Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua ruokatrendejä

Vierailija

Esim. nyt on noi "kale chipsit" eli lehtikaalisipsit joka paikassa. On ne ihan hyviä, joo, mutta alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun yhdestä ruuasta jauhetaan joka paikassa. En myöskään tajua "uusia kakkutrendejä" yms. joita iltapäivälehdet hehkuttaa (yleensä vielä pari vuotta ulkomaisia medioita jäljessä).

Kommentit (7)

Vierailija

Mä en tajua näitä kaiken maailman "terveys"ruokavalioita. Joka toinen on jollain ihme dieetillä. Kyllä on syöminen menny vaikeeksi.

Vierailija

Outoa. Et tajua ruokatrendejä, mutta olet kuitenkin niin hyvin kärryillä, että tiedät, mitkä niistä tulevat Suomeen myöhässä. Taidat oikestaan olla niistä hyvinkin kiinnostunut.

Vierailija

Trendipellet on joka asiassa naurettavia. Jätän trendit ja muodit omaan olemattomaan arvoonsa. Teen ja olen kuin parhaaksi koen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Outoa. Et tajua ruokatrendejä, mutta olet kuitenkin niin hyvin kärryillä, että tiedät, mitkä niistä tulevat Suomeen myöhässä. Taidat oikestaan olla niistä hyvinkin kiinnostunut.

Tästä myöhässä tulemisesta luin kyllä jostain FB-kommentista, ja totesin että joo, kyllä se niin taitaa olla. Tuleehan pukeutumistrenditkin Suomeen tai ainakin iltapäivälehtiin myöhässä. Eikä noilta otsikoilta tai tuttujen somessa jakamilta jutuilta voi oikein vältyyä, niin väkisinkin tulee huomattua, mikä on missäkin trendikästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua näitä kaiken maailman "terveys"ruokavalioita. Joka toinen on jollain ihme dieetillä. Kyllä on syöminen menny vaikeeksi.

Niinpä. Ainakin mun amerikkalaiset FB-kaverit, kaikki nuoria, terveitä ja laihoja ihmisiä, on joka viikko jollain paleo tai low-carb tai detox tai shake -dieetillä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat