Miten tulkitset tämän opettajan viestin koskien leirikoulua??

Vierailija

"Luokkien huoltajat ovat sitoutuneet osallistumaan leirikoulun rahankeräykseen. Leirikouluun lähtemisen ehtona on tarvittavan rahoituksen kerääminen 3. luokan aikana. Tähän tarvitaan teidän kaikkien panosta.

"Leirikouluun lähtemisen ehtona"??

Eli jos jollain ei ole aikaa leipoa myyntiin niitä vitun mokkapaloja, lapsi ei pääse leirikouluun?

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

No luuletko sitten, että ope maksaa omasta pussistaan sinun mukelosi leirikouluun, kun sinä et jaksa niitä vitun mokkapaloja leipoa?

Vierailija

Ensinnäkin, en ole sitounut yhtään mihnkään, en ole suullisesti, enkä kirjallisesti.

Eikö voi vaan maksaa sen hiton leirikoulun oman lapsen osuuden puhtaana rahana, joka on n. 200e, niin pääsisi tuosta saakelin jatkuvasta ränkyttämisestä, ettei niitä mokkapaloja nyt tule.......

ap

Vierailija

No eihän me tiedetä miten teillä on tarkoitus kerätä. Meillä jokainen maksaa osuutensa itse/myy jotain vähentääkseen kyseistä summaa, tai ei lähde.

Vierailija

Ja en luule, että kukaan maksaa yhtään mitään minun lapseni puolesta, eikä tarvitsekkaan. Siksi maksaisin itse ihan rahalla enkä aikaa vievällä nyhräämisellä.

ap

Vierailija

Lapsen on päästävä luokkaretkelle jos se on kouluaikana vaikka ei olisi pennin jeniä kerännyt / kartuttaa kassaa.
Tästä on valitettu (oikeusasiamies? ) ja tällainen päätös on tullut.
Koululla ovat taatusti asiasta tietoisia, ota yhteyttä opettajaan tai rehtoriin

Vierailija

Oletan että tämä tullaan käymään läpi ennen pitkää... Mutta eikös joka lapsella ole mahdollisuus sinne leirikouluun tulla, vaikka joku vanhempi olisikin jättänyt osallistumatta? Joku tietänee tästä asiasta himpun enemmän.

Vierailija

Käsittääkseni se on niin, että vaikka vanhemmat ei tekisi tikkua ristiin kerätäkseen rahaa, maksaakseen itse oman lapsen osuutta leirikoulusta/ matkasta/ mistä tahansa kouluun kouluaikana liittyvästä, lapsi on lain mukaa otettava sinne kuitenkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat