Valitettavasti en oikein usko tähän jälkimmöiseen vaihtoehtoon, ei kukaan osaa noin johdonmukaisen täydellisesti esittää typerystä.)

Vierailija
226/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut joka ainoilla treffeillä tilanne ihan päin vaistoin, jokainen on halunnut itse maksaa vähintään oman osan ja ovat olleet vaivautuneen oloisia jos olen vaatinut että mä haluan maksaa. Siitä huolimatta on tullut seksiäkin ihan omiksi tarpeiksi :) M26

Vierailija
227/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip miehille: jos nainen joutuu vaatimaan jotain taloudellisesti, se johtuu teidän persoonan ja ulkonäön paskuudesta. Ja niilläkin kompensoiminen on vain viimeinen keino saada edes jotain huvitusta kun joutuu teidän tiettyjen miesten seurassa olemaan sen aikana kun etsii ja löytää paremman...

Parhaimmat miehet joutuvat tarjoamaan vain persoonallisuutensa, älykkyytensä ja komeutensa. Ei sillon ehdi edes rahaa miettimään kun osuu kohdalle lottovoitto miehenä.

Vierailija
228/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs muut harrastukset? Esim viulunsoitto? Musiikkiopiston maksut helposti monta sataa vuodessa. Millä maksaisit 1500e viulun? 200e viulukotelo? 150e jousi? Nuotteihin menee rahaa.

Kyllä rahat niihin jotenkin saadaan, vaikka töissä ei käydä.

Vierailija
229/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

En ole tuo, jolle vastasit, mutta lainaan tätä kun haluan ihmetellä: Miten tämä tuilla eläminen ja sossurottailu liittyy kohteliaisiin käytöstapoihin, joista avauksessa ymmärtääkseni on kyse? [/quote kirjoitti:

Liittyyhän se .Jos miehellä ei ole varaa maksaa treffejä, ei sillä ole varaa maksaa muitakaan naisen vaatimisia huvituksia sekä autoja, omakotitaloja, ym.

Eli jo ekojen treffien euro tai pari on ylivoimainen ponnistus? Okei. Ilmainen neuvo: älä treffaile.

Vierailija
230/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä? Pitämällä lasta nälässä? Varastamalla?

Vierailija
231/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pro tip miehille: jos nainen joutuu vaatimaan jotain taloudellisesti, se johtuu teidän persoonan ja ulkonäön paskuudesta. Ja niilläkin kompensoiminen on vain viimeinen keino saada edes jotain huvitusta kun joutuu teidän tiettyjen miesten seurassa olemaan sen aikana kun etsii ja löytää paremman...

Kumma kyllä täällä silti se 99% naisista väittää päinvastaista - eli töihin on mentävä tienaamaan naiselle rahaa.

Lisäksi omatkin kokemukseni naisista eivät vastaa sun "totuutta".

Vierailija
232/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihistelemällä omista kuluista tarpeeksi.

Vierailija
233/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä täällä silti se 99% naisista väittää päinvastaista - eli töihin on mentävä tienaamaan naiselle rahaa.

Sun täytyy tienata itselles, ettei nainen joudu tienaamaan sulle.

Vierailija
234/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lapsi haluaa harrastaa soittamista, lätkää, pesistä tai vaikka futista?

Sitten pihistellään ruuista ja juomista. Toki olet luultavasti sen verran ahne, ettei pihistely lasten takia kelpaa.

Kasvavaa lasta ruokitaan sitten pelkällä makaroonilla? Sulla ei ilmeisesti oo mitään käsitystä paljonko tuollaiset harrastukset maksavat.

Ja näitähän naisen ei kuulu maksaa?

Vierailija
235/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jo ekojen treffien euro tai pari on ylivoimainen ponnistus? Okei. Ilmainen neuvo: älä treffaile.

Ei ole edelleenkään kyse tästä.

Vierailija
236/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihistelemällä omista kuluista tarpeeksi.

Eli olla syömättä ja juomatta. Tulee nälkäkuolema aika nopeesti.

Vierailija
237/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lapsi haluaa harrastaa soittamista, lätkää, pesistä tai vaikka futista?

Sitten pihistellään ruuista ja juomista. Toki olet luultavasti sen verran ahne, ettei pihistely lasten takia kelpaa.

Kasvavaa lasta ruokitaan sitten pelkällä makaroonilla? Sulla ei ilmeisesti oo mitään käsitystä paljonko tuollaiset harrastukset maksavat.

Ja näitähän naisen ei kuulu maksaa?

Molemmat vanhemmat osallistuu. Mutta jos toinen vanhempi on sossurotta, niin aika vaikeeks menee.

Vierailija
238/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sun kokemukset eivät vastaa totuuttani, koska olet juuri se alinta kastia oleva mies, jota ei oikein yksikään nainen jaksa :)

Kokeile olla kivempi, komeampi ja miellyttävämpi. Ei oo suuri homma.

Vierailija
239/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis tarkemmin sanoen miehenkin pitää käydä töissä, koska silloin naisella menee vähemmän rahaa ruokaan, laskuihin, bensaan ja tilille jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvituksiin.

Vierailija
240/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis tarkemmin sanoen miehenkin pitää käydä töissä, koska silloin naisella menee vähemmän rahaa ruokaan, laskuihin, bensaan ja tilille jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvituksiin.

Aattele. Miehellekin jää paljon enemmän rahaa omiin menoihinsa ja eläkekin kertyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi