Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sehän ei ole vielä pyhäpäivä, kaupatkin ovat puoleenpäivään asti auki. 

Mulla on niin tuhottoman kiire töissä, että olin ajatellut tekeväni viime hetken jouluruoka- ja lahjaostokset aattoaamuna. 

Nyt tulikin päiväkodista joulun ja uudenvuoden ajan lomakyselyt ja siinä oli, että päiväkoti on jouluaaton kiinni.

Onko näin kaikkialla? Ei siis edes aamua ole enää auki?

• ylös 6
  • alas 158

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

No voi helkatti et ole tosissasi?? Päiväkoti ei ole sitä varten et sä voit shoppailla sillä aikaa kätevästi. 

• ylös 198
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No enpä kyllä mistään hinnasta laittaisi lasta jouluaattoaamuna päikkyyn. Kylläpä ne tarhan täditkin tahtovat joulua viettää.

• ylös 136
  • alas 7
Vierailija

Kuka vanhempi veisi lapsensa hoitoon jouluaattona????? Ei hyvää päivää. Ajattele LASTA ÄLÄ ITSEÄSI!

• ylös 129
  • alas 3
Vierailija

Onhan kaupat lauantaisin ja sunnuntaisinkin auki, vaikka päiväkodit eivät ole... Jouluaatto on vapaapäivä.

• ylös 88
  • alas 2
Vierailija

No ensi vuonna on päiväkodit auki 24/7 , että kauppojen myyjät pääsevät töihin. Jouluaattohan se ensimmäisenä otetaan käyttöön, että lasten lahjat saadaan vaihdettua ja sukulaistytön vegaanipoikaystävä ruokittua.

• ylös 46
  • alas 4
Vierailija

Kyllähän monessa työpaikassa ollaan aattona ihan normaalisti töissä. Lääkärit esimerkiksi. Julkinen liikenne kulkee aamulla ja kaupat ovat auki. Miksei siis julkinen päiväkotikin voisi olla puoleenpäivään asti auki?

Onhan lapsella paljon hauskempaa olla aattona joulutunnelmissa aamulla päiväkodissa kuin juosta jossain jouluostoksilla. Tai olla kotona tekemättä mitään, kun vieraatkin tulevat vasta iltapäivällä.

ap

• ylös 7
  • alas 130
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Harvapa jouluaattona töihin menee.

Yllättävän moni muuten. T. Sh, yh ja jouluaaton päivystyksessä töissä

• ylös 72
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ensi vuonna on päiväkodit auki 24/7 , että kauppojen myyjät pääsevät töihin. Jouluaattohan se ensimmäisenä otetaan käyttöön, että lasten lahjat saadaan vaihdettua ja sukulaistytön vegaanipoikaystävä ruokittua.

Niin. Miten jouluaattoaamuna töitä tekevien lasten hoito on järjestetty nyt? Jos isä on bussikuski ja äiti on kaupan kassalla, mihin lapset?

ap

• ylös 20
  • alas 42
Vierailija

Nyt on marraskuun alku. Etköhän ehdi tehdä jouluvalmistelusi, jos aloitat vaikkapa nyt heti.

• ylös 107
  • alas 0
Vierailija

Mä olen koko aaton töissä :( Onneksi lapsi pääsee isälleen. Viime jouluna oltiin molemmat töissä, lapsi "joutui" isovanhempien luo.

• ylös 23
  • alas 4
Vierailija

Vuorotyöläisille aatto ei toki one vapaapäivä, mutta heidän lapsensa ovatkin toki vuoropäiväkodissa.

• ylös 68
  • alas 1
Vierailija

Täytyy myöntää, että mullekin tuli yllätyksenä päiväkodin loma-ajat. Päiväkoti on kiinni myös seuraavalla viikolla, 28.-31.12. ja tietysti 1.1. (no sen ymmärrän). Mutta mä ainakin olen normaalisti töissä, samoin mies tuolloin ma-to seuraavalla viikolla. Ei mitään hajua minne lapset menevät hoitoon!

• ylös 16
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miten jouluaattoaamuna töitä tekevien lasten hoito on järjestetty nyt? Jos isä on bussikuski ja äiti on kaupan kassalla, mihin lapset?

ap

Oisko lähipiiri, mummot, papat, kummit jne?

• ylös 22
  • alas 5
Vierailija

Et kai oikeasti kuvittele, että päivähoito on tarkoitettu sitä varten, että vanhemmat pääsevät ostoksille? 

• ylös 54
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt on marraskuun alku. Etköhän ehdi tehdä jouluvalmistelusi, jos aloitat vaikkapa nyt heti.

No ei kaikkea voi tehdä etukäteen! Esimerkiksi ruokaa. 

Lahjoja ehkä just just, mutta kun nyt töiden takia en ehdi juosta kaupoissa.

ap

• ylös 1
  • alas 55
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et kai oikeasti kuvittele, että päivähoito on tarkoitettu sitä varten, että vanhemmat pääsevät ostoksille? 

Ei tietenkään pelkästään sitä varten. Mutta käynhän mä muutenkin ruokakaupassa töistä tullessa ennen kuin haen lapsen. Huomattavan paljon helpompaa niin päin kuin että hakisin lapsen aiemmin ja mentäisiin kauppaan huutamaan ja kiukkuamaan.

ap

• ylös 0
  • alas 64
Vierailija

Tee ne joululahjaostokset jo nyt. Tee ne loput ruokaostokset hyvissä ajoin aikka pakkaseen, tai pyydä jotain toista tekemään samalla kun itse käy. 

• ylös 45
  • alas 0

Sivut