Mies oli harrastanut seksiä toisen naisen kanssa kun olimme vielä tapailuvaiheessa
Olimme siis tapailleet noin 3 kk, mutta emme sopineet seurustelusta. Tuosta on aikaa yli kolme vuotta. Onko oikeutus suuttua tai loukkaantua?
Kommentit (100)
Olin viestitellyt kuukauden ajan miehen kanssa ja tavattu jutellen pari kertaa. Sitten selvisikin, että miehellä on toisella paikkakunnalla suhde naisen kanssa. Alkoi inhottaa, sillä miksei mies viestitellyt ja tapaillut senkin aikaa tuota naista. Vai onko joillakin tarpeen olla monia deittejä yhtaikaa varmistaakseen että joku aina jossain odottaa.
Kyllä kuvottaa lukea näiden av-mammojen vastauksia näin miehenä, huh huh. Tuo on asia, jonka monet yrittävät kääntää 'tekniseksi', eli kun ette olleet virallistaneet sitä ja tätä. Miten helvetissä te virallistatte tunteita ja tiettyjä moraalisia koodeja?
Sitä kun paneskellaan vähän kaikkea mikä liikkuu eikä ajatella touhun vaikutuksia muihin ja omaan itseensä niin jäljelle jää vain merkityksetön ja riittämätön olo. Koko hommasta häviää tietty kauneus ja ainutlaatuisuus.
AP:lle tsemppiä, nuo ovat asioita joihin ei ole yleismaailmallisesti oikeaa ratkaisua, mutta kyllä se intuitio kertoo sun omasta moraalista. Ja mikä muu on parempaa kuin olla sellaisen ihmisen kanssa kenen kanssa synkkaa moraalin tasolla. Panotyypit ovat keskenään ja ne ketkä suhtautuvat seksuaalisuuteen syvällisemmin, heidän on parempi olla keskenään.
Se, että itse on vapaa seksuaalisesta moraalista, ei todellakaan tarkoita etteikö omilla teoilla olisi vaikutusta ympäristöön sekä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa muidenkin kanssa vaikka olisi kuinka palavasti rakastunut yhteen ihmiseen. Mutta tätä ei naiset voi ymmärtää.
Kaikki, jotka ovat olleet palavasti rakastuneita, tietävät millaista pötypuhetta tämä on. Monet eivät koskaan pysty ihastumaan ja rakastumaan sillä tavalla. Jos joku on vain ihan kiva ja hänestä tykkää jonkin verran, niin silloin voikin paneskella muiden kanssa.
Tuosta on jo kulunut aikaa niin paljon ja ilmeisesti sen aikaiset pelisääntönne olivat toista kuin ne ovat tänään. Älä mieti koko asiaa, vaan keskity suhteen vaalimiseen juuri nyt. Meillä kaikilla ei ole minkäänlaista puolisoa elämässä ja tuskin tulee olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt hyvä ihminen olla! Se oli silloin ja nyt on nyt. Tämä on sinun valintasi- joko jumitut menneeseen tai sitten keskityt olevaan ja tulevaan.
Aika paska valinta ap on, jos tuohon jäät. Minua ei kohdeltaisi noin. Se olisi hei hei välittömästi, kun kuulisin, että naidessaan minua on jonkun muunkin pillu maistunut samaan aikaan. Ellei sitten esittäisi sen seitsemää katumisrituaalia, joilla osoittaisi, että valinta olin todellakin minä hyvästä syystä, enkä siksi, että ei vaikkapa saanutkaan vaikka olisi halunnut niitä muita!
20
Haha, niin minunkin mies teki ja tiesin sen. Silloin "tapailuaikana" se vitutti, mutta eihän me oltu silloin vielä sitouduttu mitenkään, kunhan hengailtiin. Mut kun mies tajus että mä saatan tehdä samaa, hän ehdotti seurustelua ja nyt olemme olleet onnellisesti naimisissa 6v.
On tyhmää takertua tuollaiseen vanhaan juttuun. Haloo, kolme vuotta! Jos alat tuosta nyt jankuttamaan, mies lähtee. Jos ei ole ihan vässykkä.
Miten asia tuli ilmi?
En voisi kieltää etteikö kirpaisisi itseäni, mutta kyllä meillä on ollut selvää alusta asti eikä mitään intressejä muihin. Tai jos vastaavaa paljastuisi niin tuntuisi petokselta..
ehkä teillä lieventäviä haaroja jos vain satunnaisesti tapailitte?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä aina ollut sillä linjalla, että kun tapailen jotain ei muut kiinnosta enkä siis myöskään paneskele muiden kanssa. :(
Ap
Minä myös. Siksi loukkaannuin, kun mies oli paneskellut peräti neljää thai-naista kun jo tapailimme. Tosin meidän tapailua oli todella paljon vähemmän aikaa takana, puhutaan ehkä parista viikosta, jonka jälkeen mies lähti reissuun. Silti, itse kyllä olin valmis odottamaan reissun loppuun ja katsomaan, mitä meistä mahdollisesti tulee. Viestitteli kuitenkin matkalta "on ikävä" -viestejä ym. Sanoin, että loukkaannuin, koska mies ei selkeästikään pitänyt minua minään siinä vaiheessa ja koska teko oli muutenkin ällöttävä, mutta suuttua en voinut kyllä, koska todellakaan mitään ei oltu sovittu. Nyt yhteiseloa takana vuoden verran ja alan olemaan asian yli.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas sanoisin, että unohda. Sun miehesi valitisi sut.
Ei välttämättä valinnut. Saattoi joutua tyytymään, kun niiden toisten kanssa ei niin natsannut. Mieli ois ehkä tehnyt saada jonkun heistä, mutta elämässä ei aina saa sitä ketä mieluiten nussisi. Otetaan se, joka tyhmän tietämättömänä sun kuvioista rakastuneena nussiikin sua.
Mies ansaitsee tosiaankin menettää sut, ap. Unohda se, ap, löydät sellaisen, joka rakastaa SINUA. Eikä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miten asia tuli ilmi?
En voisi kieltää etteikö kirpaisisi itseäni, mutta kyllä meillä on ollut selvää alusta asti eikä mitään intressejä muihin. Tai jos vastaavaa paljastuisi niin tuntuisi petokselta..
ehkä teillä lieventäviä haaroja jos vain satunnaisesti tapailitte?
Sain tietää, kun kysyin asiasta. Mies oli vain hiljaa ja lypsämisen tuloksena sain tiedon ulos. Tai selitteli kyllä, että mehän vasta treffailtiin..
Itse olin tosissani liikenteessä. Kun tutustuin mieheen, olin vielä toisessa parisuhteessa, joten en lähtenyt treffeille, kun mies ensimmäistä kertaa pyysi. Meillä tuli kuitenkin exän kanssa muutama kuukausi tämän jälkeen ero. Tuon eron jälkeen aloin melko pian tapailla nykyistä miestä. Eksän kanssa olin epäröinyt, mutta tämän uuden kanssa kipinä oli ainakin minun puolelta vahvempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haha, niin minunkin mies teki ja tiesin sen. Silloin "tapailuaikana" se vitutti, mutta eihän me oltu silloin vielä sitouduttu mitenkään, kunhan hengailtiin. Mut kun mies tajus että mä saatan tehdä samaa, hän ehdotti seurustelua ja nyt olemme olleet onnellisesti naimisissa 6v.
On tyhmää takertua tuollaiseen vanhaan juttuun. Haloo, kolme vuotta! Jos alat tuosta nyt jankuttamaan, mies lähtee. Jos ei ole ihan vässykkä.
Miehes rakastaa enemmän itseään kuin sua, miltä tuntuu?
Ihmisiä on erilaisia. Toiset ihan oikeesti sopii seurustelusta ja vasta sitten ollaan parisuhteessa. Ei kannata olettaa mitään, vaikka itse olisi kuinka rakastunut. Ap, sinulla ei ole mitään syytä suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä aina ollut sillä linjalla, että kun tapailen jotain ei muut kiinnosta enkä siis myöskään paneskele muiden kanssa. :(
Ap
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olin viestitellyt kuukauden ajan miehen kanssa ja tavattu jutellen pari kertaa. Sitten selvisikin, että miehellä on toisella paikkakunnalla suhde naisen kanssa. Alkoi inhottaa, sillä miksei mies viestitellyt ja tapaillut senkin aikaa tuota naista. Vai onko joillakin tarpeen olla monia deittejä yhtaikaa varmistaakseen että joku aina jossain odottaa.
Ei tuollainen mies ole tosissaan yhdenkään naisen kanssa. Piuhoja vähän joka suuntaan ja nauttii naisten antamasta huomiosta. Omasta mielestään on oikeus toimia noin ja eivät koskaan paranna tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika paska valinta ap on, jos tuohon jäät. Minua ei kohdeltaisi noin. Se olisi hei hei välittömästi, kun kuulisin, että naidessaan minua on jonkun muunkin pillu maistunut samaan aikaan. Ellei sitten esittäisi sen seitsemää katumisrituaalia, joilla osoittaisi, että valinta olin todellakin minä hyvästä syystä, enkä siksi, että ei vaikkapa saanutkaan vaikka olisi halunnut niitä muita!
20
Tämä se onkin käsittämätöntä. Ensin juostaan itse ympäri kyliä munan perässä ja sitten itketään, jos mies tekee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on erilaisia. Toiset ihan oikeesti sopii seurustelusta ja vasta sitten ollaan parisuhteessa. Ei kannata olettaa mitään, vaikka itse olisi kuinka rakastunut. Ap, sinulla ei ole mitään syytä suuttua.
Mutta mies kannattaa silti jättää. Mielen pahoittuminen on siihen riittävä syy. Horo-mies voi nyt sitten olla tyytyväinen, kun hänelle ei suututtu ja kaikki meni ihan kuin Strömsössä. Ja jatkaa samaan malliin. Kyllä se horopari sieltä vielä löytyy hänellekin, joka itseään ja omia tarpeitaan rakastaa enemmän kuin kunnioittaa uskollisuutta yhdelle kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20
Tämä se onkin käsittämätöntä. Ensin juostaan itse ympäri kyliä munan perässä ja sitten itketään, jos mies tekee samoin.
Mistä oletat, että juoksen munan perässä? Puhu sä itsestäsi vain, horomies tai ämmä.
20
Anna nyt hyvä ihminen olla! Se oli silloin ja nyt on nyt. Tämä on sinun valintasi- joko jumitut menneeseen tai sitten keskityt olevaan ja tulevaan.