Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisille ihmisille hormonikierukka aiheuttaa haluttomuutta jne?

Vierailija

Oletteko esimerkiksi kuukautisten aikaan raivohulluja? Aiheuttiko Mirenakin sitä?
Entä lihominen ja finnit, oliko esimerkiksi raskausaikana tällaista? Kiinnostaa miten joillekin kierukka aiheuttaa ongelmia ja joillekin ei!

Kommentit (5)

läskiä - ei kiitos

Mulla sitä ei ole, mutta monilla ystävilläni on ja mitä se on aiheuttanut:

jonkin verran aknea, haluttomuutta kaikille ( mitä tehdä koko kierukalla, sanoi juuri joku ) ja kaikile myös painonnousua. Yksi lihosi silminnähden ( ehkä 5kg ) ensimmäiseten 3kk aikana, mutta kutistui takaisin itsekseen sitten pikkuhiljaa. Tiputtelua - joillan vähän, mutta harvinaista. Kuukautisia ei käytännössä kuulemma enää ole, vaan "kuukautiset" ovat muutama veritippa, joista selviää pikkuhousunsuojalla.

Tää nyt oli tällästä toisenkäden tietoa, mut koska itsekin olen harkinnut hormoonikierukkaa, niin oon siitä paljon kysellyt. En vaan halua lihota sitä 3-5kg...

Vierailija

Kolmas Mirena jo putkeen, ei mitään sivuvaikutuksia haluttomuudesta puhumattakaan. E-pilleritkään eivät aiheuttanut haluttomuutta. Ihanan turvallinen ja luotettava ehkäisykeino, voi täysillä vaan ******.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kolmas Mirena jo putkeen, ei mitään sivuvaikutuksia haluttomuudesta puhumattakaan. E-pilleritkään eivät aiheuttanut haluttomuutta. Ihanan turvallinen ja luotettava ehkäisykeino, voi täysillä vaan ******.

Tähän kohtaan on varmaan hyvä mainita, että tulin myös raskaaksi Mirenan aikana. T:3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat