Voinko ehdottaa miesystävälle vauvan yritystä?
On ihan selvä, että halutaan lapsia yhdessä. Ainut vaan, että suhdetta kestänyt neljä kuukautta. Mutta en ole enää ihan nuori ja eihän se varmaankaan heti tärppää joten miksei?
Kommentit (32)
no mulla ri ollut enää 33 v mahdollista saada lasta omilla munsalouilla vaan piti olla koeputkihedelmöitys lahjasoluilla. hedelmällisyys on yksilöllistä ja voi oikeasti olla kiire alkaa yrittää kolmikymppisenä. se että joku muu on saanut lapsen helposti vanhempanakin ei tarkoita, että kaikki saavat!
Vierailija kirjoitti:
no mulla ri ollut enää 33 v mahdollista saada lasta omilla munsalouilla vaan piti olla koeputkihedelmöitys lahjasoluilla. hedelmällisyys on yksilöllistä ja voi oikeasti olla kiire alkaa yrittää kolmikymppisenä. se että joku muu on saanut lapsen helposti vanhempanakin ei tarkoita, että kaikki saavat!
Useimmat saavat. Joten se, ettei joku saa on harvinaisempaa, ei yleistys. Moni ei pysty saamaan lasta koskaan, ei edes 18 v.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla sitten sitä ennen mahdollisuus lapseen omilla soluilla? Mitä tapahtui?
Sanoisin, että odota vielä, jos pitää kysyä tuntemattomien mielipidettä. Et siis ole varma asiasta vielä.
Me jätettiin ehkäisy puolen vuoden seurustelun jälkeen ja lapsi syntyi kun olimme olleet 2 vuotta yhdessä. Nyt yhteisiä vuosia takana 4 ja toinen lapsi tulossa.
Kyllä sä sitten tiedät kun on aika, silloin ei muiden mielipiteitä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malttia nyt, lapsen isä kannattaa valita huolella. Mä tapasin mieheni 30-vuotiaana, ja vauvan yritys alkoi kun olin 33. Näin jälkikäteen mietittynä tunnettiin toisiamme vielä aika vähän. Mutta yhdessä edelleen ja kaksi lasta.
Mutta miten paljon pitää tuntee? Hyvä, jos tuntee suunnnilleen itsensä, niin tuntee mikä sopii ja mikä ei.jotkut tuntee Sheri, errä tää on tässä, jos ne tuntee itsensä.
Mut jos on ite ihan hukassa, niin kyllähän se vie aikaa. Aapee kuulostaa siltä, että tuntee itsensä.
Kiitos. Kivasti sanottu. Ap
No jos olet varma asiastasi ja siitä, että mies ei lähde karkuun noin nopeasta tahdista, niin miksei. Itse odottelisin vielä.
Joku ehdotti, että odottaisi 34-vuotiaaksi. Riskiraskausraja on neuvolan mukaan 35 v. Jos ei heti tärppää (mikä on todennäköistä, koska lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan), niin nopeasti ollaan jo rajalla ja sen yli. Itselläni on jo premenopaussi ja ikää 33 v, joten onneksi on lapset valmiina. Tietenkin se kolmas olisi ehkä ollut kiva mutta olen onnellinen näinkin.
Mielenkiinnosta olisi kiva tietää mihin ratkaisuun ap lopulta päädyt. Onnea joka tapauksessa valitsemallesi tielle! :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta olisi kiva tietää mihin ratkaisuun ap lopulta päädyt. Onnea joka tapauksessa valitsemallesi tielle! :)
Yritän muistaa tulla kertomaan miten etenen asiassa. Jos teitä kerta kiinnostaa :) ap
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ettehän te edes tunne toisianne! Neljässä kuukaudessa ei todellakaan tunne toista tarpeeksi hyvin. Asukaa ainakin kaksi vuotta yhdessä ensin. Vauvan tulo on niin suurta myllerrystä, että nuilla eväillä on varmana tulossa eroperhe.
Olin seurustellut mieheni kanssa n. 3 viikkoa kun käytännössä jo asuimme yhdessä. Parin kk päästä muutimme virallisesti yhteen ja kyllä tunsin miehen 4 kk jälkeen ihan täydellisesti. Kohta 2 v naimisissa ja meillä on 2 kk vauvakin :) Ja kaikki asiat loistavasti. Joskus sen vaan tietää kun se oikea löytyy :)
Mä luulin, että ap oli 40 v. Mutta 32...