Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä

Vierailija
06.11.2015 |

Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.

Kommentit (375)

Vierailija
181/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja luulin jo että olit ottanut onkeesi, mutta ei.

Joo, et ole ensimmäinen ahne akka, joka luuulee, että mut pystyy pakottamaan töihin tienaamaan naiselle rahaa. Edelleenkin vaikea ymmärtää mistä tuo ahneus kumpuaa. Sen vielä viedään niin äärimmäisyyksien, että raha ja työ ovat vaatimuksista ehdottomimpia.

Kyllä sinun pitää treenata tuota luetun ymmärtämistä, kuten joku muukin tuolla jo ehdotti.

En ole patistelemassa sinua töihin vaan ehdotan, että lakkaat havittelemasta naista. Oikeesti, mitä sinä sellaisella teet? Inhoat ja vihaat naisia niin kovasti, että todella outoa masokismia haluta moinen niljakas, rahanahne akka maksamaan elämistäsi. Maksaahan se yhteiskunta, joten miksi, oi miksi haluat naisen?

Vierailija
182/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoat ja vihaat naisia niin kovasti, että todella outoa masokismia haluta moinen niljakas, rahanahne akka maksamaan elämistäsi. Maksaahan se yhteiskunta, joten miksi, oi miksi haluat naisen?

Joopa joo. Se, etten halua ahnetta naista, ei tarkoita, että vihaan naisia. Ja pidän kyllä yhtä lailla ahneena miestä, joka vaatii, että nainen käy töissä tai ainakin hakee töitä. Ompas oikein kovaa naisvihaa.

Ja mitä sä itse muka miehellä teet/naisella? Sun aikasi kuitenkin porvarille persettä jakaessa, joten et sä sen miehen/naisen kanssa kerkiä säätään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaahan se yhteiskunta, joten miksi, oi miksi haluat naisen?

Jotkut katsos osaa lähestyä asioita muutakin kuin rahan kautta, vaikka sun on sitä ehkä vaikea ymmärtää.

Vierailija
184/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli siinä, että sä ostat naiselle euron juustohampurilaisen mäkkäristä ja luulet saavasi vastineeksi seksiä. Koita vähän aikuistua ja kerätä elämänkokemusta.

Tulihan se jo aikaisemmin ilmi. Treffit ovat paskat jos mies ei käytä niihin vähintään 500 euroa ja romanttinen ilta ei ole romanttinen jos mies ei käytä "romantiikkaan" vähintään 500 euroa.

On sulla vilkas mielikuvitus ja onneton lukutaito. Kukaan muu ei ole jankannut tuosta 500 eurosta kuin sinä itse.

Ihan oikeesti, sekä sinulle että naisille on parempi, että ette treffaile. Flesuostoksille siitä, mars.

Vierailija
185/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla vilkas mielikuvitus ja onneton lukutaito. Kukaan muu ei ole jankannut tuosta 500 eurosta kuin sinä itse.

500 euroon voi tarttua jos haluaa. Joka tapauksessa kyse on siitä, että miehen pitää käyttää treffeihin tarpeeksi rahaa tai treffit ovat paskat. Sen lisäksi mies pitää muutenkin kiertää kaukaa, koska sillä ei selvästikään ole tarpeeksi rahaa.

Vierailija
186/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut katsos osaa lähestyä asioita muutakin kuin rahan kautta, vaikka sun on sitä ehkä vaikea ymmärtää.

Jotkut joo, mutta sinä et näytä kuuluvan heihin. Jatkuvaa rutinaa rahasta nämä kirjoituksesi, selaa vaikka itse ja lue huolella. Siinä samalla se luetun ymmärtämisen taitokin kehittyy.

Vierailija
187/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi siis ap kaltaisesi nainen. Työtön, tavoitteeton, ei lapsia haluava, kotona istumista arvostava ja rahaton, jota kodinhoito ei kiinnosta. Esimerkiksi mielenterveysongelmaiset ovat usein tällaisia. Heitä riittää. Paniikkihäiriö, ei uskalla kulkea ulkona. Sossu huolehtii teistä.

Asutte sotkuisessa mörskässä lähiössä, haet kaljaa teille, katotte netflixiä, lihotte yhdessä. Ootte onnellisia eiks niin?

Vierailija
188/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku säälittävä lassukka joka ei ole pillua ikinä nähnytkään?

- Lilith

Vierailija
189/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi siis ap kaltaisesi nainen. Työtön, tavoitteeton, ei lapsia haluava, kotona istumista arvostava ja rahaton, jota kodinhoito ei kiinnosta. Esimerkiksi mielenterveysongelmaiset ovat usein tällaisia. Heitä riittää. Paniikkihäiriö, ei uskalla kulkea ulkona. Sossu huolehtii teistä.

Asutte sotkuisessa mörskässä lähiössä, haet kaljaa teille, katotte netflixiä, lihotte yhdessä. Ootte onnellisia eiks niin?

En ole ap.

Vierailija
190/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut joo, mutta sinä et näytä kuuluvan heihin. Jatkuvaa rutinaa rahasta nämä kirjoituksesi, selaa vaikka itse ja lue huolella. Siinä samalla se luetun ymmärtämisen taitokin kehittyy.

Jos naiset järjestäänsä jättävät sen takia (ennemmin tai myöhemmin), etten suostu menemään käskystä töihin tienaamaan, on mielestä jokseenkin huvittaa väittäää, että mä olen se, jolla on fiksaatio rahaan. Luonnollisesti aihe nousee vaan esille, kun kaikilla naisilla tuntuu samat ahneet rahaan liittyvät vaatimukset.

Vierailija
191/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500 euroon voi tarttua jos haluaa. Joka tapauksessa kyse on siitä, että miehen pitää käyttää treffeihin tarpeeksi rahaa tai treffit ovat paskat. Sen lisäksi mies pitää muutenkin kiertää kaukaa, koska sillä ei selvästikään ole tarpeeksi rahaa.

Sun ongelmasi on se, että sulla ei ole tarjota naiselle yhtään mitään. Monilla tyhmillä, katkerilla, ilkeillä ja itsekkäillä miehillä on edes rahaa, sulla ei sitäkään. Lisäksi paskat käytöstavat, niin tarviiko ihmetellä miksi ei flaksi käy?

Arvioisin näin viestiesi perusteella, että rahan puute on ongelmistasi pienin.

Vierailija
192/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli siinä, että sä ostat naiselle euron juustohampurilaisen mäkkäristä ja luulet saavasi vastineeksi seksiä. Koita vähän aikuistua ja kerätä elämänkokemusta.

Tulihan se jo aikaisemmin ilmi. Treffit ovat paskat jos mies ei käytä niihin vähintään 500 euroa ja romanttinen ilta ei ole romanttinen jos mies ei käytä "romantiikkaan" vähintään 500 euroa.

Et vieläkään ymmärtänyt. Miten joku voi vielä nykyaikana luulla, että kun mies tarjoaa naiselle, niin se olisi naiselta lupaus seksistä. Uskallanko tarjota naisille enää ikinä mitään, jos he sinun kaltaistesi hörhöjen takia luulevat minun odottavan seksiä vastapalvelukseksi.

Vierailija
193/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vieläkään ymmärtänyt. Miten joku voi vielä nykyaikana luulla, että kun mies tarjoaa naiselle, niin se olisi naiselta lupaus seksistä.

Kyllä se olet sä, joka et ymmärrä hyvin yksinkertaista asiaa: en ole edelleenkin se henkilö, joka täällä vaatinut pillua muutamaa shottiä vastaan.

Vierailija
194/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelmasi on se, että sulla ei ole tarjota naiselle yhtään mitään. Monilla tyhmillä, katkerilla, ilkeillä ja itsekkäillä miehillä on edes rahaa, sulla ei sitäkään. Lisäksi paskat käytöstavat, niin tarviiko ihmetellä miksi ei flaksi käy?

No niin. Vihdoinkin saatiin se nettipsykologin analyysi.

Vierailija
195/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Vihdoinkin saatiin se nettipsykologin analyysi.

Netistä saa nettipsykologointia. Pakosta pistää miettimään, millaisella ihmisellä voi olla tuollaisia ongelmia, ja koska en livenä ole kaltaisiisi törmännyt, ainoa vaihtoehto on tehdä analyysiä viestiesi perusteella.

Ja näin viestiesi perusteella voisin suositella, että kävisit tapaamassa ihan oikeaakin psykologia. Kyllä sossu maksaa.

Vierailija
196/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelmasi on se, että sulla ei ole tarjota naiselle yhtään mitään. Monilla tyhmillä, katkerilla, ilkeillä ja itsekkäillä miehillä on edes rahaa, sulla ei sitäkään.

Kumma kyllä yksikään nainen, jonka olen tavannut irl, ei ole pitänyt mua tyhmänä tai ilkeänä. Monet pitävät jopa luonnostaan hauskana. Ilmeisesti sä kuitenkin tiedät netin välityksellä paremmin.

Se on toki saattaanut hieman katkeroittaa, että naiset näköjään pitävät järjestäänsä taloudellista hyötyä tärkeimpänä suhteessa ja jättävät rahanpuutteen takia.

Vierailija
197/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin viestiesi perusteella voisin suositella, että kävisit tapaamassa ihan oikeaakin psykologia. Kyllä sossu maksaa.

Ei suostu ahneiden akkojen valituksista ja vaatimuksista huolimatta menemään töihin = psykologilla vierailun paikka?

Vierailija
198/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelmasi on se, että sulla ei ole tarjota naiselle yhtään mitään. Monilla tyhmillä, katkerilla, ilkeillä ja itsekkäillä miehillä on edes rahaa, sulla ei sitäkään.

Kumma kyllä yksikään nainen, jonka olen tavannut irl, ei ole pitänyt mua tyhmänä tai ilkeänä. Monet pitävät jopa luonnostaan hauskana. Ilmeisesti sä kuitenkin tiedät netin välityksellä paremmin.

Se on toki saattaanut hieman katkeroittaa, että naiset näköjään pitävät järjestäänsä taloudellista hyötyä tärkeimpänä suhteessa ja jättävät rahanpuutteen takia.

Netin välityksellä voin arvioida vain sitä, mitä netin välityksellä välittyy. Ja täällä näyttäytyy varsin ilkeä, katkera, laiska, omaa etuaan kynsin hampain ajava, melko yksinkertainen ja kehnolla lukutaidolla varustettu miehen reppana.

Minkä mä sille voin, että annat täällä itsestäsi tuommoisen kuvan? Ja voiko se kuva olla täysin vailla totuuspohjaa? Jos on, niin miksi trollaat täällä, mitä siitä saat?

Vierailija
199/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suostu ahneiden akkojen valituksista ja vaatimuksista huolimatta menemään töihin = psykologilla vierailun paikka?

No jos tämä asia on sinulle niin kipeä että pistää itkemään ja parkumaan pitkin nettiä, niin jotain apua voisit kaivata. Eikö?

Ja katsopa tuota viestiäsi: näyttääkö se kivan, kiltin ja fiksun ihmisen tekstiltä?

Vierailija
200/375 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netin välityksellä voin arvioida vain sitä, mitä netin välityksellä välittyy. Ja täällä näyttäytyy varsin ilkeä, katkera, laiska, omaa etuaan kynsin hampain ajava, melko yksinkertainen ja kehnolla lukutaidolla varustettu miehen reppana.

Niin, kunhan vaan kirjoittaa asenteellista tekstiä ja lukee vastapuolen tekstejä kuin piru raamattua.

Lukutaidottomuuskin ilmeisesti tarkoittaa, ettei hyväksy sun viestiä 100% sellaisenaan ja osaa jopa lukea rivien välistä.

Mun argumentissä on sentään selvä logiikka, siiä missä sun jutuissa ei suuremmin logiikkaa ole ja siksi sä vastailetkin koko ajan abstrakteilla "agumenteilla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän