Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko ehdottaa miesystävälle vauvan yritystä?

Vierailija

On ihan selvä, että halutaan lapsia yhdessä. Ainut vaan, että suhdetta kestänyt neljä kuukautta. Mutta en ole enää ihan nuori ja eihän se varmaankaan heti tärppää joten miksei?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos tiellä on jokin keino millä kommunikoitte niin voit.

teillä

(miksi aina tulee kirjoitusvirheitä kun koitan olla hauska)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikä, kun noin kiire? Miten mies näyttänyt sitoutumis halunsa?

32v olen. Hän nyt ensinnäkin esitteli mut vanhemmilleen, sisaruksilleen ja kavereilleen. Hän otti puheeksi seurustelun ja on ollut muutenkin viemässä suhdetta eteenpäin. Ja sitten puhuu lapsista koko ajan. Kaikista tärkeintä, ettei hän ole alusta alkaenkaan ollut kiinnostunut muista naisista ja haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa mun kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiellä on jokin keino millä kommunikoitte niin voit.

teillä

(miksi aina tulee kirjoitusvirheitä kun koitan olla hauska)

Sun pitää vaan olla tarkempi. Ja voisit vähän lisätä tuota hauskuuttakin eli et vaan koita. Tsemppiä! Ap

Vierailija

Voit. Minä ehdotin 4 kk jälkeen. Tulin raskaaksi ekalla yrittämällä. Nyt lapset ovat jo isoja ja edelleen olemme yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voit. Minä ehdotin 4 kk jälkeen. Tulin raskaaksi ekalla yrittämällä. Nyt lapset ovat jo isoja ja edelleen olemme yhdessä.

Minkä ikäisiä te olitte suhteen alussa? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On ihan selvä, että halutaan lapsia yhdessä. Ainut vaan, että suhdetta kestänyt neljä kuukautta. Mutta en ole enää ihan nuori ja eihän se varmaankaan heti tärppää joten miksei?

Et! Mies päättää tämmöset asiat!

Vierailija

Täh? Ettehän te edes tunne toisianne! Neljässä kuukaudessa ei todellakaan tunne toista tarpeeksi hyvin. Asukaa ainakin kaksi vuotta yhdessä ensin. Vauvan tulo on niin suurta myllerrystä, että nuilla eväillä on varmana tulossa eroperhe.

Vierailija

Olin 31 v, kun tulin raskaaksi. Kerroin miehelle, että kysyin siksi, kun naiselle ei välttämättä ole kovin hyväksi siirtää raskautta myöhemmälle iälle ja kun hänkään ei ole aivan teini enää.

Mies vastasi kysymykseeni, että nainen päättää viimekädessä tällaiset asiat ja että hän on omasta puolestaan valmis isäksi, jos hänet on nyt siihen valittu.Varmistin vielä, että sopiiko hänelle 2-4 lapsinen perhe ja hän vastasi, että vähintään kaksi lasta olisi hyvä, ettei lapsi jäisi ainokaiseksi eli saisi mieluummin sisaruksen/sisaruksia.

6.

Vierailija

Malttia nyt, lapsen isä kannattaa valita huolella. Mä tapasin mieheni 30-vuotiaana, ja vauvan yritys alkoi kun olin 33. Näin jälkikäteen mietittynä tunnettiin toisiamme vielä aika vähän. Mutta yhdessä edelleen ja kaksi lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Malttia nyt, lapsen isä kannattaa valita huolella. Mä tapasin mieheni 30-vuotiaana, ja vauvan yritys alkoi kun olin 33. Näin jälkikäteen mietittynä tunnettiin toisiamme vielä aika vähän. Mutta yhdessä edelleen ja kaksi lasta.

Olen ehtinyt tapaamaan vaikka minkälaista miestä. Tämä on ensimmäinen, josta huomaan, että olisi hyvä isä. Ja nimenomaan minun lapseni isäksi. En ole kokenut mitään hullua alkuhuumaa vaan on tunne, että kuulumme yhteen ja on niin hyvä olla ja haluan olla hänen kanssaan vähintäänkin hyvin kauan. Tietysti mieluiten elämän loppuun asti mutta ainakin niin kauan kun tehdään toisemme onnelliseksi. Vaikka eroaisimmekin niin varmasti olisi siltikin jatkossa hyvä isä. Tiedän, että hänkin haluaa lapsia. Ap

Vierailija

Mä luulen, että sulla on kokemusta ja näkemystä ja sä kyllä tunnet, että onko se hyvä vai ei.

jos vauhkoo niin voi toki olla maanis-depressiivisen. Millaisia sen sukulaiset on!

onko alkoholia tai väkivaltaa suvussa?

mä olin raskaana vajaa vuoden kuluttua, kun oltiin alettu seurustella. Ja mulla oli kans heti alussa se olo, että tää on se mies...Mulle sopiva ja mun lasten isäksi. Oltiin tuttuja entuudestaan, niin että tiesin tyypin ja oli jokin mielikuva hänestä. Mulla kyllä tuli omat pelot siinä vastaan eksks aika voimakkaasti, mutta sitten pääsin peloistani. Luotettava mies. Kiltti ja määrätietoinen. Samoja arvoja kuin mulla.

mikset sä vois ehdottaa? Teitä on siinä kaks aikuista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten paljon pitää tuntee? Hyvä, jos tuntee suunnnilleen itsensä, niin tuntee mikä sopii ja mikä ei.jotkut tuntee Sheri, errä tää on tässä, jos ne tuntee itsensä.

Mut jos on ite ihan hukassa, niin kyllähän se vie aikaa. Aapee kuulostaa siltä, että tuntee itsensä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat