vauvalla ravistelun oireet mutta mitään ei löytynyt
Tiedän, olen tehnyt aikaisemminkin aloituksen aiheesta. Jäänyt vaan vaivaamaan asia ja olen ihan paniikissa. Vauvalta otettiin siis aivosähkökäyrä, magneettikuva ja röntgenit ja kaikki oli ok. Ravistelun oireita vaan on edelleen ja olen lähes varma että jotain vaurioita on. Miten on mahdollista että mitään ei löytynyt mistään?
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hoidetaan tuollaista? Ja onko miten vakava?
ApAlkaa todellakin tuntua trollilta tämä ap. Juttu venyy ja vanuu eikä mitään oikeasti tapahdu. Vie vauvasi huomenna sinne lääkäriin, selitä asia just kuin olet täälöäkin kertonut ja lakkaa kyselemästä meiltä. Kyllä tässä on jo neuvoja koitettu antaa, mutta kun ei kelpaa.
Kyllä kelpaa. Tänään mennään lääkäriin. Ja en edelleenkään ole trolli.
Ap
No nyt olisi aika kertoa miehelle tästä ensin. Miten tämmöisen asian voi oikein kertoa? Ihan kamalaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt olisi aika kertoa miehelle tästä ensin. Miten tämmöisen asian voi oikein kertoa? Ihan kamalaa.
Ap
No sillä tavalla kuin asiat on. Sinulla meni hermot ja ravistit vauvaa.
Eikö teidän sitäpaitsi pitänyt lähteä päivystykseen sen auetessa? kello on 9:50, päivystys on jo auki?
Ap, kerroitko miehellesi? Lähditkö päivystykseen? Miten vauva on voinut? Tule kertomaan miten meni! Tsemppiä, kyllä pystytte hoitamaan tämän!
En ole vielä pystynyt. Kuten arvata voi, ei tämmöstä asiaa ole kovin helppo kertoa.
Ap
Olet ap siis sama joka meinasi lähteä ilman housuja ambulanssiin synnyttämisen takia ja miehesikin on hieman erilainen, eikö niin?
Nyt sinne lääkäriin heti. Sitten voidaan ihmetellä sitä miesasiaa.
Vie vauva ensin lääkäriin ja kerro miehellesi sitten. Vauva on nyt ensisijalla tässä hommassa eikä mies.
Joo, sinne meni viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Ketju tehty to eikä asian eteen ole tehty yhtään mitään. Vannottiin kyllä että heti ma päivystyksen aettua ja nyt taas ei millään. Keksi ap elämä.
Mikä on vauvan ravistelun tarkoitus,sekoittuuko ruoka jotenkin paremmin masussa?
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä pystynyt. Kuten arvata voi, ei tämmöstä asiaa ole kovin helppo kertoa.
Ap
Ap, nyt et voi pitkittää tätä enää! Jos et toimi nyt, et varmaan milloinkaan! Ja sitä paitsi mitä ennemmin kerrot sen parempi!
Miten vitussa joku voi tällaisella asialla provota? Itse en kehtaisi olla niin mauton ja vakavalla asialla pilailla. Mene roskiin, aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAp, nyt et voi pitkittää tätä enää! Jos et toimi nyt, et varmaan milloinkaan! Ja sitä paitsi mitä ennemmin kerrot sen parempi!
Sun on vaan pakko! Tiedän et jotkut asiat on vaikeita, mut kun saat kakistettua sen ulos sulla on itelläskin parempi olo!
Sanot näin: Pekka mulla on asiaa. (Istutte ja katsot miestä) mä olen ravistanut meidän vauvaa kun olin niin loppu ja väsynyt. Kadun sitä ja olen tosi pahoillani. (Odota mitä mies sanoo) sanot että olet käynyt lääkärissä ja kuvat otettu, mutta olet huolissasi vielä, koska vauva uninen etc. Selitä myös miksi et aikaisemmin puhunut asiasta ja pyydä että mies lähtee lääkäriin sun kanssa.
Äh. Mä olen seurannut tätä keskustelua alusta asti ja uskonut mutta nyt alkaa tuntua keksityltä. Vaikka koen osaavani samaistua toisen ihmisen tilanteeseen ja olen tuntenut sääliä ap:ta kohtaan joka teki järkyttävän teon ja kokee siitä kamalaa oloa, niin en vaan usko että ei tässäkään vaiheessa olisi jo vienyt vauvaa lääkäriin, tuo viimeinen viestinsä sai epäilemään provoa. No, tietysti kaikkien maailman vauvojen kannalta hyvä juttu että ap ei ole ravistellut heistä ketään, silti alhaista keksiä tällaisia ketjuja huomiota saadakseen.
Ps. Vihaan niitä ainaisia provo-huutelijoita jokaisessa ketjussa, mutta ärsyttää että näin pitkään ap sepittänyt tätä tarinaa täällä.
Mä luulen että ap on sen ilman housuja ambulanssiin aikonut ja miehensäkkään ei ole ihan normaali ihminen. Kumma että saivat vauvan kotiin.
Alkaa todellakin tuntua trollilta tämä ap. Juttu venyy ja vanuu eikä mitään oikeasti tapahdu. Vie vauvasi huomenna sinne lääkäriin, selitä asia just kuin olet täälöäkin kertonut ja lakkaa kyselemästä meiltä. Kyllä tässä on jo neuvoja koitettu antaa, mutta kun ei kelpaa.