vauvalla ravistelun oireet mutta mitään ei löytynyt
Tiedän, olen tehnyt aikaisemminkin aloituksen aiheesta. Jäänyt vaan vaivaamaan asia ja olen ihan paniikissa. Vauvalta otettiin siis aivosähkökäyrä, magneettikuva ja röntgenit ja kaikki oli ok. Ravistelun oireita vaan on edelleen ja olen lähes varma että jotain vaurioita on. Miten on mahdollista että mitään ei löytynyt mistään?
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Tuli paniikki ja peruin neuvolan. Miehelle olisi tarkoitus kertoa kyllä. En nyt vielä tiedä milloin ja miten.
Ap
jos sä et nyt ryhdistäydy niin kukaan ei seuraa ketjua eikä auta sua enää ja sit vasta yksin ootkin!!! Mitä v***tua perunut neuvolan??? Soita takasin sinne ja ota se aika takasin tai sit meet vaan päivystykseen ja kerrot sille miehelles!! Voihan olla et panikoit vaan ja hätää ei ole (muutakin sun mielessäsi..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paniikki ja peruin neuvolan. Miehelle olisi tarkoitus kertoa kyllä. En nyt vielä tiedä milloin ja miten.
Ap
jos sä et nyt ryhdistäydy niin kukaan ei seuraa ketjua eikä auta sua enää ja sit vasta yksin ootkin!!! Mitä v***tua perunut neuvolan??? Soita takasin sinne ja ota se aika takasin tai sit meet vaan päivystykseen ja kerrot sille miehelles!! Voihan olla et panikoit vaan ja hätää ei ole (muutakin sun mielessäsi..)
Uskooko joku vielä? :D Joo, alle tunnissa varaa ja kehtaa perua neuvolan.
Vierailija kirjoitti:
Ei edelleenkään ole provo. Voi kun olisikin.
Ap
Tämäkään en ollut minä.
Ap
Ei se neuvola ehkä kuitenkaan ole oikea paikka. Ehkä miehen kuuluisi saada tietää ensin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole perunut neuvolaa! Joku täällä minuna väittää sellaista.
Ap
Eikö sulla pitäis olla parempaa tekemistä kuin roikkua palstalla. Neuvolaan on tunti, pitäiskö miehelle kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se neuvola ehkä kuitenkaan ole oikea paikka. Ehkä miehen kuuluisi saada tietää ensin.
Ap
Nyt turpa kiinni!
T. Oikea ap
Ei tästä ota enää susikaan selvää. Lopeta jo ap. Tää sun juttus on ihan skitso.
Ota uusi aika neuvolaan. Saat asian etenemään. Et valitettavasti ole ainoa neuvolan asiakas jolla tullut paha ylilyönti vauvan hoidossa. Jos et vie tuota taakkaa asiantuntijoille, olosi vaan pahenee. Vauvasi tarvitsee nyt paljon hoivaa ja huolenpitoa. Neuvolasta ehkä helpompi aloittaa ,he hoitavat jatkot lääkäriinyms. Nyt toimi!
Pelottaa että entä jos en saa sielläkään suutani auki.. olen säälittävä.
Ap
No jos niin vähät vauvasta välität ni sitten et varmaan kerrokaan. Silloin vauvan pitäisi olla ihan muualla kuin sinulla, jos oman kunniasi pistät vauvan hyvinvoinnin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Kohta en jaksa kirjottaa tänne yhtään mitään kun joku esittää minua koko ajan.
Oikea ap
rekisteröi nimimerkki... Sekin kun on mahdollista.
Vauvan pitäisikin olla muualla kuin minulla.. tiedän... ja hirveä olo... En vaan kestä että menetän hänet...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vauvan pitäisikin olla muualla kuin minulla.. tiedän... ja hirveä olo... En vaan kestä että menetän hänet...
Ap
No silloin sä olet vain itsekäs. Lapsesi ei saa näin oikeita tutkimuksia tai hoitoja, jos jatkat valheita.
No nyt on myöhäistä itkeä kun maito on jo maassa. Pidän peukkuja ettei vauvalle käynyt mitään.
Jos se on jotenkin erilainen myöhemmin niin ei sille enää mitään mahda. Turhaan murehdit sitä enää. Ei ole mitään tehtävissä enää!
Nyt yrität olla sille TOSI hyvä äiti, et lelli ja hemmottele liikaa vaan olet normaali hyvä äiti! Pidät sylissä, juttelet, leikität, laulat.
Ei vauvaa pidä pois antaa kun yrität nyt vain olla parempi äiti!
Tsemppiä!
Kyllä se siitä!
Rakastan vauvaa yli kaiken, olen vain niin nössö, tiedän.. Mutta tosiaan tutkimuksissa ei näkynyt mitään.. Mitä se neuvola enää auttaa.
Ap
Ei edelleenkään ole provo. Voi kun olisikin.
Ap