Mies oli harrastanut seksiä toisen naisen kanssa kun olimme vielä tapailuvaiheessa
Olimme siis tapailleet noin 3 kk, mutta emme sopineet seurustelusta. Tuosta on aikaa yli kolme vuotta. Onko oikeutus suuttua tai loukkaantua?
Kommentit (100)
Niin. Saattaisin itsekin tapailuvaiheessa pyörittää useampaakin miestä. Seurustelusuhteessa olen 100% uskollinen. Horoa minusta ei saa tekemälläkään. Kamalia, estyneitä pirttihirmuja täällä!
Äskettäin yksi mies kertoi tapailleensa kolmeakin naista yhtaikaa. Eipä noussut hänen arvonsa silmissäni. Terve mies ei toimi noin tai ainakin pitää suunsa kiinni. Kuvioissa pyörii entinen vaimo, etäsuhde ja vielä joku muu. Ja nuo kolme siis siinä samalla. Tunnen tuon entisen vaimon työni kautta ja ihmettelen, miksi tuo mies vielä jaksaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten asia tuli ilmi?
En voisi kieltää etteikö kirpaisisi itseäni, mutta kyllä meillä on ollut selvää alusta asti eikä mitään intressejä muihin. Tai jos vastaavaa paljastuisi niin tuntuisi petokselta..
ehkä teillä lieventäviä haaroja jos vain satunnaisesti tapailitte?
Sain tietää, kun kysyin asiasta. Mies oli vain hiljaa ja lypsämisen tuloksena sain tiedon ulos. Tai selitteli kyllä, että mehän vasta treffailtiin..
Itse olin tosissani liikenteessä. Kun tutustuin mieheen, olin vielä toisessa parisuhteessa, joten en lähtenyt treffeille, kun mies ensimmäistä kertaa pyysi. Meillä tuli kuitenkin exän kanssa muutama kuukausi tämän jälkeen ero. Tuon eron jälkeen aloin melko pian tapailla nykyistä miestä. Eksän kanssa olin epäröinyt, mutta tämän uuden kanssa kipinä oli ainakin minun puolelta vahvempi.
Ap
Miten nää sun exät nyt liittyy mihinkään. Nyt vaan etiäpäin ja lopetat asian märehtimisen. Mies valkkas sut kaikista niistä panoistaan.
"Ei ole aviomiesainesta. Ei rakasta sua syvästi, eikä palavasti. Et ole hänen elämänsä nainen, koska miehellä on kyennyt olemaan tunteita muitakin naisia kohtaan kiinnostuttuaan sinusta.
Olen pahoillani. Itsellekin puolison omistautuminen on ehdottoman tärkeää, koska niin minäkin omistaudun rakkaalleni jos olen rakastunut. Jos olen vain käyttämässä toista itsekkäästi hyväkseni niin sitten pätee valtaosan mammoista edustama näkemys. Toki hänen kanssaan saattaa voida perheen perustaa ja lapsia hankkia, mutta onko se sen arvoista? Hän ei ole taivahan tosissaan kanssasi :("
Eikö Ap kertonut, että olivat "vasta" tapailu asteella tai vaiheessa? Hieman yksinkertaisena miehenä minua kiinnostaisi tietää, että kuinka monta kertaa nainen tulee tavata, että voi sanoa varmasti hänen -naisen tai miehen olevan loppu elämäni ainoa kumppani?
Ymmärrän, että pidemmässä liitossa pettäminen tekee kipeää ja satuttaa, mutta jos vaikka ollaan tavattu vasta joitain kertoja niin voiko tai, mistä tietää, että juuri tuo muutaman kerran tapaamani henkilö on se vain ja ainoa oikea minulle?
Tulee esimerkiksi mieleeni nettitreffit. Voin sen kautta, jos on vaikkapa kesäloman yrittää tavata lyhyellä aikaa useamman sanotaan vaikka kaksi naista kahden viikon aikana. Ensimmäisen sovin näkeväni tiistaina ja toisen torstaina.
Ensimmäien laittaa minulle viestiä juuri kun olen lähdössä tapaamaan toista. Saanko silloin tavata enää toista, kun ensimmäisenä tapaamanikin on vaikuttanut ihan mahdolliselta kumppanilta, mutta emme kuitenkaan heti vahvistaneet ja virallistaneet liittoamme. - Vai osoitanko vain, että minulla ei ole voinut olla "oikeita tunteita" ensimmäisenä tapaamaani naista kohtaan, kun olen tavannut häntä, ni-in paljon. Tai oikeastaan vielä enemmän kun hän sattumalta hän kulki ohi koiransa kanssa kun olin matkalla toisille treffeille ja mieltäni lämmitti kun hän tervehti ja vilkutti kun ajoin autollani ohi, enkä minä edes pysähtynyt, vaikka takananai oli vain kolme autoa ja edessä saman verran ajonopeuskin vain taajamavauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Saattaisin itsekin tapailuvaiheessa pyörittää useampaakin miestä. Seurustelusuhteessa olen 100% uskollinen. Horoa minusta ei saa tekemälläkään. Kamalia, estyneitä pirttihirmuja täällä!
Kun tapasin tulevan aviomieheni eka kertaa ja sovimme uuden tapaamisen, kertoi hän tapailleensa jotain toista naista silloin, kun näki minut ensi kertaa. Oli sitten laittanut välit tuon naisen kanssa poikki ennen kuin kohtasimme sovitusti uudestaan. Ei siis tapaillut kahta naista samaan aikaan.
Tapailuvaihe on tapailuvaihe ja siihen ei kuulu seksiä. Jos seksiä harrastaa useamman kanssa, on kyllä aika törkypesä kyseessä. Ei minkäänlaista arvostusta toista ihmistä kohtaan.
"Sain tietää, kun kysyin asiasta. Mies oli vain hiljaa ja lypsämisen tuloksena sain tiedon ulos. Tai selitteli kyllä, että mehän vasta treffailtiin..
Itse olin tosissani liikenteessä. Kun tutustuin mieheen, olin vielä toisessa parisuhteessa, joten en lähtenyt treffeille, kun mies ensimmäistä kertaa pyysi. Meillä tuli kuitenkin exän kanssa muutama kuukausi tämän jälkeen ero. Tuon eron jälkeen aloin melko pian tapailla nykyistä miestä. Eksän kanssa olin epäröinyt, mutta tämän uuden kanssa kipinä oli ainakin minun puolelta vahvempi. Ap"
Ni-npä. Ymmärrän vielä, ehkä enemmän, miksi mies teki tuolloin niinkuin teki. - En ihmettele, vaikka mies olisi treffailunne aikana ehtinyt ajatella, että onkohan hän vain laastari, jolla Ap haluaa näyttää exälleen, että heti löytyi uusi kumppani, joka on vain ja vain minun.
Ap, tuo on normaalia. Itse en haluaisi tuollaista miestä ja ei kyllä kaikki miehetkään sellaista naista. Ihan mielenkiinnosta, miten mies suhtautuisi jos "tunnustaisit" hänelle tehneesi samoin? Olisiko se ok hänellekin, jos esimerkiksi kertoisit tapailuvaiheessa eksyneesi exäsi kanssa samaan sänkyyn?
No miten nyt tuollaisella on enää mitään väliä? Kuitenkin jo 3 onnellista (?) vuotta yhdessä. Ymmärrän, että asian paljastuminen saattaa olla pieni shokki, mutta ei sen pitäisi enää nykypäivään vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaihe on tapailuvaihe ja siihen ei kuulu seksiä. Jos seksiä harrastaa useamman kanssa, on kyllä aika törkypesä kyseessä. Ei minkäänlaista arvostusta toista ihmistä kohtaan.
Lisäisin vielä merkittävämpänä asiana, ei minkäänlaista arvostusta ITSEÄÄN kohtaan. Mutta eihän tänä päivänä tunneta sellaisia asioita kuin 'häpeä'. On suorastaan trendiä naida, kaikki muu on jo ulkoistettu ja viety yleiseksi, mutta seksuaalisuus on yksi harva asia, joka voi olla pyhää. Mutta kun ihmisiä ei kiinnosta niin ei kiinnosta :)
Tapailu on tapailua. Silloin vasta tutustutaan, sitoutumisen aika tulee vasta, kun on tutustuttu riittävän hyvin. Toki jos joku kolahtaa ensisilmäyksellä tosissaan, niin ei välttämättä muiden tapailu kiinnosta. Ei kuitenkaan kannata olettaa, että toinen tuntisi samoin, eikä toisaalta vetää tuosta mitään johtopäätöksiä toisen tunteista myöhemmin. Tosielämä harvoin on Hollywoodia ja Harlekiinia, aika usein ne tunteet syttyy vasta kun tutustuu paremmin.
Ei ole oikeus suuttua. Menneisyys on menneisyyttä.
Tapailun aikana kun ei ole luvattu yksinoikeutta tai puhuttu mitään sitoutumiseen vivahtavaakaan, ei ole vaadittavissa että toinen ei tapaile ketään muuta.
Kyllä yleensä sovitaan että ei tapailla muita, tai sovitaan että seurustellaan.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole aviomiesainesta. Ei rakasta sua syvästi, eikä palavasti. Et ole hänen elämänsä nainen, koska miehellä on kyennyt olemaan tunteita muitakin naisia kohtaan kiinnostuttuaan sinusta.
Olen pahoillani. Itsellekin puolison omistautuminen on ehdottoman tärkeää, koska niin minäkin omistaudun rakkaalleni jos olen rakastunut. Jos olen vain käyttämässä toista itsekkäästi hyväkseni niin sitten pätee valtaosan mammoista edustama näkemys. Toki hänen kanssaan saattaa voida perheen perustaa ja lapsia hankkia, mutta onko se sen arvoista? Hän ei ole taivahan tosissaan kanssasi :("
Eikö Ap kertonut, että olivat "vasta" tapailu asteella tai vaiheessa? Hieman yksinkertaisena miehenä minua kiinnostaisi tietää, että kuinka monta kertaa nainen tulee tavata, että voi sanoa varmasti hänen -naisen tai miehen olevan loppu elämäni ainoa kumppani?
Ymmärrän, että pidemmässä liitossa pettäminen tekee kipeää ja satuttaa, mutta jos vaikka ollaan tavattu vasta joitain kertoja niin voiko tai, mistä tietää, että juuri tuo muutaman kerran tapaamani henkilö on se vain ja ainoa oikea minulle?
Tulee esimerkiksi mieleeni nettitreffit. Voin sen kautta, jos on vaikkapa kesäloman yrittää tavata lyhyellä aikaa useamman sanotaan vaikka kaksi naista kahden viikon aikana. Ensimmäisen sovin näkeväni tiistaina ja toisen torstaina.
Ensimmäien laittaa minulle viestiä juuri kun olen lähdössä tapaamaan toista. Saanko silloin tavata enää toista, kun ensimmäisenä tapaamanikin on vaikuttanut ihan mahdolliselta kumppanilta, mutta emme kuitenkaan heti vahvistaneet ja virallistaneet liittoamme. - Vai osoitanko vain, että minulla ei ole voinut olla "oikeita tunteita" ensimmäisenä tapaamaani naista kohtaan, kun olen tavannut häntä, ni-in paljon. Tai oikeastaan vielä enemmän kun hän sattumalta hän kulki ohi koiransa kanssa kun olin matkalla toisille treffeille ja mieltäni lämmitti kun hän tervehti ja vilkutti kun ajoin autollani ohi, enkä minä edes pysähtynyt, vaikka takananai oli vain kolme autoa ja edessä saman verran ajonopeuskin vain taajamavauhtia.
Minun näkövinkkelistä et välitä yhdestäkään noista naisista, enkä itse harkitsisi sinua vakavasti kumppanikseni. Minulle olisi tuossa kuviossasi kaksi vaihtoehtoa (naisenasi): joko harrastaisin seksiä, mutta en harkitsisi sinua vakavasti - ethän sinäkään minua TAI en suostuisi harrastamaan kanssasi seksiä, ja katsosisin jätätkö ne muut vai et.
Mutta todennäköisyys, että KIINNOSTUISIN sinusta ja jäisin odottelemaan jätätkö ne muut on aika pieni, koska mua vituttaisi halusi innokkaana panna muita. Eli häivy elämästäni senkin kusipää ja haista paska, mulla on varaa etsiä moes, joka ei paneskle ympäriinsä!
20
Sekin vielä, että kannattaako noista useista kumppaneista tosiaankin kertoa muille, joita tapailee? :o Mitä iloa siitä on kellekään? Kuvitteleeko kertoja, että se toinen alkaa kilpailla hänestä ja kuvittelee olleensa jokin voittaja kun saa itse sen miehen/naisen? Ei se mistään voittamisesta kerro, tilannehan saattaa tosiaan olla se, että se kenet mies/nainen ottaa, on tapailluista se, joka jää kuin luu käteen. Ei huono muttei paraskaan.
20
Löysin tämän ketjun. Olen kohta vuoden seurustellut aivan ihanan miehen kanssa. Kuulin juuri että hän oli vielä tapailumme alkuaikana harrastanut seksiä exänsä kanssa muutamia kertoja, vaikka mekin oltiin jo menty sänkyyn. Olen aivan rikki. Ymmärrän että mitään ei oltu sovittu mutta olin päätä pahkaa rakastunut ja en olisi ikinä voinut uskoa tätä miehestä. :( Nyt vaan itken ja mietin että voinko enää elää tällaisen ihmisen kanssa. Olinko mä niin huono että piti pitää toista varalla?
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa muidenkin kanssa vaikka olisi kuinka palavasti rakastunut yhteen ihmiseen. Mutta tätä ei naiset voi ymmärtää.
No tietenkin ymmärrämme, himot se meilläkin on ja monesti se jota rakastaa ei olekaan hyvä sängyssä.
Ja niin kuin teillä miehillä niin meillä maisillakin voi rapatessa roiskua mutta eihån se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän ketjun. Olen kohta vuoden seurustellut aivan ihanan miehen kanssa. Kuulin juuri että hän oli vielä tapailumme alkuaikana harrastanut seksiä exänsä kanssa muutamia kertoja, vaikka mekin oltiin jo menty sänkyyn. Olen aivan rikki. Ymmärrän että mitään ei oltu sovittu mutta olin päätä pahkaa rakastunut ja en olisi ikinä voinut uskoa tätä miehestä. :( Nyt vaan itken ja mietin että voinko enää elää tällaisen ihmisen kanssa. Olinko mä niin huono että piti pitää toista varalla?
Mitä välii?
Vierailija kirjoitti:
On normia olla mustis tuosta, mutta ei oikeutta suuttua. Tapailuvaiheessa harvemmin sovitaan uskollisuudesta, seurustelusta sopiminen on sitten sinetti sille.
ap taitaa olla vähän tyhmä. Jos mies saa hänen värkin kostumaan niin se saa väkin kostumaan kaikilta muiltakin naisilta ja todennäköisesti panee edelleen muita naisia, eikä vain tapailuvaiheessa.
Ei ihme, että täällä kaikki luulevat ja uskovat miestensä pettävän. Kun valitsette tällaisia miehiä!! Mun ei tartte sitä pelätä, koska lemppaisin jo tuossa vaiheessa miehen. Minä olen tosissani ja avoin aina, jos toinen ei ole, niin en voi olla sellaisen ihmisen kanssa.
20